| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Patryk_malacz chrysler sebring 2,5 ... Katowice | 2004-06-05 19:24:45 Siema mam problem odnośnie wentylatora strasznie czaska i obija się na wolnych obrotach i podczas jazdy co może być do wymiany lub regulacji i jak się do tego dostać ??? dzieki za wszelkie info !!! |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2004-06-05 19:52:43 jedyne co mozesz zrobic to w zasadzie patrzec obracając w ktorym miejscu obciera i doginac wentylator albo oblachowanie |
Patryk_malacz chrysler sebring 2,5 ... Katowice | 2004-06-05 20:05:18 a jak sie poluźnił jest taka możliwosc ??? |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-06-05 20:29:19 Jest taka możliwość. Najwyżej się zatnie |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-06-05 20:56:49 ALbo poleci uszczelka papierowa trzymajaca wentylator bo poto ona jest .....
U mnie własnie papierowe uszczelki były 3 i wszystkie sie rozleciały jak zablokowało i od razu wiedziałem ze cos nie tak ... bo auto bardzo zwolniło - obroty zleciały jak głupie. Niestety musiałem zmienic tez wentylator bo tamten sie zakleszczył i pogiał... |
Patryk_malacz chrysler sebring 2,5 ... Katowice | 2004-06-05 21:18:14 a jak z dojsciem do tego z której strony najlepeij ?? |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-06-05 21:40:32 Jak z dojściem?? Najlepiej zdjąć altek wraz z przednią blachą. Najlepsze dojście i najwygodniej. Znam jednak agentów co robili to po zdjęciu górnej blachy i dostając się do śrub przez wlot do wentyla. Aaaa, nie zapomij o podkładkach gumowych. Baaardzo przedłużają żywotność "blaszaka".
Powodzenia |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-06-06 23:15:47 Krzemowy ile dasz jak pokaze foto papierowych ?? ??
Gumowe tez tam są. Aha dzisiaj pojechałem pare razy kszlem w granicach 6 tys i wentylator znowu trze. Chyba mnei kurwica telepnie dzieje sie to tylko powyzej 3 tys obrotów !!!!! Aha prosiłbym o info co z tym zrobic. Alternator nowy oska alternatora do której sie mocuje wentylator nówka !!! Ile kosztuje wentylator i czy jego zmiana pomoze ???? Aha obudowy nowe i sa proste !!!! [ wiadomość edytowana przez: CZUCZU dnia 2004-06-06 23:18:29 ] |
ali_ 126p Poznan | 2004-06-06 23:46:10 tylko skrec na wszystkie srubki jak fabryka kazala bo jak tego nie zrobisz tooooo cos peknie i bedziesz mogl takie cos wyciagnac ![]() |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-06-06 23:52:08 Wszystkei srubki tzn???
Te do bloku tez ????? Bo u mnei z tym ciezko ..... Jakos gwintów w głowicy nie mam ..... - do zrobienia. Sama obudowa złozona ok była ..... Jutro pomecze sie w garazu. |
ali_ 126p Poznan | 2004-06-06 23:59:21 jak nie skrecisz wszystkiego jak fabryka to predzej czy pozniej strzeli, wiec warto po planowaniu wszystkie otworki co sie przesuna wypilowac i tak samo nie ukrecac... ja moje blachy mam juz dosyc mocno pospawane |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-06-07 18:26:36
Skądś to znam |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-06-07 20:45:09 Ali jestes wielki.
Skreciłem do qpy porzadnie kazdą srubke i jak reka odjął.. pwoodem było brak srub 8ek w głowicy trzymajacyh blache - wykreciły sie s...... |