Kto pomoze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Mam taki problem przy hamowaniu z predkosci powyzej 60 km/h sciaga w lewo (hamulce odpadaja bo sa po zrobieniu zaciski, nowe tarcze i klocki lucasa, przewody w porzadku i plyn swierzy). I moje zapytanie brzmi tak. Czy moze byc to spowodowane padnietymi amorami z przodu. I jak tak to w tej sytuacji ktory amor bedzie bardziej zuzyty. Aha wlasnie czy do fiata podejda amory delphi duo control ?
Bardzo dziekuje za wszelkie odpowiedzi
Pozdrawiam Marek
  
 
mogą być kolejno:

-hamulce - zależy jak bardzo są nowe może się nie ułożyły jeszcze... (jak masz znajomych na stacji diag. to podjedź i sprawdź)
-geometria (jw.)
-różnica ciśnienia w oponach
-amorki (przy czym to sprawdzałbym na końcu)

A duo podejdą tylko trza cośtam zmienić w mocowaniu górnym....
  
 
Jeżeli masz zrobione hamulce to sprawdź czy nie masz luzów w kierownicy, gdyż mogły się już wyrobić końcówki drążków kierowniczych, ewentualnie sworznie. Ponadto istotne jest ustawienie zbieżności, sprawdzenie ciśnienia w oponach. Co do amorków to można zastosować Duo-Controle, a wszystko jest opisane w tym temacie.

Pozdrawiam
  
 
Miałem takie same objawy w Oplu i okazało sie, że padnięta była tuleja gumowo-metalowa we wsporniku układu kierowniczego.
  
 
Sprawdź,czy mocowanie drążka reakcyjnego nie puszcza.
  
 
Czesc
Dzieki wszystkim za pomoc posprawdzam wszystko od nowa.
  
 
Cytat:
2004-06-29 15:27:29, Nabauab pisze:
Sprawdź,czy mocowanie drążka reakcyjnego nie puszcza.

albo same "jabłka" się wybiły
  
 
na 100% urwane mocowanie drazka reakcyjnego... przerabialem to juz w 3 autach. PiotrekDJ mi to spawal. Tak zespawal ze az poloska pękła