Magnetyzer w Carinie E 3S-FE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Czy ktoś dysponuje jakimś schematem silnika Carinie E 3S-FE, z którego by wynikało na jakim przewodzie założyć magnetyzer paliwa?
Pozdrawiam
  
 
najlepiej zrobisz nie montujac go, bo to jedna wielka sciema i szkoda kasy... Na kazdym forum, kazdy Ci to napisze...
  
 
hmmm dać daje, emisja spalin -30%(zbadane przezemnie samego) w dół ukształtowyuje strukturę wpuszczanego powietrza
odnośnie KM to bardziej subiektywne odczucie, w dotychczasowych autkach najbardziej odczułem w połączeniu magnetyzerka z wkładką w TD, ale teraz też czuć
  
 
Jak chcesz założyć to na przewodzie dochodzącym do listwy wtryskowej od strony zasilania.
  
 
zgadzam sie z ICEmanem ale słyszałem ze najlepiej załozyc dwa jeden na przewód paliwowy a drugi na powietrza
  
 
CarinaGTI jakiej firmy ty masz magnetyzery???
Sorki ale az wierzyc mi sie nie chce, bo testowalismy z kumplami juz rozne... Robilismy pomiary i inne pierdoly i nic!
  
 
Witam!
Magnetyzery, które mam zamiar założyć nie pochodzą z żadnej firmy tuningowej - mam zamiar zrobić je sam - opis można znaleźć na stronie: www.magnetyzery.w.interia.pl. Koszt kompletu na paliwo i powierze max 20 zł. Ja polecam oczywiście magnesy neodymowe, które można znaleźć np. na Allegro. Czy to działa - dla niedowiarków:

Weź zapalniczkę oraz magnes (jakikolwiek, np z lodówki) i poproś drugą osobę o pomoc.

1) Zapal zapalniczkę.

2) Umieść dłoń nad płomieniem tak, aby czuć ciepło, ale nie poparzyć się.

3) Zadbaj o to, aby płomień palił się płomieniem o tym samym natężeniu.

4) Teraz poproś pomocnika o zbliżenie magnesu do zapalniczki na wysokości palnika (na odległość 2, 3 cm).

5) Temperatura płomienia wzrośnie na tyle, że będziesz musiał cofnąć rekę.

Doświadczenie to działa z 90% magnesów (nie działa z magnesami nietypowo magnesowanymi).

Muszę sie tylko dowiedzieć, który przewód doprowadza paliwo do listwy wtryskowej? Może zacząć poszukiwania od filtra paliwa? Jeżeli ktoś ma jakies sugestie to proszę o pomoc.
Pozdrawiam wszystkich wielbicieli Cariny E.
Janyra - Carina E97
  
 
cos mi ta stronka co ja podałes nie działa wam też ??
  
 
Cytat:
2004-04-12 20:35:14, Janyra pisze:
Witam!
Magnetyzery, które mam zamiar założyć nie pochodzą z żadnej firmy tuningowej - mam zamiar zrobić je sam - opis można znaleźć na stronie: www.magnetyzery.w.interia.pl. Koszt kompletu na paliwo i powierze max 20 zł. Ja polecam oczywiście magnesy neodymowe, które można znaleźć np. na Allegro. Czy to działa - dla niedowiarków:

Weź zapalniczkę oraz magnes (jakikolwiek, np z lodówki) i poproś drugą osobę o pomoc.

1) Zapal zapalniczkę.

2) Umieść dłoń nad płomieniem tak, aby czuć ciepło, ale nie poparzyć się.

3) Zadbaj o to, aby płomień palił się płomieniem o tym samym natężeniu.

4) Teraz poproś pomocnika o zbliżenie magnesu do zapalniczki na wysokości palnika (na odległość 2, 3 cm).

5) Temperatura płomienia wzrośnie na tyle, że będziesz musiał cofnąć rekę.

Doświadczenie to działa z 90% magnesów (nie działa z magnesami nietypowo magnesowanymi).

Muszę sie tylko dowiedzieć, który przewód doprowadza paliwo do listwy wtryskowej? Może zacząć poszukiwania od filtra paliwa? Jeżeli ktoś ma jakies sugestie to proszę o pomoc.
Pozdrawiam wszystkich wielbicieli Cariny E.
Janyra - Carina E97



Ja jeszcze poszalałbym w takim razie z tzw. koszulkami Auera
  
 
Cytat:
2004-04-12 22:26:42, bisua pisze:
cos mi ta stronka co ja podałes nie działa wam też ??


Usuń "www." z adresu to wejdziesz.
  
 
dzieki piotrr
  
 
Witam!
Opis budowy i działania magnetyzerów jest też na stronie:
http://www.motolpg.friko.pl/magnetyzer1.htm
Pozdrawiam
  
 
Ja sobie zrobilem sam taki magnetyzer z magnesow neodymowych zakupionych wlasnie przez strone magnetyzery.w.interia.pl.
Zadnej roznicy w jezdzie i spalaniu nie odczulem (badania spalin nie robilem).
Jest zalozony tylko na przewod paliwowy (gazowy)
Na zdjeciach wyglada to tak:
foto

Inny watek o magnetyzerach to Magnetyzer
  
 
Witam!
Znalazłem jeszcze stronę firmy, która sprzedaje magnesy neodymowe jeszcze taniej:
http://www.magnesy.pl/index.htm
Pozdrawiam
  
 
deeno ale oba magnesy nie mają sie prawa stykać a na tych zdjeciach sie stykają poprzez metalową obudowę
  
 
Witam!
deeno bisua prawdę powiada. Jeżeli używasz dwie blaszki z magnesem każda, to nie powinny one być skręcone metalowymi śrubkami - użyj plastikowych ściągaczy. Myślę też, że użyte przez Ciebie magnesy nie są odpowiednie - powinny być prostokątne lub kwadratowe. Przy okrągłych biegun południowy jest w środku lub na zewnąrz, a powinien być na jednym z końców. Pamiętaj magnetyzer na paliwo montuj z biegunem południowym, a na powietrze z pólnocnym.
Pozdrawiam
  
 
janyra ale ja kupiłem około 10 magnesów prostokątnych i jak to sprawdzic gdzie jest minus a gdzie plus jak wszstkie wygladaja tak samo i czy masz moze opracowany scheamt jak tworzy sie magnetyzer
  
 
bisua dokładny opis jak ustalić bieguny w magnesach znajdziesz na stronie: http://www.motolpg.friko.pl/magnetyzer1.htm. Ja korzystałem z kompasu:
"Kompas (który również można wykonać samodzielnie) pokazuje północ i południe. Tak się akurat głupio składa, że "geograficzny" (moja geografica w podstawówce tak mówiła, mówiła także "Czikago") biegun południowy Ziemi jest jej magnetycznym biegunem północnym i analogicznie na odwrót, a zatem przeciwnie, tak więc zupełnie w "drugą mańkie". Do tego wszystkiego jeszcze, co kilkadziesiąt tysięcy lat, bieguny te się przestawiają i nikt za cholerę nie wie z jakiego powodu. Tak więc, ustalamy kompasem północ i południe "geograficzne". Wskazówka kompasu też jest magnesem, tyle że na łożysku. Jeżeli do wskazówki, która pokazuje POŁUDNIE GIEOGRAFICZNE podsunie się magnes jedną ze stron (nie za blisko, bo można rozmagnesować kompas), a ona się odwróci, to znaleźliśmy jego biegun południowy . Dla pewności można jeszcze odwróć magnes o 180°. Jeżeli teraz tę samą wskazówkę (południową) magnes przyciąga, to doświadczenie było wykonane prawidłowo."
  
 
Witam!
Nie odzywałem się tak długo, bo chciałem trochę przetestować moją toyotę z magnetyzerami.
Odpowiedni przewód – doprowadzający paliwo znalazłem dopiero na kanale. Odszukałem przewody, które idą od zbiornika paliwa do silnika. Jeden rozszczepiłem, przekręciłem kluczyk w stacyjce i gdy chlupnęło z niego paliwo, to wszystko już było jasne. Testy zrobiłem na trasie Wągrowiec - Tomaszów Maz. Pierwszą jazdę testową zrobiłem jeszcze bez magnetyzerów – chciałem ocenić, czy naprawdę to działa. Zatankowałem pod korek w Wągrowcu i bez zatrzymywania pokonałem trasę do Tomaszowa Mazowieckiego ············tam zatankowałem drugi raz. Zużycie paliwa wyszło mi 7,4 litra/100 km. Wszystko to powtórzyłem po prawie miesiącu jeżdżąc już z magnetyzerami. Zużycie wyszło mi tym razem 6,9 litra/100 km - a trasę pokonałem jakieś 15minut szybciej. Mam też wrażenie, że autko lepiej wchodzi na obroty.
Magnetyzery założyłem też w Seicento 900 mojej żony – autko chodzi bardziej regularnie i na pewno o wiele ciszej. Mój kumpel, który też założył magnetyzery w swoim Tico po jakimś czasie musiał przeprowadzić regulację silnika, – bo zwiększyły mu się obroty. Ja jestem przekonany, że to działa i polecam wszystkim.
Znalazłem jeszcze ciekawą stronę na ten temat: HTTP://WWW.NEODYM.W.PL
Pozdrawiam wszystkich

  
 
Chłopcy, kiedys Polibuda Warszawska robiła badania magnetyzerów i okazało sie ze przynajmniej "naukowo" nie maja one zadnego sensownego uzasadnienia. Jezeli byłybo to takie rewelacje jezeli chodzi o spalanie, skład spalin itp to dlaczego fabrycznie nie byłymy montowane te kaweleczki magnesu?) Raz jeden człowiek przywiozł sobie zestaw magnetyzerów, kazał sobie to zamontowac po czym odjechał zadowolony ale..bez nich pod maską. Po kilku tygodniach tez okazało sie ze autko leci nad drogą, pali litr mniej itp itd. Rozumiecie co to znaczy? psychologiczne podejscie do sprawy facet sobie z góry załozył ze auto bedzie lepiej pracowac i mniej palić i...widocznie mniej paliło