Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() ZieleTDH Sympatyk FEFK Czerwony Gromiasty SIERADZ | 2004-06-16 19:50:08 Czy przy zluzytych piersciakach moze stracic moc. Mam ten silni z Niemiec kupiony zostal w Polsce w Grabowcu na szrocie. Mowili ze jak wyjmowali z essika to ladnie chodzil. Mam go to kopci przy zapalaniu(siwy dym) jak sie rano odpali to samochody co stoia za essikiem to ich niewidac heheh(bez przesady) no i tam moc jakis taki leszczek z niego. Na org lepiej cisnol zwlaszcza na 3-ce. Ale jush w wakacje przeszczep z szrotoskiego motoru na org.(po lekkim remoncie uszczlki, pierscienie i te mniejsze sprawy niestety zadnych szlifow) tylko glowica zostaje z szrotoskiego. No to jak pierscienie moga byc przyczna tego ze kopci i slaby jest??Ze kopci to chyba tak pewnie te olejowe poszly. |
![]() borys KOMBIca Konin | 2004-06-16 19:52:53 na bank pierscienie. wszystkie jakie sa to pewnie poszly. Jak poszly pierscienei to nei ma juz takiej kompresji no i kopa traci. |
![]() ZieleTDH Sympatyk FEFK Czerwony Gromiasty SIERADZ | 2004-06-16 20:03:49 HEHE po przeszczepie bede mial sie czm wozic ![]() ![]() |
![]() Qzyn Radlin | 2004-06-16 22:13:59 Jac o ile sie nie myle to obydwie rzeczy moga byc przyczyna kopcenia. Zacznij od uszczelniaczy bo sa tansze i mniej rozbierania ![]() Pozdrawiam |
jac25 Corolla E11 Świebodzin | 2004-06-16 22:51:34
Na poczatku byl chaos... Kurcze to faktycznie trzeba bedzie cos zrobic ale na poczatek skrzynia biegow (luzy sa i zjada mi naped predkosciomierza) bo bez licznika to nawet nie moge sie dowiedziec ile mi pali benzynki a ile gazu |
![]() Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2004-06-16 23:07:12
Jesli wali dymkiem przez moment po odpaleniu a pozniej juz nie to sa uszczelniacze na 100%.Jesli wali dymem caly czas to jest uklad tlok-cylinder |
![]() Tsport Honda Civic Warszawa | 2004-06-16 23:58:17 Seba dobrze pisze ale...
jeżeli wkręcasz daleko na obroty i zmieniasz bieg i Essi wypuści chmurkę to wtedy też uszczelniacze. Pozdro. |
![]() Tsport Honda Civic Warszawa | 2004-06-17 00:05:24
Jak robisz takie kombinacje to polecam oddać głowicę do sprawdzenia i delikatnego zabielenia. Po co robić 2 razy tą samą robotę. |
![]() WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-06-17 05:21:42
Raczej przy dodaniu gazu po dłuższej pracy na wolnych obrotach. A przy zużytych pierścieniach dymi raczej na czarno. |
![]() Tsport Honda Civic Warszawa | 2004-06-17 09:08:59 Wilk dobrze pisze ale ja też. |
![]() Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2004-06-17 13:57:45
Bo ja wiem ... ,jak w motocyklu zalozylem sportowy tlumik to jak do 12 tys obr mu pociagnalem na postoju to dymka czarnego walnal ,ale wydaje mi sie ,ze to dlatego ,ze zmieniaja sie parametry spalania. A jak po pilowaniu na obrotach i wlaczeniu nastepnego biegu walnie dyma to mysle ,ze to uklad tlok cylinder. |
![]() ZieleTDH Sympatyk FEFK Czerwony Gromiasty SIERADZ | 2004-06-17 14:40:19 Hmmm na czarno to on bank nie kopci. Taki siwy, niebieski dymek. No moj kopci rano i jak gdzie dluzej postoi gdzies z 3h. Hmmm uszczelaniacze nie znam sie stary bedzie wiedzial o co chodzi. Na org silnik kiedys jak aparat zaplonowy padal to jak sie dawalo na kazdym biegu gdzies 4tys i zmiana biegu to normalnie WRC strzelal i czarno w lusterku ale to kiedys. Jak wam tesh bedzie strzelal przy zmianie bigu to wam pewnie aparacik bedzie siadal. |