Mowili mi w ASO ze nie ma AVE z 2001 z japoni

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chce kupic za jakis czas AVE D4D z 2001 110 konikow.Chcialem oryginal z japonii a dowiedzialem sie ze zaden z modeli po 2001 nie jest z japonii.Co zrobic??czy brac Angola czy moze inne auto??Pomocy
  
 
A jak bardzo zależy Ci na Ave i na Toyocie???

Ave z 2001 są już po liftingu i poprawili w nich drobne mankamenty, ja bym brał.
  
 
Cytat:
2004-06-22 18:26:35, Jackal pisze:
A jak bardzo zależy Ci na Ave i na Toyocie???

Ave z 2001 są już po liftingu i poprawili w nich drobne mankamenty, ja bym brał.



tak ale nie sa juz robione w japonii.Nie wiem sam-ale piszac prosze czyms swa odp motywowac.Bo taka sucha odpowiedz to zadna podpowiedz dzieki
  
 
Własnie dlatego pytałem jak bardzo Ci zależy. Jeśli bardzo to łykniesz Anglika, jeśli nie to szukaj starszego Japońca. Chyba że coś innego

Toyota to Toyota, mimo nieco gorszego montażu w Europie, toyotowska kontrola jakości nie wypuszcza bubli. To nie "inne marki'
  
 
Cytat:
Chce kupic za jakis czas AVE D4D z 2001 110 konikow.Chcialem oryginal z japonii a dowiedzialem sie ze zaden z modeli po 2001...


AFAIK także żaden przed 2001r, chyba, że szukasz Caldiny. W innej wersji Avensis nie była nigdy produkowana w Japonii (nawiasem mówiąc i sama Caldina różni się od Avensis jaką znamy, ale nie są to różnice zasadnicze; do tego występuje tylko jako wagon). Nie wiem kiedy dokładnie Caldina przeszła facelift, ale od momentu kiedy przestała przypominać Ave I generacji to już chyba zupełnie inne auto także mechanicznie. To mogłoby troszkę rozjaśnić temat jeśli rzeczywiście mowa o Caldinie, bo auto to nadal jest (jeśli czegoś nie przeoczyłem) produkowane w Azji. Swoją drogą jeszcze nie słyszałem o żadnym egzemplarzu Caldiny w Polsce, nie mówiąc o zobaczeniu na własne oczy... najwyżej kilka artykułów "prywaciarzy" z UK, cała reszta siedzi raczej w Azji.
Jeśli natomiast szukasz dosłownie Avensis, to o Japończyku, jak już napisałem, z góry możesz zapomnieć, bo takich aut nigdy nie było. Nawet trafienie starszej Cariny E z japońskim rodowodem to pewnie wyczyn (moje domysły), bo bodaj tylko pierwsze partie pochodziły z Azji (o ile w ogóle, bo Carina E weszła na rynek europejski wraz z otwarciem fabryki w Burnaston i wtedy zresztą rozeszły się drogi Cariny/Avensis i Caldiny). Sprowadzanie japońskich odpowiedników chyba nikomu się nie kalkulowało.
Co do wyboru... to troszkę zabawne pytanie, sam przyznaj, że wybór i tak zapada niemal zawsze jeszcze przed napisaniem tego typu postu, a nawet jeśli nie, to i tak odpowiedzi, które otrzymasz będą miały na decyzję marginalny wpływ. Żeby jednak nie pozostawić Cię z pustymi rękoma, to za celną uwagę (ukłon dla Jackal'a) uważam, że Ave VVT-i (po faceliftingu) pozbawiono wielu drobnych dokuczliwości I generacji. Swojądrogą, mechanicznie wszystkie są tak samo dobre, a z drobnymi problemami i tak musisz się liczyć kupując auto z drugiej ręki.
  
 
Cytat:
2004-06-24 14:58:10, Aveuser pisze:
... chyba, że szukasz Caldiny. W innej wersji Avensis nie była nigdy produkowana w Japonii (nawiasem mówiąc i sama Caldina różni się od Avensis jaką znamy, ale nie są to różnice zasadnicze; do tego występuje tylko jako wagon).



I ma kierownicę po prawej stronie, bo sprzedawano ją tylko w Japonii.

Cytat:
Nie wiem kiedy dokładnie Caldina przeszła facelift, ...



W 2002, tak wygląda po liftingu..., ... a tak przed.

  
 
Hehe, myślelismy o tych samych linkach, ale ja widać większy leniuch jestem.