Dylemat

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Mam dylemat z moim poldolotem. Otóż zdrowy rozsądek nakazywałby go sprzedać, jednakże wolałbym zafundować mu mały remoncik. Silnik w stanie przedzawałowym, blacharka na 4-. Stąd moje pytanie : ile ( orientacyjnie ) wyniesie mnie koszt wymiany silnika i malowania budy. Jestem zielony w tych tematach więc proszę o HELP!!! Kfuck - FSO 1.5 SLE

  
 
2,500zł remont silnika, 1000zł malaż
  
 
Moja rada: jesli chcesz zostawic polda, to rob blache i wymien silnikna DOHC
  
 
Ekh... ile za remont? Chyba jednak silnik umrze, a ja poszukam nowego... Tak przy okazji , jaki silnik poza polonezowskim moge wsadzić do poldolota???
  
 
Fiat: 1600DOHC, 1800DOHC, 2000DOHC
Ford: 2000
  
 
1500OHC, 1600OHC, Ferrari Dino...
  
 
1.9D Citroen,Peugeot
1.4 16V Rover

[ wiadomość edytowana przez: cebka dnia 2003-11-13 11:03:29 ]
  
 
1,6 16V Rover
1,8 16V Rover
i jeszcze 2.0 Diesel Fiat Argenta
  
 
Oj przy 1,8 to trzeba juz troche diaksem popracowac pod maska!
  
 

Silnik w stanie przedzawałowym-ale cały,czy moze tylko np panewy latają a reszta jest ok.
Tak jak u mnie zdaje się,tak przy okazji,ile by wyniósł szlif wału i nowe panewki teraz,a moze ile kosztuje nowy wał,ostatnio przygazowałem przy wyłączonym radiu i przeraziłem się
  
 
To nie rob tego nigdy wiecej!!!
  
 
Nabauab rob panewy jak najszybciej to walu nie bedzie trzeba szlifowac. Jednak nie zaszkodzi go pomierzyc
  
 
Remont samego dolu to nie taka straszna sprawa!
  
 
Cytat:
2003-11-13 12:14:04, road_runner pisze:
Nabauab rob panewy jak najszybciej to walu nie bedzie trzeba szlifowac. Jednak nie zaszkodzi go pomierzyc


Problem jest taki,ze juz raz tak było robione.
  
 
A kiedy? Ile czasu i km temu?
  
 
Tak dwa lata i 20 parę tys km temu,czasem go trochę katowałem.
  
 
To nieduzo... cos musialo byc spieprzone
  
 
Czy ja wiem,nie obiecywano mi więcej,a dostawał czasem do 6tys.
To w koncu ile kosztuje szlif wału i panewki.
Samo składanie,to moze się z ojcem wezmiemy,składaliśmy juz silnik w 125p,no chyba,ze w PN jest insza filozofia...
  
 
Filozofia identyczna. A swoja droga 6tys to nie duzo... chyba, ze na dotarciu.
  
 
panewki, pierscionki i półpierscienie oporowe to jesli dobrze pamietam koszt okolo 200zł... za honowanie biora chyba po 150zł... remont dołu silnika jest najtanszy, najwiecej placi sie za dodatkowe duperele (osprzet)...