| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2004-06-07 11:28:29 mam malutki problem...
jakis czas temu zmienialem glowice w swoim malcu, wszystko byloby ok gdyby nie to ze goscie jak ustawiali zawory to je ustawili za ciasno... do tego stopnia ze walek rozrzadu postanowil ze sobie powiekszy gniazdo w bloku silnika (to w ktorym sie kreci). Od tej pory przy wyzszych obrotach silnik tlucze sie tak jakby klawiatura bila o oslone... Nie wiecie czy da sie cos z tym zrobic bez wymieniania bloku silnika? |
pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2004-06-07 14:58:20 bylem u mechanika, ktory powiedzial ze to klawiatura (tluklo sie tak samo z oslona i bez niej) poniewaz wymiana nic nie dala to mechanik zasugerowal mi ze prawdopodobnie wlaek jest juz rozjechany i dlatego sie tlucze...
jak pzryszedlem po autko to powiedzial ze wymienili walek i nic to nie dalo i jedyne co mu przychodzi do glowy to wlasnie ten luz.... ale w zasadzie nie bedzie to mialo wplywu na jazde oprocz halasu.. jedyny plus tego wszystkiego to to ze nic nie wzial |
kszlakrider Dzięgielów | 2004-06-07 18:57:11 jak nic nie wziął to zapomnij że ci wałek zmienił
to trochę kosztuje!Kit ci wciska i tyle |
kobzacz F&F Sympatyk Fiat 126 FL Wrocław | 2004-06-07 19:02:34 Jesli masz cisnienie oleju to raczej nie jest otwor w bloku na walek rozrzadu. Lekko wyjechany otwor powoduje masakralny spadek cisnienia, a co dopiero taki zeby walek mogl sie ruszac na boki i telepac.
Taki odglos moze wydawac np. popychacz pompy paliwa. Zacznij od sprawdzenia podstawowych rzeczy czyli oblachowanie, wiatrak, obejmy tlumika, klapka termostatu, itd. bo one czesto potrafia brzeczec tak ze wydaje sie ze sie silnik rozpada. |
pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2004-06-07 23:24:06 oki. wszystko pieknie ladnie ale jak mam sprawdzic cisnienie oleju?
jutro sprawdze te elementy. dzieki wielkie |
kobzacz F&F Sympatyk Fiat 126 FL Wrocław | 2004-06-08 09:27:56 Po zapaleniu silnika powinna Ci zgasnac lampka kontrolna od cisnienia oleju. Jesli zgasnie to znaczy ze cisnienie jest.
A gdybys chcial sprawdzic jakie to dokladnie cisnienie to musisz zmierzyc manometrem, wkrecanym zamiast czujnika cisnienia. Niektore warsztaty maja takie urzadzenie... |
pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2004-06-08 12:03:32 gasnie. czyli ze blok jest ok? to mnie troche pocieszylo...
tylko nie moge wyczaic skad tak brzeczy... jak dla mnie to okolice oslony zaworow |
forti F&F Wolny Słuchacz :) Bmw E36 325i i E38 7 ... Wroclaw | 2004-06-08 18:26:31 moze za mocno przykrecona pokrywa zaworow i jak otwieraja sie zawory i zamykaja to popychacze tlucza klawiatura po obudowie |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-06-08 18:34:17 Miałem podobna sytuacje 2 razy.
Raz brzeczało i poluzował sie korbowód. Dwa wentylator tłukł o blache i brzeczalo..... Jest jeszcze 3.... wali ci obudowa wentylatpra o blokn silnika .... |
pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2004-06-13 15:34:32 jeszcze jedna rzecz mi wpadla do glowy...
blok silnika jest od 600 zmienilem w nim glowice teraz jest od 650E... pozatym nic nie ruszalem... |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2004-06-16 23:01:52 to tloki wala ci o glowice bo blok w silniku STD jest inny i cylindry sa nizej |
pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2004-06-16 23:55:46 czyli ze niedobrze?
mam rozumiec ze jedynym wyjsciem jest zalozenie ponownie glowicy od 600? o ile jeszcze cos zostalo z silnika? no nie powiem ze to mnie pocieszylo... |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2004-06-17 00:43:33 ztocz tlok od denka lub podnies cylindry na podkladkach a glowica od 650 przy 600 ma bardzo nie korzystny ksztalt komory spalania |
Bukson F&F Wolny Słuchacz :) Polonez 1500 Bełchatów | 2004-06-17 09:49:16 Ja mam w 600 glowice od Ela i jest wszystko git.Podkreslam ze glowica jest splanowana 2.3mm. |
pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2004-06-17 10:16:22 do Parnel: nie wiesz moze gdzie w kraku moge to zrobic? jakis niedrogi dobry zaklad... |