| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Adminek Klubowy Weteran To była bryka.:) budziła RESPEKT.! | 2004-05-26 11:29:35 zalerzy od odleglosci parownika od cylindrów.! czyli dlogosci ukladu dolotowego.! i jego bezwladnosci. ale zeby bylo to takie uciazliwe to ja bym niepowiedzial chyba jesteś nadwrazliwy albo masz parownik w bagazniku |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2004-05-26 12:09:59 WAŻNE JEST TEŻ GDZIE WCHODZI MIESZALNIK.U MNIE NP. JEST ON WPROWADZONY ZARAZ ZA PUSZKĄ FILTRU POWIETRZA, NIEKTÓRZY MAJĄ TUŻ PRZED PRZEPUSTNICĄ. TEORETYCZNIE MOJE ROZWIĄZANIE JEST GORSZE, ALE JA NIE WIDZĘ RÓŻNICY.
P.S. sorrky za caps lock |
plump Espero 1,8 CD + LPG Kraków | 2004-05-26 18:30:21 No właśnie - ja mam tak, za filtrem, a przed mocno spłaszczoną hramonijką i faktycznie czasem musi się zastanowić czy jechać! Na początku mnie to irytowało, ale teraz chyba już się do tego przyzwycziłem. ...choć muszę przemyśleć, czy nie da się tego przerobić Remlen -jest duży problem, żeby to przerobić? Musieli Ci dawać nowy mikser? |
DeeJay Klubowy Weteran ![]() Omega B 2.0 8V + Cal ... Łódź | 2004-05-26 22:05:05 Nie mam takiego problemu Wdepnę i idzie..... |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2004-05-27 08:38:27
Tak jak pisałem, ja też nie odczuwam różnicy, a jeżdżę tak już 5 lat |
plump Espero 1,8 CD + LPG Kraków | 2004-05-29 21:10:15 Dzięki za info!
Pewnie jak będe u gazowników, a powinienem się wybrać na jakiś przeglądzik, to coś pogadam o tym |