Rozrusznik or what?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Mam problem: ostatnio mam kłopoty z odpalaniem gorącego silnika na gazie(na benzynie nie wiem i nie chce wiedzieć). Dziś zaskoczył po długim kręceniu i to w momencie gdy kluczyk już puszczałem. Teoria Adama626 jest taka, że rozrusznik ciągnie za dużo prądu i iskra jest za słaba(bo jakaś tam jest). w momencie odpuszczenia prądu przybyło i silnik odpalił.
Nie znam się ale ten rozrusznik coś dziwnie działa. W momencie zaskoczenia silnika on jeszcze się nie wysprzęgla przez sekundę i wyje. Czasem jak łada jest zimna i jak wolno dojeżdżam do świateł to widząc że wskazówka obrotomierza leży na dnie a silnika nie słychać to prubuje odpalać jeszcze jadąc. Tyle że okazuje się że silnik jednak pracuje ledwo-ledwo a rozrusznik wydaje przeraźliwy ryk - chyba nie powinien się załączać wogóle jak silnik chodzi.
Czyli co musze wymienić?

hmm,jak zwykle obstawiam bendix.
poprostu nie odbija i w tym jest kłopot.
przy okazji sprawdź tulejki i wyczysc wszystko co sie da.
ja miałem spore problemy z rozrusznikiem,dwa razy do roku cos trza było przy nim robic,więc w koncu wymieniłem na nowy

też stawiam na bendix

Ok bendix. A z tym odpalaniem to może być przez rozrusznik? Czy może zapłon cały?

A kiedy wymieniałeś świce i kabelki ?? Może przyczyna tkwi właśnie w tych rzeczach

Stań przy prawej burcie auta, zdejmij puche od filtra powietrza i spójrz na gaźnik od strony budy. Powinieneś tam mieć winowajcę - mały miedziany teleskopik. Ja to właśnie obstawiam. Oczywiście pod warunkiem, ze masz gaźnik od 2107 a nie od samary. Umieść teleskopik na swoim miejscu i po kłopocie.

i zobacz jeszce stal tulejek rozrusznika. To, ze ciagnie duzo praduto moze byc ich wina. A bendix to swoja droga....

ja miałem podobny kłopot o którym pisałem jako autor któregoś tam wątku(to gdybys chciał poszukac)