MotoNews.pl
  

Licznik km

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam,przestał działać licznik km, ale prędkościomierz chodzi. miał ktoś moze podobna sytuację? Co moze byc tego przyczyną?dziękuje z góry za pomoc i pozdrawiam
  
 
u mnie tak było co prawda w omie B ale może coś ci pomogę, w moim przypadku wymagało to demontażu zegarów z deski rozdzielczej i odkręcenia licznika prz odkręcaniu okazało się że jedna z nóżek sygnałowych wysuneła się ze ścieżki po jej dosunięciu iprzeczyszczeniu całości licznik ruszył, reasumując rozbież i pooglądaj może to coś podobnego czyli pierduła.
  
 
Dobrze Diro gada,wódki mu dać

a'propo
u mnie jest takie coś, że wskazówka od prędkościomierza drga tak do 40km/h (wiem, jest to dość popularne)...
....i pytanko
drga bo licznik był kręcony( na 100% jestem przekonany że był kręcony przy wymianie silnika) czy może tak sie dzieje po jakimś przebiegu
Jak to jest u Was??

pozdrawiam
dzejdzej
  
 
raczej nie.
u mnie był kręcony a nie drga
  
 
1. U mnie licznik km przestał się kręcić, gdy pewnego razu chyba zbyt mocno wcisnąłem pstryczek od zerowania dziennego przebiegu. Gdy ostatnio grzebałem w zegarach, okazało się, że ośka na której umieszczone są cyferki wyskoczyła z jednej strony ze swojego miejsca. Po wciśnięciu ośki licznik ruszył.

2. W omie A licznik km jest w 100% mechaniczny, więc o żadnym "wyskoczonym" kabelku nie ma mowy.

3. U mnie swego czasu też drgała wskazówka, uspokoiło się ostatnio, gdy przy montowaniu zegarów do auta nie wcisnąłem do oporu linki prędkościomierza, tylko dałem jej odrobinkę luzu.

  
 
mechaniczny?!?

To dlaczego jak wyciągalem swoje zegary, to odpinałem jedynie dwie, lub trzy szerokie kości z przewodami?
  
 
Kristo a Ty nie masz LCD przypadkiem?

Gdzie jak gdzie, ale na 99% w A 2.0 prędkościomierz i licznik km jest mechaniczny, napędzany linką.
(jak widzicie, straciłem 1% pewności )

  
 
dzieki za podpowiedzi, zaraz po robocie biore sie za rozkrecanie zegarów. Mam nadzieje że to rzeczywiscie jakas pierdolka.Kiedys juz probowalem wyciagnac zegary ale nie chcialy wyjsc(balem sie ze uszkodze linke) i wlozylem spowrotem. W ktoryms poscie opisane bylo jak sie je wyciaga, mysle ze teraz pojdzie mi to latwiej pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-06-24 07:21:43, darq pisze:
Kristo a Ty nie masz LCD przypadkiem?

Gdzie jak gdzie, ale na 99% w A 2.0 prędkościomierz i licznik km jest mechaniczny, napędzany linką.
(jak widzicie, straciłem 1% pewności )



Bo wbrew pozorom zegary w A 2.0 i 3.0 różnią się nie tylko 220 i 280. W 3.0 SE(J) są w pełni elektroniczne, także te analogowe

Robert
  
 
true...
  
 
niestety nie udalo sie naprawic. Wyjąłem licznik, ale wskazowki balem sie zdejmowac bo ktos pisal ze z tym sa problemy.Troche tam pokombinowalem i wsiadlem do autka z nadzieją że ju jest ok, a tu rozczarowanie szkoda gadac
  
 
No to niestety w ostateczności zostaje Ci kupno licznika, w zależności gdzie i czy z obrotomierzem co ceny wahaja się 100 - 160 PLN
  
 
Jeżeli licznik drga przy małych prędkościach to w 90% przypadków był kręcony (i to bardzo inwazyjnie ) . Sam mam taki przypadek ( żeby być o tym przekonanym na 100% przeprowadziłem następujący test ) Stary licznik bez obrotomierza chodził poprawnie nowy z obrotomierzem skacze , po załozeniu starego znów było dobrze ( a myslalem że moze linka gdzieś się blokuje) a przełożenie znowu na licznik z obrotomierzem ( chodzi do dzisiaj) - znowu skacze . Znam historię obecnego licznika i kolo od którego go mam sam mi się chwalił że za pomocą silniczka od wycieraczek przekręcił go . Głupota ludzka nie zna granic a wystarczyło rozebrać bębenek i ustawić dowolną wartość

Pozdrawiam
Edmund Dantes