MotoNews.pl
  

Czy pierścienie mogą byś przyczyną... no własnie??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy przy zluzytych piersciakach moze stracic moc. Mam ten silni z Niemiec kupiony zostal w Polsce w Grabowcu na szrocie. Mowili ze jak wyjmowali z essika to ladnie chodzil. Mam go to kopci przy zapalaniu(siwy dym) jak sie rano odpali to samochody co stoia za essikiem to ich niewidac heheh(bez przesady) no i tam moc jakis taki leszczek z niego. Na org lepiej cisnol zwlaszcza na 3-ce. Ale jush w wakacje przeszczep z szrotoskiego motoru na org.(po lekkim remoncie uszczlki, pierscienie i te mniejsze sprawy niestety zadnych szlifow) tylko glowica zostaje z szrotoskiego. No to jak pierscienie moga byc przyczna tego ze kopci i slaby jest??Ze kopci to chyba tak pewnie te olejowe poszly.
  
 
na bank pierscienie. wszystkie jakie sa to pewnie poszly. Jak poszly pierscienei to nei ma juz takiej kompresji no i kopa traci.
  
 
HEHE po przeszczepie bede mial sie czm wozic . Tylko trzeba jeszcze prawko zaczac i zdac i jakos w sierpniu powino byc. Wlasnie sie dowiedzialem, ze mnie starsza zapisala na kurs 28 czerwca sie zacznie teoria 30h ale bydzie w sierpniu chyba HEHE
  
 
Cytat:
2004-06-16 19:52:53, borys pisze:
na bank pierscienie. wszystkie jakie sa to pewnie poszly. Jak poszly pierscienei to nei ma juz takiej kompresji no i kopa traci.



A mi Wilk pisal niedawno ze kopcenie przy zaplaniiu to wina uszczelniaczy trzonkow zaworow.
U mnie "dymek" puszcza tylko przez moment przy zapalaniu (rano)i pozniej spokoj.
No wiec moga u mnie tez byc pierscienie tlokow zuzyte??
  
 
Jac o ile sie nie myle to obydwie rzeczy moga byc przyczyna kopcenia. Zacznij od uszczelniaczy bo sa tansze i mniej rozbierania
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-06-16 22:13:59, Qzyn pisze:
Jac o ile sie nie myle to obydwie rzeczy moga byc przyczyna kopcenia. Zacznij od uszczelniaczy bo sa tansze i mniej rozbierania
Pozdrawiam



Na poczatku byl chaos...
Kurcze to faktycznie trzeba bedzie cos zrobic ale na poczatek skrzynia biegow (luzy sa i zjada mi naped predkosciomierza) bo bez licznika to nawet nie moge sie dowiedziec ile mi pali benzynki a ile gazu
  
 
Cytat:
2004-06-16 22:13:59, Qzyn pisze:
Jac o ile sie nie myle to obydwie rzeczy moga byc przyczyna kopcenia. Zacznij od uszczelniaczy bo sa tansze i mniej rozbierania
Pozdrawiam



Jesli wali dymkiem przez moment po odpaleniu a pozniej juz nie to sa uszczelniacze na 100%.Jesli wali dymem caly czas to jest uklad tlok-cylinder
  
 
Seba dobrze pisze ale...
jeżeli wkręcasz daleko na obroty i zmieniasz bieg i Essi wypuści chmurkę to wtedy też uszczelniacze.
Pozdro.
  
 
Cytat:
Ale jush w wakacje przeszczep z szrotoskiego motoru na org.(po lekkim remoncie uszczlki, pierscienie i te mniejsze sprawy niestety zadnych szlifow) tylko glowica zostaje z szrotoskiego.



Jak robisz takie kombinacje to polecam oddać głowicę do sprawdzenia i delikatnego zabielenia. Po co robić 2 razy tą samą robotę.
  
 
Cytat:
2004-06-16 23:58:17, Tsport pisze:
Seba dobrze pisze ale...
jeżeli wkręcasz daleko na obroty i zmieniasz bieg i Essi wypuści chmurkę to wtedy też uszczelniacze.
Pozdro.



Raczej przy dodaniu gazu po dłuższej pracy na wolnych obrotach.

A przy zużytych pierścieniach dymi raczej na czarno.
  
 
Wilk dobrze pisze ale ja też.
  
 
Cytat:
2004-06-17 05:21:42, WilK pisze:


Raczej przy dodaniu gazu po dłuższej pracy na wolnych obrotach.

A przy zużytych pierścieniach dymi raczej na czarno.



Bo ja wiem ... ,jak w motocyklu zalozylem sportowy tlumik to jak do 12 tys obr mu pociagnalem na postoju to dymka czarnego walnal ,ale wydaje mi sie ,ze to dlatego ,ze zmieniaja sie parametry spalania.

A jak po pilowaniu na obrotach i wlaczeniu nastepnego biegu walnie dyma to mysle ,ze to uklad tlok cylinder.
  
 
Hmmm na czarno to on bank nie kopci. Taki siwy, niebieski dymek. No moj kopci rano i jak gdzie dluzej postoi gdzies z 3h. Hmmm uszczelaniacze nie znam sie stary bedzie wiedzial o co chodzi. Na org silnik kiedys jak aparat zaplonowy padal to jak sie dawalo na kazdym biegu gdzies 4tys i zmiana biegu to normalnie WRC strzelal i czarno w lusterku ale to kiedys. Jak wam tesh bedzie strzelal przy zmianie bigu to wam pewnie aparacik bedzie siadal.