MotoNews.pl
5 Alternator!!Awaria (126) (50428/0) - NT
  

Alternator!!Awaria (126)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cze Wam!!!

Niewiecie co moze byc grane!! Na wolnych kontrolka ladowania alternatora gasnie zaczyna mojego bonka wkrecac na wyzsze obroty i wraz znimi kontrolka tez zaczyna coraz bardziej swiecic to jeszcze gorzej jest jak wlacze swiatla to kontrolka wogole juz nie gasnie!!! tylko swieci jak na wylaczonym silniku!!!!
  
 
przeczyść styki od kabla na rozruszniku, chodzi o przewód alternator-rozrusznik..
  
 
sprawdz szczotki, moze te sprezynki sa juz za slabe i przy wyzszych obrotach za slabo dociskaja
  
 
Cytat:
2004-05-25 14:16:18, seba126 pisze:
sprawdz szczotki, moze te sprezynki sa juz za slabe i przy wyzszych obrotach za slabo dociskaja



A wziąłeś pod uwagę że jak szczotka przestanie całkiem dotykać to lampka gaśnie na amen? Stawiam na zjedzony kabel alternator-rozrusznik.
  
 
A mi alternator pekł.
Jutro porobie fotki - podstawa została ze srubami a alternator wygieło z oblachowaniem i wentylatorem.
Musze nowe oblachowanie dac - wina lezy po stronie walnietego oblachowania przez wentylator który odleciał.
Niby błachostka ale padło.
  
 
Ty CZUCZU tylko psuc umiesz ;]
  
 
Dlatego nei wkładam wiekszego silnika narazie.
Bo zepsuje wiec troche kasy jeszcze potrzebuje.
Alternatore kupiłem nadłamany.
Wiedziałem ze predzej czy póxniej odleci i odleciałdzieki bogu przed zvoleniem.
Nei ma tego złego poleca nowe wypolerowane laski popychaczy itp . Cały silnik mam w czesciach - musi wyglądac w koncu nie
Ps. Szukam 2chłodnic od 850 seat itp w stanie dobrym bo te co mam ciekną.
  
 
Ok i odswiezam.
Rozebrałem alternator - tznzrobiłto ojciec elektryk.
Alternator został wyczyszczony , naprawiony jednym słowem dane ideał.
I tu moje pytanie kupiłem łozyska nówki bo stare były do d.....
Po wymianie nie da sie wsiasc do auta przy właczonym silniku.
Wiatrak nigdzie nie obciera .....
Czy to możliwe że łozyska są do dupy ?? ?? Aha opory sa tak duze ze obroty zmalały z 900 na 650-700 - kurwica mnie telepie.
Najdrozsze łozyska jakie były. Przed zmianą było ok !!!
  
 
Nie no, to przerasta moje możliwości poznawcze. Ktoś kiedyś pisał o trąbieniu na koziej dupie. Jak alternator lekko się kręci i nic nie obciera w dmuchawie to pozostaje jedynie pasek klinowy. Chyba że coś innego "naprawiłeś".
  
 
No własnie kreci lekko.
Pasek nówka.
Koło pasowe tez nówka - z nudów wymieniłem bo miałem nowe.
W poniedziałek rozbiore dziada i jade na wymiane .
Na 99% łozyska.