Wałki rozrządu 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam prośbę czy moglibyście się wypowiedzieć odnośnie wałków jakich używacie? interesuje mnie głównie czy dany wałek nadaje się na miasto czy tylko do sportu, jak ze spalaniem itp itd! Wypowiedzcie się najlepiej wszyscy)) Ps wie ktoś coś o wałku irecco motorsport?
  
 
ja jezdzilem na walku 290 i powiem ci ze krecil sie lepiej niz sria i to duzo a roznicy w spalaniu nie zauwazylem wogole. Wiele osob mowi ze ten walek jest kiepski ale ja go sobie chwalilem.
  
 
A ja jeżdżę na zużytej serii . Seria jak to seria, kapryśna jednakże sprawdzona. Polecam . Jednakże nie powiem, ze na cos ciekawego bym nie zamienił!!
  
 
A mnie interesuje najlepszy wałek do 126 na przśmieszenie co byście polecili
  
 
114 Pana Swiatka... walek bez rewolucji, calkiem dolowy jezdzi fajnie , co do ekonomii to walek raczej taki sobie ma wplyw na to, seria mozna wykrecic 9 a super tuningiem 4, kwestia zlozonego dolotu poprawnie no i podstawa uzytkowanie. Mi sie jezdzi przyjemnie po miescie na trase troche za niski (predkosci 120+ to juz nie ten walek), ale jakbym mial polecac to kaluza 555 i jesli chcesz do miasta to rozpilowac otworki w duzym kole rozrzadu tak zeby walek przestawic bardziej na dol.
  
 
ja ujeżdzam 104 świątka, wałek z doskonałym dołem, generalnie taki jak 114, ciutek lepszy. W mieście pali mi 5 litrów bez żadnych badziewi typu turbinka, na seryjnym gaźniku. Na trasie też jest spoko, nie ma stresu przy wypszedzaniu PKS, jednak tak jak słusznie zauważyl ALI do 120km/h.
Polecam 114 i 104- jeśli uda sie go wam dostać.
  
 
Używam wałka 278 od p.Halczyńskiego z tym że nie jest to wałek jego produkcji tylko oryginalny odbogdajże fiata 500 abarth.Jeźci całkiem całkiem, o wiele lepiej od serii choć znowu na pysk nie powala.Żwawo rusza dopiero pow.3000 obr i to się czuje.Spalanie zupełnie normalne - w trasie 5.0
  
 
A ja mam takie pytanko. Wchodze sobie dzisiaj na stronkę Świątka, a tam wałki jakoś inaczej opisane. LINK. Który jest który
  
 
Cytat:
2003-07-16 22:27:29, Abdull pisze:
mam prośbę czy moglibyście się wypowiedzieć odnośnie wałków jakich używacie? interesuje mnie głównie czy dany wałek nadaje się na miasto czy tylko do sportu, jak ze spalaniem itp itd! Wypowiedzcie się najlepiej wszyscy)) Ps wie ktoś coś o wałku irecco motorsport?


Wiem tylko tyle że gość go wysyłą do mnie już ponad 2 tygodnie
  
 
Od tego czasu to ja też już wiem
Jaki wziałeś? pewnie 4?
  
 
Ja na swoj walek od Irka czekalem 2 tygodnie, jedno wiem, ze gosc jest raczej malo punktualny i woli sobie pojezdzic po miescie golfem
  
 
Ja mam narazie dołowy wałek od pana Heinricha. Spalanie na nim podobne jak w serii, silnik jest bardzo elastyczny, ale jak pisali przedmówcy V-max to 120 i nic wiecej. Ogólnie jestem zadowolony, ekstra wałek na KJSy, ale na szybsze zawody czuć brak ciągu przy wyzszych predkościach dlatego mam zamiar przerzucić sie w przyszłości na 555 od pana Kałuży.
  
 
ja mam kopie 555 od irka, głowice 1mm, zrobiony dolot, wypolerowane kanały i pali 5,5l ale było tez w tym troche ostrej jazdy, wiec mmysle ze na trasie 5l wezmie, ale ciagu jak seria zobaczymy jak założe przerobiony gaźnik i przelot
  
 
Ja tego nie czaje: Lord - silnik niby jedzie jakseria, ale np w Cieszynuie na próbie zrywu hamowania robiłeś tym czasy lepsze od wielu potworów, wogóle nie kumam
  
 
Cytat:
2004-07-01 10:53:35, rallyfilip pisze:
Ja mam narazie dołowy wałek od pana Heinricha. Spalanie na nim podobne jak w serii, silnik jest bardzo elastyczny, ale jak pisali przedmówcy V-max to 120 i nic wiecej. Ogólnie jestem zadowolony, ekstra wałek na KJSy, ale na szybsze zawody czuć brak ciągu przy wyzszych predkościach dlatego mam zamiar przerzucić sie w przyszłości na 555 od pana Kałuży.



mam co prawda 125p, ale widzialem jak chodzą na wałakch Heinricha i musze przyznać, że dają rade
Szczerze powiedziawszy mialem raczej kilkanascie razy do czynienia z gornymi wałkami pana H., ale na dolowych nigdy w malcu nie jezdzilem.

W czasie ostatnich wyscigow na 1/4 mili w Skarbimierzu organizowanych z ramienia PZM, ktore były opisane w jednym z ostanich numerow "Auto Tuning Świat" w klasie 750 malec na wałku pana H. i cienias rowniez na jego wałku złoił reszte konkurencji w klasie 1150, ja startujac na jego wałkach zameldowalem sie na mecie jako drugi, ale to tylko dlatego, że mechaniczna pompa paliwa od poldolota nie poradziła sobie w podawaniem bajury do gaźnika w 2.0TC i po starcie bedąc na pierwszej pozycji w połowie mojej predkości obrotowej na 3 biegu zrobiło się buuuuu i niestety, ale mam juz kolejny zamontowany silnik, el. pompe i na razie tylko ssący wałek jest zrobiony tak raczej ( i odpowiednio ustawiony) na pełny zakres, żeby wszystko sie dotarło. Druga sprawa to 2.0 nie lubi wysokich.

pozdro
  
 
Cytat:
2004-07-01 14:50:31, Abdull pisze:
Ja tego nie czaje: Lord - silnik niby jedzie jakseria, ale np w Cieszynuie na próbie zrywu hamowania robiłeś tym czasy lepsze od wielu potworów, wogóle nie kumam



Ta proba miala jakies 100m wiec byla bardzo krotka i to bylo na zasadzie sprawdzanie refleksu sedziego, a nie mocy i umiejetnosci, samo wiesz jak to wygladało :/

[ wiadomość edytowana przez: LoRd_S dnia 2004-07-02 06:39:46 ]
  
 
Cytat:
2004-07-01 11:05:18, LoRd_S pisze:
ja mam kopie 555 od irka, głowice 1mm ....... ale ciag jak seria


Ciąg jak seria bo masz za mało splanowaną głowice. Na 555 powinno być min 2 i coś mm.