Zawory - 125 do 126.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jakis czas temu kupilem glowice i chce sie z nia teraz troche pobawic (bez skojarzen ). znajomy polecil mi jednego mechanika ktory podjalby sie przerobki glowicy pod zawory ssace od DF`a z przerobieniem seryjnych gniazd. zyczy on sobie 50zl za taka modyfikacje i teraz pytanie - czy oplaca sie cos takiego robic? czy ktos cos takiego probowal? jezeli nie od DF`a to jakie zawory wstawic?
  
 
było już kilka tematów o zaworach w głowicy 126
ssące od df'a mają o 3mm większą średnicę, więc dość dużo.
są też ciut krótsze. jeśli koleś ci wstawi do tego nowe gnizada i wszystko zrobi z głową (a najlepiej, gdyby się okazało, że coś takiego już robił i jest maluch, który jeździ na takich zaworach), to cena wg mnie dobra. co do efektu to się nie wypowiadam
  
 
nie lepiej wlozyc zawory od CC??, poszukaj w archiwum, byl o tym temat
  
 
no wlasnie mi konkretnie chodzi o DF`owskie bo sa wieksze od cieniasowych. nie znalazlem nic na ten temat w archiwum. nikt nic nie wie??
  
 
od Df sa za duze, tu masz ladnie opisane co i jak zawory
  
 
przeczytalem i wiele mi to nie powiedzialo. co rozumiesz pod pojeciem "za duze"? zmiescic sie zmieszcza, gosc ktory mialby to zrobic robil juz wczesniej pare takich glowic... w ogole to jest gosc ktory uczy w technikum samochodowym wiec watpie zeby jakas maniane odwalal... tylko pytanie czy zastosowanie zaworow od takiego cc700 bedzie lepszym czy gorszym rozwiazaniem...?
  
 
tak jak pisal widynek, maja wieksza srednice az o 3 mm, tak jak bylo opisane w linku ktorego ci podalem, ze srednice zaworow dobiera sie do predkosci obrotowej silnika, zreszta jesli ten mechanik juz wkladal zawory z DF'a do glowicy z malucha, i wie jak to sie pozniej sprawuje to mozna sprobowac