MotoNews.pl
  

Co to qwa moze byc :-x PILNE Pliss

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chodzi nie na wszystkie cylindry
-obrotomierz zawyza o ok 2 tys obr

Na gazie i na benzynie
Na gaze szczela jak pogibany

Prosze o szybka odpowiedz
  
 
Mialem dokladnie takie same objawy jak obrotomierz sie zepsul i dostal gdzies zwarcia. Tyle ze nie mialem oryginalnego obrotomierza a podlaczany do plusa cewki. Objawy identyczne pokazywal za duzo obrotow i auto przerywalo. Odpialem i jak reka odjal, zaczelo chodzic idealnie. Sprobuj, co ci szkodzi
Pozdrawiam
  
 
Auto juz niby chodzi.
Wymienilem przewod WN ten najkrotszy.
Tylko powiedzcie co mial do tego obrotomierz??
  
 
A może, może. Przewód miał przebicie i zwierał cewkę WN 1 i 4 cylindra, to blokowało układ wykonawczy EDISa, sygnał do obrotka był za niski i wariował.
  
 
Cytat:
2004-06-17 05:20:01, WilK pisze:
A może, może. Przewód miał przebicie i zwierał cewkę WN 1 i 4 cylindra, to blokowało układ wykonawczy EDISa, sygnał do obrotka był za niski i wariował.



Hmmm... ale jak jeden przewod moze zwierac cewke 1i4 cylindra??
  
 
Chodzi o to, ze wymieniles ten najkrotszy przewod, czyli przewod 1 cylindra. W Twoim samochodzie nie ma rodzielacza, sa dwie cewki - 1 i 4 cylindra oraz 2 i 3 cylindra. Jezeli ten najkrotszy mial przebicie - zwarcie do masy to rownoczesnie nie dzialaly dwa cylindry - 1 i 4. Tak przynajmniej ja to rozumiem.