Podcisnieniowy gaznik 125p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam czy wie ktos (lub ma u siebie) jak sie sprawuje gaznik do 125'ki z druga gardziela otwierana podcisnieniowo??

i przy okazji gaznikow jakie macie dysze i rurki emulsyjne u siebie bo ja ostatnio pojezdzilem na bezynce i ogolnie wir mam w baku znalazlem posta ktos zalozym 120 i na druga 160 ale spalanie nie podobne do fiata bylo podane
  
 
Temat juz niejednokrotnie walkowany..wystarczy poszukac w wyszukiwarce..a co do dysz to standardowe wedlug ksiazki to dysze 120 i 155..mam na zbyciu gaznik podcisnieniowy gdybys byl zainteresowany..ale ogolnie gaznik mechaniczny jest lepszy od podcisnieniowego..pozdroowka
  
 
o wypraszam sobie o gazniku podcisnieniowym nic nie znalazlem a pytam bo znalazlem w warsztacie kilka gaznikow i w tym podcisnieniowy.
czemu mechaniczny jest lepszy?? zalozym bym na probe ale sporo roboty bym mial z wyczyszczeniem go
  
 
Cytat:
2004-06-10 21:02:05, Prozak pisze:
witam czy wie ktos (lub ma u siebie) jak sie sprawuje gaznik do 125'ki z druga gardziela otwierana podcisnieniowo??

i przy okazji gaznikow jakie macie dysze i rurki emulsyjne u siebie bo ja ostatnio pojezdzilem na bezynce i ogolnie wir mam w baku znalazlem posta ktos zalozym 120 i na druga 160 ale spalanie nie podobne do fiata bylo podane



Czyżbyś myślał o moich danych ??

Przypomnę:
Gaznik:
18'ka (z wersji wzmocnionej - ma lepsze rozpylanie)
przeloty gardzieli seryjne

1.gardziel
-dysza ok.120
-rurka emulsyjna z 2 przelotu

2.gardziel
-dysza 160
-rurka emulsyjna z 2 przelotu (wiec seria)

Spalanie:
min: niecale 7/100 - długa trasa, rowno 90 bez zmian predkosci (typu wyprzedzanie).
trasa 10l/100 ale przy 140km/h (srednio na trasie ok 8-9/100 zależnie od natężenia ruchu i czy można pogonić)
miasto: latem 10,7-11,5 (dosc ostra jazda, tak do 120)
Przy bardzo ostrej jeździe np. sporo wyścigów na 400m itp. gdzie silnik jest kręcony do 5700-5900obr. to potrafi spalić i 18/100 -no ale coś za coś, gdyby mi palił przy takich akcjach 10/100 to bym nie mógł się ścigać z 1,4.

PS. Sądzę że dość spory wpływ na moje spalanie ma cały układ napędowy - najkrótsza seryjna skrzynia (przełożenia po 93roku) i praktycznie najkrótszy most (~4,78 ) gdyż muszę bardziej kręcić silnik aby uzyskać te same prędkości w porównaniu ze zwykłym fiatem...
PS.2.Gazu nie mam i nie bedę miał. Jeżdzę tylko na Pb98 (ew 99+ ) , gdyż z 95 silnik nie chce współpracować (trzeba by przestawiać zapłon i zwiększyć luzy zaworowe)

PS.3. Mechaniczny gaźnik jest łatwiejszy w obsłudze i tuningu... ma także lepsze osiągi (ciężko to wytłumaczyć czemu) i mniejsze spalanie przy niższych obrotach (bo w podciśnieniowym częściej ci się bedzie otwierać 2 przelot, zwiększając spalanie).

ufff alem się rozpisał
JAkby co to opis zmian w profilu


[ wiadomość edytowana przez: Nomad dnia 2004-06-11 11:47:19 ]
  
 
Cytat:
2004-06-11 09:55:46, Prozak pisze:
o wypraszam sobie o gazniku podcisnieniowym nic nie znalazlem a pytam bo znalazlem w warsztacie kilka gaznikow i w tym podcisnieniowy.
czemu mechaniczny jest lepszy?? zalozym bym na probe ale sporo roboty bym mial z wyczyszczeniem go

Oczywiscie ze jest w wyszukiwarce..trzeba bylo dac zeby szukal z 180 ostatnich dni.. znalazlem mojego posta wlasnie na temat ktory gaznik jest lepszy mechaniczny czy podcisnieniowy
gaznik mechaniczny vs. podcisnieniowy pozdroowka
  
 
wlasnie o takie odpowiedzi mi chodzilo dziekuje ze szczerego serca za odpowiedzi

mustang ze szczerego serca mowie ze szukaem i dalem na wszystkie ale 90% to gazniki maluszkow mi znajdywalo nio ale dzieki doczytam jeszcze wiecej

pozdrafiam prozak
  
 
Cytat:
2004-06-11 19:05:42, Prozak pisze:
wlasnie o takie odpowiedzi mi chodzilo dziekuje ze szczerego serca za odpowiedzi

mustang ze szczerego serca mowie ze szukaem i dalem na wszystkie ale 90% to gazniki maluszkow mi znajdywalo nio ale dzieki doczytam jeszcze wiecej

pozdrafiam prozak


Ze szczerego serca..nie ma za co Prozak pozdroowka