| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-05-28 22:56:55 Auta sportowe jeżdżą z zasady krócej ale szybciej a jak szybciej sie wszystko obraca to krócej się obraca. Troche pokrętnie ale zaraz przyjda aftomaty i Ci powiedzą co i jak. |
Res best memory O-ka | 2004-05-28 23:04:07 zaznaczę jeszcze, że chodzi mi tylko o hamowanie silnikiem i jazdę w przedziale 3-4 tys.rpm..... co do odcinacza to jestem świadomy wszystkiego |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-05-28 23:16:48
E w MV6 się nie hamuje tylko wymija |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2004-05-28 23:25:48 moim zdaniem "s" to super sprawa - pozwala poszaleć, a co do żywotności to w mojej piwnicy na przekladkę czeka sobie manual! |
ryba-1 Jeep Grand Cherokee Bydgoszcz | 2004-05-29 00:40:15 Ja tam wole manuala. mozna sie bawic drazkiem i strzelac ze sprzegla w zakretach... szkoda ze mam tylko 2 literki |
Kartos HONDA CRV Zielonka | 2004-05-29 07:31:07
TAK, o ile kase trzymasz w skrzyni na strychu. BTW: Ja tez mam manual zapasowy w komorce. Jezdzij na "S", a potem jak by co to daj znac. |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-05-29 09:31:37 Mega, |
dARTi LOB WETERAN czarna mamba Radomsko | 2004-05-29 12:17:49 eeee bijecie pianę obywatelu jazda na S jest niefajna z 2 powodów: -brak skryptu załączającego S przy uruchamianiu silnika -dokuczliwe ssanie w kieszeni na stacji benzynowej z fajnych klimatów... np brak zastanawiania się po wcisnięciu gazu nad redukcją biegu jeśli myślisz, że na S będziesz oszczędzał benę hamując silnikiem to powodzenia bo z drugiej strony zanim uspokoisz jazdę na tyle by obroty spadły na np 2K spalisz 2x tyle wachy jadąc bez sensu na 4K rpm |
Res best memory O-ka | 2004-05-29 19:30:46 Darti: zaznaczyłem, że nie chodzi mi o deptanie na maxa przy "S". Po prostu żal mi silnika jak na D biegi zmieniają się przy 2,5 tys. rpm.
Piszesz, że przy 3-4 tys. wpierdala bene...hmmm jeszcze tego nie zauważyłem aby zużycie było większe niż przy 2,5, poza tym jak ktoś ma manual to chyba nie jeździ na 2,5 tys rpm..... po prostu nie mogę się przyzwyczaić do tego, że podczas jazdy w mieście ciągle muszę używać hamulca |
Conrad_V6 Signum 3.0 V6 CDTI S ... Białystok | 2004-05-29 19:52:43
To sobie przerób na manual i będziesz miał problem z bani Chociaż to też nie jest pewne. Ja mam manual i też ciągle używam hamulca (hmm, chyba po to go wymyslili), zwłaszcza w mieście. Inaczej zaliczałbym dupę każdego kaszlaka w tym zielonym mieście, albo musiałbym przejść szkołę Alberto Tomby w slalom-gigancie miejskim Wiesz Robert, co by o Twojej zafirze nie powiedziec, to jednak 3.0 V6 ma troszkę inny temperament i samym spuszczeniem nogi z gazu go nie poskromisz Pozdrawiam Konrad |
Kartos HONDA CRV Zielonka | 2004-05-29 21:30:44 Zgadza sie chocby dlatego ze charakterystyka benzynowego jest inna, stopien sprezania nizszy i nie ma tak ewidentengo hamowania silnikiem ja w dizlu. Niestety musisz sie przyzwyczaic do uzywania hamulca. Ale nie przejmuj sie, jest wygodny, szeroki... przywykniesz szybko. No i Darti ma racje z tym zuzyciem benzyny, probowalem jezdzic caly czas na "S". Kosmiczna roznica. Szkoda kasy. |
paweldm DEADSOUL Mitsubishi outlander Skarszewy/Gdańsk | 2004-05-29 21:42:41 A kto w manualu za każdym razem zmienia biegi powyżej 4000rpm, zwłaszcza w mieście???????????? |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2004-05-29 22:23:28 w manualu fajne jest to, że sam wybierasz "tryb pracy skrzyni" |
Prowo LOB WETERAN ![]() Kura Indian ze wsi (OPO) | 2004-05-30 00:15:30
Ja. ----------------- Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2004-05-30 00:20:33
i wszystko jasne Res, szukaj juz manuala, bo to nie ma sensu żebys się tak męczył |
Prowo LOB WETERAN ![]() Kura Indian ze wsi (OPO) | 2004-05-30 00:55:39
Powoli, powoli - ja też ze spadochronem na początku jeździłem Jak Mu znormalnieje to przyjdzie do "doswiadczonych" (przez los zwłaszcza ----------------- Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec |