Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
sebcyc Fiat 126 bis central Radomsko | 2006-10-17 18:16:58 żywotność dużo zależy jak dbasz o silnik i ciężko odpowiedzieć czy jest warty ale jak za 1000zł ze wszystkim to jest dobra cena |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-10-17 18:27:36 no licze sie z tym ze glowica akrat moze byc i do roboty bo i tak pojdzie 1.2...ale niemam ochoty znow dlubac w kapitalce. |
![]() Booguc F&F Sympatyk Wspomnienie po piekn ... Warszawa/Ursynów | 2006-10-17 18:32:10 silniki nie do zajezdzenia
chociaz jak sie bardzo uprzesz ... |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-10-17 18:56:32 slyszalem ze wlasnie po 90.000 zaczynaja sie niespodzianki |
![]() CHRYS66 F&F Sympatyk Fiat 850 racing Wawka Bemowo | 2006-10-17 19:39:17 Sluchaj Pat powiem to z wlasnego doswiadczenia silniki typu FIRE czyli o pojemnosciach 999,1108,1242 cmm sa do nie zajezrzenia jesli przestrzega sie wymiany oleju co 10 tys mamy wielu stalych klientow ktorzy przyjezdzaja na okresowe przeglady samochodami maja duzo niektorzy ponad 2 stowki przebiegu i porucz osprzetu nic nie siada
tak ze 90 tysi to nic ![]() pozdrawiam |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-10-17 20:18:56 silnik jest ponoc z niemiec, na dowod koles ma dokumenty. wiec chyba zaryzykuje, choc to troche kasy;/ |
![]() gumbas5 F&F Sympatyk ![]() German Style Katowice | 2006-10-17 20:51:08 silniki z serii fire były bardzo udane, mój wujek ma uno z 1.4 fire i w zasadzie to jedyna rzecz w tym aucie która działa na poziomie aut "normalnych" marek ![]() |
![]() cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2006-10-17 22:08:43 te gumbas 1.4 to nie fire - zajrzyj pod maske ![]() |
![]() gumbas5 F&F Sympatyk ![]() German Style Katowice | 2006-10-17 22:21:00 a wydawało mi sie że to z rodziny fire, tak czy siak miałem do czynienia ze wszystkimi rodzajami i potwierdzam że to najlepsze co mógł zaoferować fiat w tamtym czasie |
![]() Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2006-10-17 22:21:40 moze i zywotne są
ale posłuchaj sobie seja po przebiegu 20 tysięcy a po 80tyś w pierwszym przypadku nie słychac nic,w drugim sieczkarnie |
![]() gumbas5 F&F Sympatyk ![]() German Style Katowice | 2006-10-17 22:25:08 fiesta 1.1 to po wyjechaniu z fabryki była sieczkarnia - jak sej po 300 tys. a też żywotny silnik i na łańcuchu ![]() |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-10-17 22:36:30 skoro wtryski te same......to mapy chyba tez..... |
![]() Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2006-10-17 22:37:08 jechałem sejem po przebiegu 300tyś i rozwinołem nim 155km/h kumpel swoim sejem z 2002 roku jakieś 60tyś rozwinoł o jakieś 5km więcej. Oczywiście mowa tu o silniku 1.1, A przy dużym przebiegu brał tylko olej a jechał całkiem miło wiec w tej cenie jak było wszystko na czas wymieniane to dobra cena. Ojciec ma uno 1.0 i po za pompką przyśpieszacza które ponoc najlepiej wymieniać co 30-40tys wszystko działa bez problemu a juz 100tys przejechane |
![]() rallyman F&F Sympatyk GC8 SD | 2006-10-17 22:42:59
nio nie do konca takie same chyba ![]() |
![]() krzysztof433 DF Poznań | 2006-10-17 22:51:26
niekoniecznie wystarczy że np. w jednym będzie napięciowy a w drugi częstoliwościowy i już nie będzie to samo le mogą sie różnić wartościami podciśnienia |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-10-17 22:53:57 no to niewiem. Mi 899 smigalo i na wiazce z 1.1 i z 899 - wtryski sa zamienne, ale menijsza oto. Bo zbaczamy z tematu |
![]() mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2006-10-17 23:00:47
po kolei panowie, zeby bylo jasne i ludzi postronnych w bkad nie wprowadzac: mapsensor to czujnik podcisnienia w kanale dolotowym (manifold air pressure) i sam czujnik podejrzewam ze jest identyczny (choc pewnosci nie mam), nie widze uzasadnienia ekonomicznego do stosowania innych czujnikow po drugie mapa wtrysku to wartosci czasow wtrysku w funkcji MAP(patrz wyzej) i predkosci obrotowej silnika i tu na bank sa rozne, poniewaz roznia sie moca, pojemnoscia itd.. i podejrzewam tez ze mapy wtrysku beda rozne dla 1.1 spi i mpi (to na bank i nie mazliwosci zeby byly takie same), rowniez moga sie roznic miedzy tymi samymi modelami w zaleznosci od roku produkcji itd (choc niezauwazalnie) i moga sie roznic (choc tego nie jestem pewien) miedzy modelami (sej 1.1 moze miec inne mapy niz punto 1.1) jesli sie myle to prosze mnie poprawic ![]() |
![]() krzysztof433 DF Poznań | 2006-10-17 23:16:30
dokładnie tak. MAP sensor poprostu zbiera informacje o obciązeniu silnika poprzez mierzenie podciśnienia w kolektorze i przetwrza to na sygnał do kompa |