Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2004-02-28 00:59:06 Tak jak w tytule. Proszę użytkowników o wypowiadanie się. Chciałbym moim autem poszaleć trochę za granicą i ciekaw jestem jakie mam szanse na nieprzyjemne niespodzianki z tej strony. |
![]() PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2004-02-28 01:09:09 na wszelki wypadek wluz do bagaznika kolektor ssacy z gaznikiem ![]() |
![]() Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-02-28 01:20:24 ja sie nie bałem, a byłem dosyć daleko
a dzie jedziesz? jak na południe europy to zawsze znajdziesz do swojego gaźnik i aparat zapłonowy więc bez obaw jedź |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-02-28 02:06:12 Jedyna rzecz której nie wierzyłem w abimexie (i nadal nie wierzę) to moduł zapłonowy. wystarczy wozić ze sobą zapłon klasyczny. jak go zamontować i co jest potrzebne - odsyłam do mojego artykułuw WW ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-02-28 10:35:50 Właśnie,jedyne co mi pierdnęło to moduł zapłonowy.
Pozatym bez zastrzeżeń. |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2004-02-28 10:57:47
Raczej myślałem o zachodzie Europy |
![]() leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2004-02-28 12:02:04 Jak narazie bez awarii. ![]() |
Ali-En Miłośnik FSO Mercedes C36 AMG Opole | 2004-02-28 12:08:39 Na 9 lat raz modol i raz cewka. Ogolnie bezobslugowy. |
![]() kenobi Renault Safrane 2,2 SI Tuchola | 2004-02-28 14:46:09 A ja wczoraj wracałem z Warszawy i padł mi regulator napięcia. No i musieli mnie ściągać. |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-02-28 14:57:35 To już drugi regler w drodze z/do Wawy ![]() |
![]() leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2004-02-29 21:11:53
A co ma regulator do wtrysku? |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2004-02-29 21:28:59
Też czekam kiedy to zaczną wyjaśniać. ![]() |
![]() DPMR90 FSO 125p 1.5 ME Siemianowice Śląskie | 2004-02-29 21:52:57 Proponuję nie jeździć na oparach paliwa w zbiorniku! Pompy paliwa do wtrysku Abimeksowskiego (produkcji AC Rochester) nie lubią łykać paliwa z powietrzem i wolą gdy przez nie płynie samo paliwo. Minimum w zbiorniku to 3-4 litry. Dlaczego? Mój ojczulek olewał prośby żeby nie jeździł na oparach i pewnego pięknego dnia pompka zmarła. Wynik - koszt pompy + nowy zbiornik + wymiana = 1000,- PLN. ![]() ![]() ![]() A nie mówiłem ??? ![]() ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: DPMR90 dnia 2004-02-29 21:55:02 ] |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-02-29 22:05:47
Powinieneś znać powiązania ![]() |
![]() road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-02-29 22:13:23
Z zepsutym regulatorem GLE dalej zajedzie niz GLI ![]() [ wiadomość edytowana przez: road_runner dnia 2004-02-29 22:25:26 ] |
![]() Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-02-29 23:02:26 napiecie ładowania ma istotny wpływ na temperature cewek i modułu. a co za tym idzie ich trwałości.
w moim przypadku gdy padł regulator i napięcie skoczyło na ponad 17 V samochód poprostu zgasł, oczywiscie da rade go odpalic ale nie gwarantuje ze moduł i cewki na dłuzsza mete to wytrzymają dlatego ja woże ze soba drugi regulator, o czym road mógł się przekonać |
![]() road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-02-29 23:09:46
![]() |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-02-29 23:18:41 Ja też mam zapas-powiązanie jak widać istnieje ![]() |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2004-02-29 23:42:25 Wobec tego też muszę sobie zapasowy nabyć. ![]() |