Sfixwany central w omie A

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! jestem jeszcze zielony, ale próbuję swych sił. zakupiłem autoalarm i sam próbuję go włożyć do swojej Omegi. podłączyłem jak na schemacie, ale centralny zamek fiksuje. w momencie gdy włączę alarm drzwi zamykają się i otwierają i to 2 razy. zawsze pozostają w pozycji otwarte. Kable połączyłem prawidłowo. SZOK! co robić?

Podłączyłeś nie na te złącze modułu od centralnego. Informacyjnie podaję, że sterowanie centralnym przez alarm polega na podaniu masy przez układ alarmu. Jest też druga możliwość takiego stanu rzeczy a mianowice nie podałeś masy z alarmu na wszystkie mechanizmy centralnego zamka wówczas jeden zmechanizmów sygnalizuje nie zamknięcie i i następuje otwarcie pozostałości. Jak zerknę na jakie końcówki należy się wpiąć alarmem to ci powiem. Najlepiej by było gdy podasz co to za alarm.

Pozdrawiam

musisz podać z wyjść sterujących alarmu centralntm zamkiem ( pewnie jest to przewód brązowy i biały) do cewntralki od zamka na przewody( brązowy i brązowo-biały chyba) dokładnie mogę ci podać po południu jak sprawdze u siebie pamiętaj żeby alarm zasilać bezpośrednio z akumlatora plus i minus bo jak się podepniesz w jakimś dziwnym miejscu alarm lubi głupieć wiem to z doświadczenia nieraz też starczy obrucić przewody sterujące i jest OK.powodzenia

musisz podać z wyjść sterujących alarmu centralntm zamkiem ( pewnie jest to przewód brązowy i biały) do cewntralki od zamka na przewody( brązowy i brązowo-biały chyba) dokładnie mogę ci podać po południu jak sprawdze u siebie pamiętaj żeby alarm zasilać bezpośrednio z akumlatora plus i minus bo jak się podepniesz w jakimś dziwnym miejscu alarm lubi głupieć wiem to z doświadczenia nieraz też starczy obrucić przewody sterujące i jest OK.powodzenia