Nadwymiarowe szklanki popychaczy (126p)

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam otóz zastanawia mnie jedno, bo kupuje wałek ze szklankami, ale te szklanki są na jeden nadwymiar i tu pytanie co robić kupić nowe noramlne (te od wąłka są po chojnackim) czy jest np możliwość rozwiercić blok po pierwszy nad wymiar czy coś takiego? Powiedcie bo w tych sprawach jestem zielony

[ wiadomość edytowana przez: Abdull dnia 2004-06-28 11:12:09 ]

wg ksiazki sa popychacze nadwymiarowe, ale czy sa dostepne to nie wiem

w kazdym badz razie jak kupowalem nowy walek do bisa to zakupilem odrazu nowe nominalne popychacze i co sie okazalo tak wchodzily pasownie ze musialem troske popracowac papierkiem scienym

wg ksiazki sa popychacze nadwymiarowe, ale czy sa dostepne to nie wiem

w kazdym badz razie jak kupowalem nowy walek do bisa to zakupilem odrazu nowe nominalne popychacze i co sie okazalo tak wchodzily pasownie ze musialem troske popracowac papierkiem scienym

panowie tylu speców i nikt nic nei wie

jak chcesz mam kadlub z papierem pod standardowe szklanki na sprzedaz, wlasciwie to razem z walem, tlokami, korbami i cylindrami

ale po co mi ten kadłub? jak ja mam dostać szkalnki nadwymiarowe i nie wiem czy bloku rozwiercał nie bede ( zobacze jakie sa luzy bo jak nie ma to szkoda wiercić blok. narazie to jeszcze tego nie mam więc nie wiem co i jakj:/

mozesz rozwiercic blok,to nie problem,tylko sprawdz najpierw zy te nadwymiarowe nie wleza do tego bloku.bo nadwymiar szklanek z tego co wiem to jest bardzo maly w stosunku do nominalu,tzn.mala roznica

Kup nowe szklanki i nie rób z prostej sprawy problemu. A szklanki nadwymiarowe są dostępne w rozmiarach +0.05 i +0.1 mm a rozwiercić powinien móc porządny serwis ASO(tego w Bielsku raczej nie brakuje) tudzież zakład gdzie szlifują i wytulejowują silniki.

Krzemowy, 44 zeta to nie dla wszystkich taka prosta sprawa hehehe