GLI nie chce zgasnąć

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!!

Mam taki problem i wiem ze nie tylko ja,
po wyłączeniu zapłonu silnik nie gaśnie dopiero po wcisnięciu STOPa gaśnie co to moze być ?
dotyczy instalacji elektrycznej z P+ (BOSCH)

kozystalem z opcji "szukaj" ale nic nie mogłem znalesc.

To bardzo upierdliwa drobnostka ale mnie zaje..... wkur...
więc jak ktoś ma zwas na to lekarstwo to bym prosił o recepte
  
 
Może ktoś ma bardziej sprawną wyszukiwarkę bo jak sięgam pamięcią to było o tym na forum
  
 
bylo
  
 
no ja takrze wiem ze bylo ale nie moge odnaleźc wiec jak by ktos mugł linka.

albo najlepiej napisac co moze byc tego przyczyną ze nie gasnie?
  
 
Np tutaj
  
 
kolega to miał i co dziwne chyba samo mu mineło tak samo jak się pojawiło ... ???
  
 
Prędki wyjaśnił o co chodzi w tamtym temacie
  
 
Cytat:
2004-06-10 22:33:08, GreenAtu pisze:
Np tutaj



przeczytalem i niestety nie ma tam podanego konkrtnego rozwiązania, są jedynie mozliwosci to i ja tak potrafie wsadzic przekaźnik i odłączyc obwód noi dioda do kontrolki to tez jest pewnego rodzaju ingerencja w wiązke ale ja chce znalesc tego przyczyne zeby wszystko bylo fabrycznie chyba ze to błąd fabryczny wtedy to co innego ale sądze ze cos jest źle podłączone albo uszkodzone.
więc jak ktos sie spotkal z tym problemem i wie jak go rozwiązac
to prosiłbym niech napisze

pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: Piekarz125p dnia 2004-06-10 22:51:47 ]
  
 
urzadzenie mikroprocesorowe
  
 
Nie jesteśmy jasnowidzami panie kolego od 125 p. . A nie kombinowałeś czasem ostatnio z elektryką ? np z zasilaniem nagrzewnicy? Nie naprawiałeś świateł wstecznych, albo deski z zegarami ?

Zaraz, zaraz ... to przecież nasz piotruś od zasilania tlenem, niepoznałem. To jeszcze Ci się nie udało odnaleźć usterki ?

[ wiadomość edytowana przez: Hubiszon dnia 2004-06-10 23:59:44 ]
  
 
Jeśli kładłeś nowe wiązki i nową instalację to .... nie wiem czy potrafimy Ci pomóc na odległość.
  
 
Cytat:
2004-06-11 00:15:06, Hubiszon pisze:
Jeśli kładłeś nowe wiązki i nową instalację to .... nie wiem czy potrafimy Ci pomóc na odległość.



Zgadza sie wszystko jest nowe ale nie sądze abym cos pomylił, pamiętasz poruszałem wątek pompy paliwowej a okazało sie ze jest fabryczne wyprowadzenie na odcięcie zasilania pompy tuz przy wy/we do przełącznkików kierownicy na wiązce.
prędzej czegoś nie podłączyłem, chociaz cięzka sprawa bo tylko niewiele gniazdek/wtyczek mi pozostało w wiązce ale wszystkie są w zasadzie rozszyfrowane.

Zaówazyłem ze tam przy odcięciu pompy paliwa po lewej stronie wiązki (2x żółto-czarny [wsówki])
są jeszcze jakies kostki moze one są wymagane bo po prawej stronie wiązki zostało mi jeszcze podłączenie ale chyba ono jest do zasilania taxometru.

Jesli znacie chłopaki dobrego taniego blachaza : to miałbym robote chodzi o przyspawanie błotników w moim kancie najlepiej aby to był klubowicz z warszawy jesli ktos chciałby pomoc proszę o kontakt

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-06-11 00:15:06, Hubiszon pisze:
Jeśli kładłeś nowe wiązki i nową instalację to .... nie wiem czy potrafimy Ci pomóc na odległość.


Wiem jak to jest ale ten problem nie tylko mnie dotyczy wiec moze wspulnymi silamy dojdziemy do tego co to moze byc a jesli chodzi o nagrzewnice i wentylator to przeciez tam idą 2 wiązki od zasilania wentylatora oraz regulatora
wiec chyba tam jest spoko co do swiatełek to podłączyłem wszystko jak na schemacie ideowym oraz według załącznika nie podłączyłem jedynie z prawej strony wstecznego oraz obydwu przeciwmgłowych.

  
 
Raczej musiałęś pomylić jakieś połączenie, nic innego nie przychodzi mi do głowy
  
 
Mozna prosić jakieś większe info na temat tego odcięcia pompy, jakie dokładnie kable i gdzie one są.
  
 
miałem podobny przypadek, ale miałem źle podłączone przewody do tego zbiorniczka od sterowania nagrzewnicą. zmieniłem i było dobrze
  
 
Cytat:
2004-06-11 17:08:21, Mebig pisze:
Mozna prosić jakieś większe info na temat tego odcięcia pompy, jakie dokładnie kable i gdzie one są.


no juz pisałem (przewód zółto czarny) wsówka męska i zenska zaraz przy wiązkach odchodzących do sterowania przy kierownicy(wysieraczki, kierunkowzkazy)
  
 
Cytat:
2004-06-11 18:57:45, rzepek pisze:
miałem podobny przypadek, ale miałem źle podłączone przewody do tego zbiorniczka od sterowania nagrzewnicą. zmieniłem i było dobrze


jaki? zbiorniczek gdzie to jest, z tego co wiem to nagrzewnicą ma tylko 2 podłączenia elektryczne do wentylatora oraz do regulatora, co jedynie mogłem pomylic i kostke od regulatora na odwrót wsadzic ale nie wiem czy istnieje tam taka mozliwosc.

Ale zgadza sie ze mogłem cos pomylic, jakie obwody sa za to odpowiedzialne?
a jesli ten element ktory jest źle podłączony,odłącze to czy wtedy zacznie normalnie gasnąc?

otkryłem nowy problem ze jak prubuje zgasic to jest takie szarpanie przez chwile i gaśnie, jak odłączam kontrolke od alternatora to wtedy gasnie normalnie.

a co do tego odcięcia fabrycznego ono odcina zasilanie przekaźnika pompy
  
 
Mam taki sam problem i też dałem na forum wesji jest dużo .
Patrząc na ilość takich postów to ta usterka jest bardzo częsta może wada fabryczna.
To o wlutowaniy diody pewnie czytałeś w jednym z postów było iż przyczyną może być przepalona żarówka oswietlenia deski rozdzielczej ( za mały prąd idzię na deskę i komputer dostaje świra czy coś takiego ) 1 lub więcej co do mnie mam tak przez 2 lata i tylko latem gaszę na STOPie a pozostałe dni i tak się jeżdzi na swiatłach więc poprostu ich nie wyłaczam

Polonezy GÓRĄ niech żyje rodzima produkcja