| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
tomx1 matiz,atos, lanos 2.0 Pszczyna | 2004-05-22 20:55:51 Chialem wyczyscic głowice, po zrobieniu tego(wyczyszczenie) zaczełem skladac silnik. Po zlozeniu probuje zapalic, troche pokreciłem i ...bum z tlumika. Teraz krece rozrusznikiem i spod gaznika co jakis czas ucieka mi pod duzym cisnieniem powietrze(lub mieszanka). Co zrobilem źle badz co moglo nawalic?? z gory dzieki za pomoc. a może warto by zaznaczyć w temacie o jaki samochód chodzi? hę? [ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2004-05-22 21:18:21 ] [ powód edycji: REGULAMIN !!!!! ] |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-05-22 22:15:36 Zapłon ustaw !!!!!
Swego czasu tez tak miałem !!!!! Barry siedział nad tym dłuzszy czas bo aparat padł !!! |
boombel F&F Sympatyk Asterix Kombix Dębica | 2004-05-22 22:53:13 to moze byc zly zaplon albo kolge tak mial ze jak nawet ustawil zaplon to nie chcial zapalic i tez tak kichala a okazalo sie ze mial za malą przerwe na platyncce i byl;a wtedy slaba iskra czy jakos tak |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-05-23 01:20:35 jak sam napisałeś - nieszczelność pod gaźnikiem. temat wałkowany wiele razy, ale ok...
1) za mocno dokręciłeś gaźnik i skrzywił się u podstawy - jako półśrodek można go "splanować" od dołu papierem - wyrównać 2) ebonitowa podstawka jest krzywa/pęknięta 3) uszczelkę przed założeniem nasącz olejem, powinna trochę lepiej trzymać |
tomx1 matiz,atos, lanos 2.0 Pszczyna | 2004-05-23 14:53:44 1. Sorki ze nie wspomnialem o jaki samochod chodzi... 2. Zapłon ustawiony ksiazkowo: przerwa 0.5mm, swiece 0.8mm, wyprzedzenie 12st.. - iskra jest mocna (sprawdzalem na wyciagnietej swiecy). 3. Polerowałem zawory i komore spalania, usunąłem nagar z kanałow dolotowych i wylotowych, zmienilem kolektory na nowe. 4.gaznik dokrecilem jak zwykle, nie sadze zeby sie mu cos stało. Jak juz pisałem spod gaznika wydostaje mi sie powietrze pod bardzo duzym cisnieniem, cos jak w ciezarowkach czy autobusach... Wydaje mi sie ze nie powinno tam byc takiego cisnienia... |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-05-23 17:34:07 a luz na zaworach sprawdzałeś?? |
tomx1 matiz,atos, lanos 2.0 Pszczyna | 2004-05-23 18:36:41 Sprawdzałem i ustawiłem wszystkie zawory (0.2 i 0.25). Tez mi sie wydaje ze to bedzie cos z nieszczelnymi zaworami...
Znajomy stwierdził ze moze to byc wina za mocno przykreconej pokrywy zaworow, powoduje to uchylenie sie wszystkich zaworow. Ale nie było slychac zadnego stukania po pokrywie, i pokrywa nie wyglądała na pognieconą. Jutro jeszcze sie przy tym pobawie..... |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-05-23 21:43:02
A jesteś tego pewny że to wina pokrywy??? Bo mi się to wydaje cokolwiek niemożliwe(zakładam że nikt nie dokręcał pokrywy zapierając się nogami o silnik). |
tomx1 matiz,atos, lanos 2.0 Pszczyna | 2004-05-24 01:38:30 Nie jestem wogole niczego pewien, to tylko jedna z hipotez. Wcale nie potrzeba duzej siły zeby przegiac z przykrecaniem (czego bylem swiadkiem- ale w tamtym wypadku silnik nawet rozrusznikiem nie ruszył) Dzisiaj cały dzien wolny to bede mial zajecie. ......................................... No i sie pobawilem i jestem troche podłamany bo nadal nie wiem co jest. Z nudow załozylem filtr powietrza bezposrednio na gaznik, krece rozrusznikiem i mieszanka wylatuje mi mocno przez filtr czyli nie w tym kierunku co trzeba, moze cos z walkiem bedzie, [ wiadomość edytowana przez: tomx1 dnia 2004-05-24 15:35:15 ] |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-05-24 22:01:14 Oj to w istocie nie za dobrze |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-05-24 22:51:21 a wyciągałeś zawory z głowicy?? |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-05-25 00:15:08 a nie wypadlo przypadkiem "kowadelko" z klawiatury blokujac tym samym zawor (np w pozycji otwartej). cos takiego kiedys przerabialem, zblokowalo zawor ssacy w pozycji otwartej a potem walilo marchewami przez dolot (imho niezly efekt :lol |
kirck ryki | 2004-05-25 00:27:20 witam podlacze sie z malym pytaniem. niedawno zlozylem silnik na gazniku z zastawy i ponizej2500 obr strzela w gazior i pojawiaja sie plomienie przed gaznikiem jak sie rozgrzeje jest lepiej ale tez potrafi strzelic to czego to moze gyc przyczyna zawory sie niedomykaja ewentualnie zauboga mieszanka ?? |
tomx1 matiz,atos, lanos 2.0 Pszczyna | 2004-05-25 13:50:47 Wyklepałem pokrywe zaworow (byly na nie slady spotkania z zaworami), i bylo troche lepiej ale nadal nie zapalał,
no to sie wk******* i rozebralem prawie cały silnik na czesci pierwsze, poczyscilem co trzeba, zlozylem do kupy, poustawialem co trzeba i ........ dziala moj rozpruwacz szos Tak wiec cos musialem popieprzyc przy montazu ale nadal nie wiem co..... PS Czy trzeba pod zawory dolotowe zakładac jakies gumowe uszczelki?? Bo w ksiazce o naprawie 126 zwracaja na to duza uwage, a ja zadnych uszczelek tam nie widzialem..... |
seba126 Fiat 125p Piekary Śląskie | 2004-05-25 14:05:19
pewnie ze starosci sie te uszczelki rozpadly, jesli nie zalozyles nowych (koszt kolo 2 zl) to pewnie bedzie zasysal olej przez zawory dolotowe |
Phobos Zastava 1100p Poznań | 2004-05-26 21:17:37 Powiedzcie mi tylko gdzie dokładnie zakłada się te "uszczelniacze zaworów ssących" bo nie mogę tego zrozumieć. Na trzonek zaworu ale przed prowadnicą, za nią, czy pod samymi zamkami - jakoś nie mogę tego ogarnąć. |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-05-26 22:56:45 na prowadnicę. powinno na niej być takie podtoczenie specjalne (nie wiem, czy we wszystkich maluchach było) |
tomx1 matiz,atos, lanos 2.0 Pszczyna | 2004-05-27 09:18:10 Nie chce mi sie juz ktorys raz z kolei sciagac glowicy, daruje sobie te uszczelki. Poprzednio nie mialem( albo sie rozsypały) ale oleju nie brał.... Te usczelniacze zakłada sie pod podkładke spręzyn... tzn pomiedzy te podkladke a glowice. |