Problem LPG obroty biegu jałowego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam prostą istalkę na śrubę do monowtrysku z sądą lambda parownik ma przejechane 20tysi pojawiły się problemy z obrotami biegu jałowego tzn są ok ale silnik pracuje bardzo niergularnie , troche poreguluję pokrętłem obroty się minimalnie podniosą wszystko jest ok , przejadę 2 km i od nowa trzeba regulować , myslałem że to może sonda głupieje więc ją wyłączyłem nic to nie dało , wymieniłem przewody do świec też nic , może trza wymienić oczyścić filterek ? choć w starym parowniku to oczysczałem raz na 40 tysi i był luzik. Polonez gli bosch
  
 
nie piszesz jaki to samochód bo to może dużo wyjaśnic .
  
 
Witam. Opel Astra 1.4 8V X14NZ. "Śruba Lovato".
U mnie dokłądnie to samo.Raz dobrze, raz żle, Jak żle, to prawie trzęsie dźwignią zmiany biegów, na bardzo wolnych, nieregularnych obrotach. Temp. nie ma wpływu. Wyściłem filterek gazu, nowy filtr powietrza, wyczyszczony silnik krokowy, spuszczony syf z parownika. Na benzynie wszystko OK. Dodam, że jak jest "żle" to zatkanie palcem wlotu powietrza powoduje wyraźną zmianę - wzrost obrotów. Jak jest "dobrze", to nawet zatkanie wlotu powietrza nie ma wpływu na obroty na LPG. Kody błędów sprawdzałem, wszystko OK, ale mimo wszystko podejrzewam silnik krokowy... Pozdrawiam, Wojtek, Poznań