| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Lunatic F&F Sympatyk Fiat 125 Warszawa | 2004-11-01 23:34:46 Witam!
Wyczytałem, że były dwa rodzaje silników - normalny i odprężony. Dla silników 1300cm, Normalny to - 116C.076/56 a odprężony to - 116C.076/01. Mój Df to 1300cm a nr. nadwozia to - 115C6654276, z kolei 115C to oznaczenia silników 1500cm. Co jest grane [ wiadomość edytowana przez: widynek dnia 2004-11-02 00:19:52 ] [ powód edycji: podajemy model w temacie ] |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2004-11-01 23:37:04 ktos ,mu swapa zrobil |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2004-11-01 23:37:42 nadwozie które pierwotnie miało 1.5 zostało zeswapowane na 1.3(swap w tą strone to też swap??) ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego" P.U.H. MARAKANT Transport samochodów / pomoc drogowa Poliwęglan do rajdówek |
Nomad F&F Sympatyk Wspomnienie po Gdańsk | 2004-11-01 23:46:30 Prawda jest taka że wiele aut które opuszczały fabrykę z 1,3 miało wbite 115C w nadwoziu....
Zobacz jaki numer masz na samym bloku.... powinien już byc ok. U mnie w poprzednim fiacie było orginalne 1300 a obie jego budy (auto wojskowe - miało przymusową wymianę) miały 115C w nadwoziu... |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2004-11-02 00:10:01
swap to swap |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-11-02 09:04:18
dobry swap nie jest zły |
sFiatowiec F&F Sympatyk 125p; 126p Częstochowa | 2004-11-02 09:42:58 jedyna pewna metoda sprawdzenia jaki to silnik to zdjecie głowicy i sprawdzenie jakie amsz tłoki wsadzone... z teg co mi wiadomo to róznica niedzu odpręzonym i normalnym polega na wypukłości tłoka oraz innym koncie wyprzedzenia zapłonu... reszta jest toż to samo... wiec nie ma pewniości czy ktoś nie dodał sobei koników wkładajac do silnika odpręzonego wypukłe tłoki...
jak błądzę - prostujcie.. [ wiadomość edytowana przez: sFiatowiec dnia 2004-11-02 09:45:27 ] |
Drag-On F&F Sympatyk Fiat 125p 1971 Kraków | 2004-11-02 09:53:12 Nikusss jesteś tego pewny z tymi numerami ?? Bo chyba nawet w książkach pisało że numery 115 dotyczą silnika 1500 a 116 1300 ... |
sFiatowiec F&F Sympatyk 125p; 126p Częstochowa | 2004-11-02 10:00:35
to ja mam furę za dolary???????
eeeeee majac blok 1500 i tłoki płaskie to az sie prosiło założyć wypukłe... ktoś tak robił, ja sie ciesze płaskimi UNIKALNYMI.... |
nikusss 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2004-11-02 10:56:07 a co masz odprezony silnik? moge prosic jego numer? |
sFiatowiec F&F Sympatyk 125p; 126p Częstochowa | 2004-11-02 11:37:37
tak mi się zdaje... ale nie dam numeru, chcę umrzeć w nieświadomości... a tak poważnie... mam tylko koncówke... ale jak mi powiesz gdzie dokąłdnie spisać to jutro podam całość... |
sFiatowiec F&F Sympatyk 125p; 126p Częstochowa | 2004-11-03 08:56:20 na moim bloku jest wybite:
FSO_115c076_1 XXXXXX prosze mi powiedzieć co to za silnik... odpręzony czy nie... |
Lunatic F&F Sympatyk Fiat 125 Warszawa | 2004-11-03 09:43:50 W książce jest napisane tak:
1300 Normalny - 116C.076/56 (tj. u mnie) 1300 Odprężony - 116C.076/01 1500 Normalny - 115C.076/52 1500 Odprężony - 115C.076/53 Więc jeśli na bloku masz oznaczenie 115C oznacza to, że twój silnik to 1500cm a oznaczenie /1 w tym przypadku nie wiem co oznacza Pozdrawiam! [ wiadomość edytowana przez: Lunatic dnia 2004-11-03 09:44:24 ] [ wiadomość edytowana przez: Lunatic dnia 2004-11-03 09:45:11 ] |
sFiatowiec F&F Sympatyk 125p; 126p Częstochowa | 2004-11-03 09:58:05 wiem, też sięgałem do literatury.... |
Lunatic F&F Sympatyk Fiat 125 Warszawa | 2004-11-03 10:23:36 A co masz napisane na tabliczce znamionowej? |