MotoNews.pl
3 Jak niezawodny jest wtrysk typu Abimex? (40696/27) - NT
  

Jak niezawodny jest wtrysk typu Abimex?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jak w tytule. Proszę użytkowników o wypowiadanie się. Chciałbym moim autem poszaleć trochę za granicą i ciekaw jestem jakie mam szanse na nieprzyjemne niespodzianki z tej strony.
  
 
na wszelki wypadek wluz do bagaznika kolektor ssacy z gaznikiem

  
 
ja sie nie bałem, a byłem dosyć daleko
a dzie jedziesz? jak na południe europy to zawsze znajdziesz do swojego gaźnik i aparat zapłonowy więc bez obaw jedź
  
 
Jedyna rzecz której nie wierzyłem w abimexie (i nadal nie wierzę) to moduł zapłonowy. wystarczy wozić ze sobą zapłon klasyczny. jak go zamontować i co jest potrzebne - odsyłam do mojego artykułuw WW

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Właśnie,jedyne co mi pierdnęło to moduł zapłonowy.
Pozatym bez zastrzeżeń.
  
 
Cytat:
2004-02-28 01:20:24, Jojo pisze:
ja sie nie bałem, a byłem dosyć daleko
a dzie jedziesz? jak na południe europy to zawsze znajdziesz do swojego gaźnik i aparat zapłonowy więc bez obaw jedź


Raczej myślałem o zachodzie Europy
  
 
Jak narazie bez awarii. Chyba, że przekaźnik pompy paliwa.
  
 
Na 9 lat raz modol i raz cewka. Ogolnie bezobslugowy.
  
 
A ja wczoraj wracałem z Warszawy i padł mi regulator napięcia. No i musieli mnie ściągać.
  
 
To już drugi regler w drodze z/do Wawy
  
 
Cytat:
2004-02-28 14:46:09, kenobi pisze:
A ja wczoraj wracałem z Warszawy i padł mi regulator napięcia. No i musieli mnie ściągać.


A co ma regulator do wtrysku?
  
 
Cytat:
2004-02-29 21:11:53, leon pisze:
Cytat:
2004-02-28 14:46:09, kenobi pisze:
A ja wczoraj wracałem z Warszawy i padł mi regulator napięcia. No i musieli mnie ściągać.


A co ma regulator do wtrysku?


Też czekam kiedy to zaczną wyjaśniać.
  
 
Cytat:
2004-02-28 00:59:06, Grzech pisze:
Tak jak w tytule. Proszę użytkowników o wypowiadanie się. Chciałbym moim autem poszaleć trochę za granicą i ciekaw jestem jakie mam szanse na nieprzyjemne niespodzianki z tej strony.



Problemów z wtryskiem Abimex'a raczej nie powinieneś się spodziewać

Weź tylko pod uwagę, że jak rozsypie się coś istotnego to o dostaniu części możesz sobie pomarzyć = laweta
  
 
Proponuję nie jeździć na oparach paliwa w zbiorniku! Pompy paliwa do wtrysku Abimeksowskiego (produkcji AC Rochester) nie lubią łykać paliwa z powietrzem i wolą gdy przez nie płynie samo paliwo. Minimum w zbiorniku to 3-4 litry. Dlaczego? Mój ojczulek olewał prośby żeby nie jeździł na oparach i pewnego pięknego dnia pompka zmarła. Wynik - koszt pompy + nowy zbiornik + wymiana = 1000,- PLN.

A nie mówiłem ???


[ wiadomość edytowana przez: DPMR90 dnia 2004-02-29 21:55:02 ]
  
 
Cytat:
2004-02-29 21:11:53, leon pisze:
Cytat:
2004-02-28 14:46:09, kenobi pisze:
A ja wczoraj wracałem z Warszawy i padł mi regulator napięcia. No i musieli mnie ściągać.


A co ma regulator do wtrysku?



Powinieneś znać powiązania
  
 
Cytat:
2004-02-29 22:05:47, danield pisze:
Cytat:
2004-02-29 21:11:53, leon pisze:
Cytat:
2004-02-28 14:46:09, kenobi pisze:
A ja wczoraj wracałem z Warszawy i padł mi regulator napięcia. No i musieli mnie ściągać.


A co ma regulator do wtrysku?



Powinieneś znać powiązania


Z zepsutym regulatorem GLE dalej zajedzie niz GLI


[ wiadomość edytowana przez: road_runner dnia 2004-02-29 22:25:26 ]
  
 
napiecie ładowania ma istotny wpływ na temperature cewek i modułu. a co za tym idzie ich trwałości.
w moim przypadku gdy padł regulator i napięcie skoczyło na ponad 17 V samochód poprostu zgasł, oczywiscie da rade go odpalic ale nie gwarantuje ze moduł i cewki na dłuzsza mete to wytrzymają
dlatego ja woże ze soba drugi regulator, o czym road mógł się przekonać
  
 
Cytat:
2004-02-29 23:02:26, Jojo pisze:
dlatego ja woże ze soba drugi regulator, o czym road mógł się przekonać


teraz tez mam jeden w zapasie
  
 
Ja też mam zapas-powiązanie jak widać istnieje
  
 
Wobec tego też muszę sobie zapasowy nabyć.