125p - nowy wykres z hamowni - coraz lepiej :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco


szczerze to spodziewałem się wiecej...no ale cóż taka jest smutna prawda. Wiem że mam problem z zapłonem..coś się dzieje że gubi zapłony i wkres jest poszarpany. Czego to może być wina ?! cewki ?!
Szkoda, że nie miałem okazji sprawdzić bez zwęzki ( miksera ) na gaźniku, bo po ściagnięciu szpilki były za długie i filtr nie chciał sie zamknąć. Ale już niebawem postaram się to zmierzyć i dać znać. Ciekawe również jest to że maksymalny moment osiągam przy 5289obr/min, a moc przy 5494 cos wysoko jak na kanta!!!
a krzywa momenu najlepsza od 3tys w góre...normalnie wyścigówka tylko malo koni ma hehe...
pozdrawiam !




[ wiadomość edytowana przez: Koniu dnia 2003-12-13 23:30:03 ]

[ wiadomość edytowana przez: koniu dnia 2004-01-31 22:30:11 ]

[ wiadomość edytowana przez: koniu dnia 2004-05-31 23:24:41 ]
  
 
v-max = 174 km/h, no ładnie
  
 
Koniu skąd macie hamownię i ile taka przyjemność zmierzenia silniczka??
  
 
To hamowanie zostało wykonane w hamowni V-techu. Było to spotkanie organizowane dla małej zaproszonej grupy osób i własnie jedną z atrakcji było hamowanie silnika.

Również Schwepes posiada hamownie drogową..ale o tych sprawach napisze już on osobiście..
  
 
Koniu a wiesz jaka normalnie jest cena schamowania silnika ??
  
 
schamic silnika sie nie da..co najwyzej siebie albo kogoś

a tak poważnie to kolo 150zł kosztuje hamowanie. U schwepesa taniej !
  
 
dzięks,dobrze wiedzieć


[ wiadomość edytowana przez: BadGuy dnia 2003-12-13 23:46:08 ]
  
 
polecam schweppesa!! szybko , sprawnie , skutecznie i w milym towarzystwie tylko jego brat caly czas truje dupe o jakies pierdoly
  
 
a nie mowilem 82 konie Ci sie marzyly
a moj to nie wiem czy 50 bedzie mial

toz zajeche dohc jest 2x lepsze od seryjnego silnika
jak patrze na te wartosci to nie wiem czy mam sie smiac czy plakac :>
i nie mowie tu o twoim silniku tylko ogolem :>
  
 
Schwepes chyba hamowni nie kupywał
Możecie troszke opisać jak hamuje silnik?
  
 
MASSSAKRA ciekawy jestem ile mają seryjne brzeszczoty,bo coś mi sie zdaje że napewno nie 24 KM
swoją drogą ciekawy jestem ile dobrze wyregulowany kant traci mocy na LPG z porównaniu do benzyny... ( pewnie z 5-10 KM) ?

  
 
co do kantów to mysle ze nawet wiecej niz 10 km...a co do kaszli to wychodzące z fabryki 650-tki zadko przekraczaly 21 koni.Wiem bo badal je m.in.moj aktualny profesor
  
 
No to ŁADNA JAZDA
  
 
był w v-techu też pug 406 bodajże wtrysk i on miał chyba 122 na benzynie, 109 na gazie....
  
 
Oj tak, marzyły mi się te 82 konie . Ale szczerzę muszę przyznać, że po ostatnich przeróbkach naprawdę samochód zachowuje się lepiej, i nie było to tylko moje odczucie. Trzeba pojechać zobaczyć co się dzieje z tym aparatem .
I tak nie jest źle jak na taki wiekowy samochód Polonez GSi na zwężce gazowej na benzynie miał 67 KM .....i troche więcej momentu.

Cytat:
Schwepes chyba hamowni nie kupywał



a własnie, że tak
  
 
nie wiem czy zwrociliscie uwage na rewelacyjna krzywa momentu obrotowego. przynajmniej jak w silniku z turbo na wtrysku.. idealnie plaski moment powyzej 80Nm od 3200 do 5500

po zestrojeniu bedzie duuuuzo lepiej
  
 
poldek to dopiero muł
jeździłem niedawno ATU + na wtrysku na LPG toż to taki muł że spokojnie byś go porobił kantem nawet na tym walniętym aparacie
  
 
Schami rzeczywiscie mozna siebie albo silnik a hamowni prosimy nie mylic z chamówą he he he Tak powaznie to krzywa tego momentu jest naprawde niesamowita! Troszeczke poszarpana ale i tak robi wrazenie... Moze to przez ten kolektor??
Schwepes powiedz cos wiecej o swojej hamowni
  
 
Też chciałbym wtoczyć swojego bobka na chamownię!! Tylko koszty przerażające!! A co do seryjnych maluchów to wujas kiedyś bawił sie w te klocki i mówił, że na 10 kaszli tylko jeden miał seryjne 24km. Znaczna część nie przekroczyła progu 20km
  
 
Ja tak swojego ocenialem ze na gazie bedzie z 55 koni... coz pewnie sie nie mylilem... czas zaczac myslec o czyms konkretniejszym