PILNE - Absolutny trup, zero prądu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jeśli powielam temat to przepraszam. Panowie parę minut temu odpaliłem poloneza, przejechałem 20 m i zniknął wogóle prąd. Chodzi zegarek i nic poza tym. Absolutny trup. Aku i ładowanie jest ok. Co o tym myślicie, temat pilny. Pozdrawiam WRA
  
 
Bezpieczniki !!! I wszystko jasne
  
 
No ale co, wszystkie by padły??? Nic nie kręci, żadne światełko nie świeci.
  
 
Nie pytaj się mnie czy wszystkie padły? Tylko sprawdź. To podstawa by cokolwiek doradzić
  
 
Nie pytam tylko, mówię. Odnoszę wrażenie, że coś się rozpieło bo bezpieczniki są ok. Przejechałem przez spowalniacz i umarł.
  
 
Koledzy, rzućcie jakimś pomysłem. GDA przepraszam, że troszkę jak nie rozgranięty delikatnie niemile się odezwałem, ale bezpieczniki sprawdziłem choć mam co do nich pewne wątpliwości. Ale nie możliwe że wszystkie by sie przepaliły.
  
 
sprawdz klemy, oraz polaczenie na alternatorze, bo chyba tam schodzi sie glowny przeowd zasilajacy instalacje. Zobacz tez czy nie zrobilo Ci sie gdzies zwarcie, np czy zaden przewod nie opiera sie o kolektor wydechowy. Jeszcze jedno co przychodzi mi do glowy to kostka stacyjki
  
 
sprawdz przewod zasilania ten co do altka dochodzi i jest mocowany na nakretke 10 chyba, moj stary to mial, odkrecila sie i przwod spadł... ogolnie sprawdz wszystkie przewody i ich mocowania
  
 
Koledzy, ale skoro zegarek i radio działa to znaczy że altermnatora nie powinienem się czepiać, tak mnie się przynajmniej widzi.
  
 
Cytat:
2005-09-06 00:18:50, wioora pisze:
Koledzy, ale skoro zegarek i radio działa to znaczy że altermnatora nie powinienem się czepiać, tak mnie się przynajmniej widzi.



dlatego zasugerowalem kostke od stacyjki... Sprawdz to o czym napisalem i napisz o efektach
  
 
Strzelam że możesz mieć rację i chyba jesteś najbliżej prawdy, ale czy nie działałyby np. awaryjne, oświetlenie wnętrza itd???
  
 
napewno poluzowalo sie cos od wstrzasu najechania nia policjanta... przekrec stacyjke, wlacz wszystko co mozesz i ruszaj wszelkimi dostepnymi kablami w silniku i kolo stacyjki... jak nagle wszystko ruszy rozwiazanie bedziesz mial
  
 
Serdeczne gratulacje, dla kolegów obstawiających przewód na alternatorze, pozostałym serdecznie dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
WRA
  
 
no mowilem!!!
  
 
kolejne pytanie. Panowie ten kabel który ze śruby z alternatora podaje prąd na inne odbiorniki to dokąd on leci. Chciałbym go nie tyle wymienić co drugi równelgle w to miejsce pociągnąć ale nie wiem dokąd.
Pozdrawiam
WRA
  
 
Jutro Ci napiszę. Tzn. oczywiście dzisiaj.

[ wiadomość edytowana przez: Grzech dnia 2005-09-09 02:13:05 ]
  
 
Czy mógłbym prosić kogoś o podesłanie schematu elektryki do 1,6 GLE. Drugi problem jaki nagle zaobserwowałem to kierunkowskaz lewy. Mianowicie czasami jest tak, że jak go włączę to nie mruga wogóle, dopiero jak dotknę stopu to zaczyna, czasem jest tez tak że po włączeniu mruga a jak nacisnę hamulec to przestaje. Czego według was szukać, masy??? Dodam że dzieje sie to tylko wtedy kiedy włączone są światła.

[ wiadomość edytowana przez: wioora dnia 2005-09-09 22:54:35 ]
  
 
Jeśli chodzi o kierunkowskaz to albo masy, albo problem leży po stronie urządzenia mikroprocesorowego, które steruje i kierunkami i kontrolerem STOPu i wycieraczkami.
A jeśli chodzi o schemat, to właśnie się wysyła.
  
 
Dzięki Grzechu,

Kierunki naprawiłem, nie spodziewałem się że zamęt wprowdzała masa na lewej żarówce mijania. Dziękuje za schemat.
  
 
Proszę bardzo - zawsze możesz podjechać i skorzystać z elektro-ASO Nieporęt.