Komp pokładowy - spalnie i TC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
mam instalcję II gen., wtryski odcięte są na zasilaniu. Autko działa ok z małym wyjątkiem czasami z bliżej nie określonych powodów po przełączeniu na LPG komputer pokładowy podaj mi spalanie chwilowe 80L/h (na PB jest ok). Jak pojawi się ten błąd to czasami potrafi wyłączyć się TC tzn najpierw zadziała (np na piasku) na chwilkę a potem się wyłącza i świeci się kontrolka (na PB nie dzieje się to)
Czego to jest wina?? Czy brakuje mi czegoś w instalacji, a może coś się zacina raz działa a raz nie?? Nie wydaje mi się aby to było normalne - a tak powiedzieli mi gaziarze.

Pozdrawiam Piotrek
  
 
wskazanie kompa to pikuś, chodzi mi o TC to delikatnie wkur....... się staje

POMOCY!!!
  
 
Widze, ze nikt z omy B nie chce Ci pomóc.
Ja nie mam TC ale coś czuję, że to ma w dupie gas.
Komp tez ma w dupie gas ...
No tak mi się zdaje ...bo TC to dupa jest.
  
 
Cytat:
2004-06-15 12:59:08, PiotrS pisze:
Widze, ze nikt z omy B nie chce Ci pomóc.



Może i chce, ale jak się tylko pojawia temat: "gasss", to są lepsi fachowcy od zabierania głosu

A poza tym, to my przecież ze wsi jesteśmy (no, przynajmniej niektórzy)




-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
a ja czym dłużej sie kisze w betonach
tym bardziej mysle o jakimś obejsciu.....
  
 
Cytat:
Może i chce, ale jak się tylko pojawia temat: "gasss", to są lepsi fachowcy od zabierania głosu

A poza tym, to my przecież ze wsi jesteśmy (no, przynajmniej niektórzy)



Ja jestem z miasta ale ciągnie mnie na wieś
Wolałbym tam niż się kisić w cegle.
Wolabym być wieśniakiem!!!

Kto się zmieni ze mną?
Będzie miastowym typem zachłyśnie się spalinami, hukiem, tłumem, korkami i co tam chce jeszcze!


A od gasu to fachowcami będzie 95% niedługo.
Będą wiedzić co to gas...
  
 

Nie rozumiem co moze mieć wspólnego TC i LPG.

ale gazownicy słyną z tego że winą za źle działającą instalację obarczą wszystko w koło tylko nie siebie
  
 

a czytając twój watek wykombinowałem nowy problem..

kupiłem nowe opony z Dębicy i czasami podczas deszczu,przy dużych prędkościach szyba od pasażera się ściemnia....


a czy możliwe jest wskazanie kompa 80L/h - ???



[ wiadomość edytowana przez: Cleber dnia 2004-06-15 14:12:31 ]
  
 
Cytat:
2004-06-15 14:06:30, Cleber pisze:

Nie rozumiem co moze mieć wspólnego TC i LPG.

ale gazownicy słyną z tego że winą za źle działającą instalację obarczą wszystko w koło tylko nie siebie



No więc chyba może (choć to faktycznie brzmi debilnie).
W instalacji II generacji komp silnikowy jest odcięty i ogłupiony.
W związku z tym sterowanie silnikiem przez TC jest niemożliwe, zostają tylko hamulce.

Gdzieś na forum LPG są wątki ludzi, którzy się skarżyli na niefachową instalację (2 wtryski razem AFAIR), co dawało właśnie błąd TC.

Do V6 to jednak sekwencja się kłania

Robert
Prins VSI
  
 
Cytat:
kupiłem nowe opony z Dębicy i czasami podczas deszczu,przy dużych prędkościach szyba od pasażera się ściemnia....



Q:

1) Tylko jak opady są w Dębicy, czy jak w innych rejonach kraju też? To chyba byłaby jakaś wskazówka...

2) Jak się ściemnia za szybko, to trzeba zmniejszyć tempo albo zastosować inny rodzaj środków do użytku wewnętrznego.



-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
Cytat:
Nie rozumiem co moze mieć wspólnego TC i LPG.



Nie odcina na gasie ...
  
 
odcinacza niet...
Ale jak Vmax za to rośnie
  
 
Na wtrysku sekwencyjnym odcinacz jest.
  
 
U mnie przy sekwencyjnej instalacji gościu tęż przekombinował i instalka powodowała błąd TC okazało się że za dużo przewodów wpioł w ten sterownik po poprawkach wszystko OK.
  
 
Generalnie TC i odcinacz NIE działa na instalce II generacji. Słyszałem o przypadkach gdy się to komuś udało zrobić ale jak się go zapytałem o szczegóły to albo nie chaciał powiedzieć albo sam nie był pewien jak mu się to udało zrobić

Oczywiscie TC (np. w Mondeo) działa zupełnie inaczej i taki problem tam nie istnieje.

Tak jak DRA mówił na LPG sekwencyjnym wszystko działa OK. Dlatego, że sygnały do sterowania układem wtryskowym LPG są pobnierane bezpośrednio z komputera benzynowego.

Myślę, że więcej dowiesz się na forum LPG
https://www.motonews.pl/forum/?op=fvf&c=0&f=38

pozdro
3
  
 
Też mam taką inst. i jest ok. Polecam warsztat w Radzyminie. Naprawiają po paprakach. Adres i tel w polecanych.
  
 
Dra pewnie, że jest ale kolega mówił o II generacji.
Zresztą wiadomo c i jak.


Cytat:
2004-06-15 17:17:34, DrA pisze:
Na wtrysku sekwencyjnym odcinacz jest.

  
 
Cleber - u mnie właśnie jest kur.. 80L/h jutro będzie fotka. Nie jestem specem od LPG ja tylko chcę żeby mi auto chodziło jak należy. Z TC to mogę się zgodzić że nie będzie działać jeśli ma zmniejszać moć silnika przez sterowanie wtryskiem PB ale zastanawia mnie coś innego że często na LPG nie ma błędu w kompie pokładowym ze spalaniem i wtedy mogę śmigać po piasku jak chcę i z TC jest oki.

Mam cholerną zagadkę
  
 
Stary podjedź do magików od gasu. Mogli coś skopać. Niech myślą!!!


[ wiadomość edytowana przez: piotrs dnia 2004-06-15 23:21:11 ]
  
 
spalanie

jutro jadę do gazowników zobaczymy co wyczarują.....