MotoNews.pl
  

[DOHC] Płytki do regulacji luzu zaworów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś wie, gdzie można dostać płytki do regulacji luzu zaworów o grubościach:

4,45 2szt , 4,25 2szt, 4,20 , 4,40 , 4,50

Dzwoniłem do InterCars i powiedzieli mi, że mają maks. do 3,50.

Ewentualnie może ktoś ma do odsprzedania?

[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2007-03-19 17:39:39 ]
[ powód edycji: Modyfikowałem tytuł ]
  
 
a EuroMotoFanu dzwoniłeś bo jak pamietam to mieli wszystkie wymiary
  
 
Uuuu, czyżby koledze wałki prosiły się o wymianę lub regenerację?
  
 
no troche duże wartości ale mysle ze jeszcze w normie bo jak pamietam ja też zakładałem płytke 4.25 do dwuwalkowca a zapamietałem ją bo obok niej zamawiałem 3.20 i 3.75 wiec układałem sobie je w schodki w sklepie

  
 
Nie, wałki są ok. tylko na wydechu poleciała jedna krzywka, reszta jest w doskonałym stanie. A grubości podkładek w instrukcji napraw wynoszą do 4,7 mm. Poza tym myślę, że ten luz świadczy raczej pozytywnie o stanie głowicy(zawory nie osiadają w gniazdach, co ma miejsce przy sklepanych grzybkach i przylgniach). Aha, dzięki za namiary. Jutro je sprawdzę.
  
 
jutro pomierze to, co mam i dam Ci znac czy cos sie znalazlo z tych rozmiarow. a jak nie to w szczecinie sa do dostania praktycznie pszystkie plytki.
  
 
jak wymieniacie płytki regulacyjne????
  
 
Ha drażliwy temacik poruszyłeś,

No ale tak ja zrobiłem sobie taki prosty przyrządzik z dwóch wygiętych haków o odpowiednio podszlifowanych tak że udaje mi się nim nacisnąć zawór i pęsetą (taką większą) wyjąć płytkę,

Ale zabawa jest niesamowita z tymi płytkami.

Później co do samych płytek to lepiej kupić firmowe u mnie są w jednym sklepie po 5 PLN większość wymiarów i są dobre gość mówi że oryginał włoski,

Miałem takie płytki z których się kolebka zrobiła.


pozdrawiam
  
 
U mnie są firmowe po 5 czy 6 zł za sztukę.

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-08-03 21:40:01, rogacek pisze:
jak wymieniacie płytki regulacyjne????



wydłubujemy

a tak poważnie

to specjakmym przyrzadem lub odpowiednio wygietym śrubokretem naciskamy na bok szklanki a potem przy pomocy kombinerek najlepiej wygjetych wydłubuje płytke czasem trzeba pomuc jej na poczatlu śrubokrecikiem

nie wspomne tutaj ze krzywka musy być w odpowiedniej pozycji czyli takiej jak do pomiaru
a a przyrzadzik kosztuje ok 170 Zł w EuroMotoFanie

i jeszce jedno producen zaleca używanie przyżadu do blokowania wałka i najlepiej zrobiż udeżajac do Schila i jego instrukcji obsługi 132 i tam jest to nieźle opisane
  
 
bo tyle kosztują
  
 
przydał by się rysunek takiego przyrządu. próbowałem dziś śrubokrętem i chyba za słaby jestem. albo mam za mocne sprężyny zaworów. wymieniałem dziś głowiczkę i wałek wydechowy i mam podwieszony zawór na 4 i złe luzy na pozostałych. mam trochę płytek z demontażu i nie muszę kupować.
  
 
Dzięki, dostałem w EuroMotoFan po ok. 5 PLN/ szt, nawiasem mówiąc mają niezłe zaopatrzenie.
  
 
Tak bodziot tyle kosztują tylko że tyle kosztują też zamienniki z których robi się głęboki tależ i jak położysz sobie go na nowym plasterku to masz zestaw obiadowy.

Pozdrawiam
  
 
a jakie maja byc luzy ??? i gdzie dostane plytki ?
  
 
Cytat:
2004-08-03 22:10:08, rogacek pisze:
przydał by się rysunek takiego przyrządu. próbowałem dziś śrubokrętem i chyba za słaby jestem. albo mam za mocne sprężyny zaworów. wymieniałem dziś głowiczkę i wałek wydechowy i mam podwieszony zawór na 4 i złe luzy na pozostałych. mam trochę płytek z demontażu i nie muszę kupować.




wiesz co najlepiej wpadnij fo EuroMotoFanu i sobie go ogladnij
  
 
chyba we wrocku nie ma takiego sklepu. ale popytam w innych
  
 
Cytat:
2004-08-05 08:33:32, rogacek pisze:
chyba we wrocku nie ma takiego sklepu. ale popytam w innych



No co Ty, nie żartuj
Jest. Na przeciwko salonu Volvo. Ulica piękna/nyska.
Pozostałe przydatne sklepy ulica Paryska i Trzebnicka.
  
 
Cytat:
2004-08-04 23:27:14, kiko pisze:
a jakie maja byc luzy ??? i gdzie dostane plytki ?



0,45 -ssace
0,60 - wydechowe.

Plytki pasuja od zastavy, starszych ritmo i podobno od jakis VW,a le tego nie sprawdzalem. Z grubszej plytki kazda szlifirtnai na szlifierce ze stolem elektromagnetycznym zrobi Ci ciensza, wiec nie ma wielkiego problemu, nawet gdyby nie szlo dostac odpowiedneij plytki.
  
 
Mój silnik klekocze i kiedy sprawdziłem szczelinomierzem luzy na zaworach to okazało sie że na każdym zaworze jest inny. Na jednym jest 0.15 na drugim 0.25 a na innych 0.55 na ciepłym silniku. Ale mam problem jak to ustawić bo jak to obejżałem to nie widze sposobu regulacji. Mówi sie że trzeba zdjąć wałek i regulować jakimiś podkładkami a ktoś mi powiedział że luzuje sie nakrętki kontrujące i ustawia sie. Ale ja tam nie widze żadnych nakretek. Prosze o pomoc. Jakis dokładny opis a nawet foto. GG 7097681 lub pawelkszczot@poczta.onet.pl Właśnie wsadziłem sobie taki silnik do mojej fury i mam problem z regulacją!!! Nie posiadam zadnych książek co do tego silnika ani materiałów chetnie zakupie. Czytałem tu że ktoś posiada nawe CD co do tych silników!!!