Jaki koszt za remont kapitalny silnika 903 z fiata 127

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
robił moze juz ktos remont takiego silnika?? mam zamiar w moim zrobic remont i chciałbym sie dowiedziec ile mnie on bedzie kosztował chce zrobic szlif wału ,cylindrow ,załozyc nowe tłoki pierscienie, panewki,łozyska wału,walek rozrządu itp itd.aha i czy ktos z was moze sie podjąc takiego remontu.
  
 
Pewnie lepiej kupić 900tke z seja z wtryskiem, znajomy chciał remontować 900te z cieniasa na gaźniku to mu za remont zaśpiewali 1200 ale dokładnie nie wiem gdzie i kogo się pytal.
  
 
robiąc samemu 1500-1700 za to co napisałeś
dają mechanikowi z małego warsztatu z czesciami zaspiewa Ci 2000
a dając jakiemus wielkiemu warszttowi z majstarmi typy mgr.inż zapłacisz pewnie 3000
  
 
tego sie nie oplaca remontowac, poszukaj po prostu innego silnika a reszte na piwo zostaw..
  
 
dokldnie, zakatuj go a potem jak juz padnie zakup nowy
  
 
Tak jak pisza wszyscy, niestety glownie ze wzgledu na koszt tlokow (min 600zl komplet) taki remont sie nie oplaca bardzo... Za silnik z Seja z przebiegiem 20-40 tys zaplacisz max 1000 zl z papierami, musisz dolozyc wtrysk albo zalozyc swoj gaznik i zaplon z gaznikowego CC900 (swojego aparatu nie zamontujesz bo nie ma gdzie).
Z tanszych opcji masz kupno innego silnika z 127/panda/uno albo tulejowanie pod swoje tloki jezeli sa jeszcze jako takie. Ale to polsrodek a oszczednosc ok 300 zl wiec dalej drogo.
  
 
Najlepiej to kupić taki silnik po remoncie, mi taką perełkę udało się znaleźć
  
 
pytam sie o ten remont bo cos mi w silniku cyka i nie wiem co to jest byłem u jednego mechanika to powiedział ze to panewki ja sie nie znam wiec nie wiem.Mysle zrobic tylko remont dołu czyli szlif wału i nowe panewki i wszystkie uszczelki.
  
 
marcin zarzuc jakims zdjęciem swojego bolida
  
 
4 Lukaszc

Sa tam fotki poszukaj sobie.
  
 
Cytat:
2004-07-16 11:34:40, yapko pisze:
Tak jak pisza wszyscy, niestety glownie ze wzgledu na koszt tlokow (min 600zl komplet) taki remont sie nie oplaca bardzo... Za silnik z Seja z przebiegiem 20-40 tys zaplacisz max 1000 zl



Wszystko pieknie, tylko ten cudowny silniczek z seja o przebiegu 20-40 tysiecy moze miec tak na prawde kilka razy wiecej, do tego motodoktorek i cycus glancus, a po zmianie oleju okaze sie istna kupa... Wolal bym kupic zaorany silnik za grosze i zrobic remont, przynajmniej wiedzial bym na 100% co mam, z reszta tak wlasnie zrobilem i nie zaluje.
  
 
Cytat:
2004-07-17 13:29:05, lunatyk pisze:
Cytat:
2004-07-16 11:34:40, yapko pisze:
Tak jak pisza wszyscy, niestety glownie ze wzgledu na koszt tlokow (min 600zl komplet) taki remont sie nie oplaca bardzo... Za silnik z Seja z przebiegiem 20-40 tys zaplacisz max 1000 zl



Wszystko pieknie, tylko ten cudowny silniczek z seja o przebiegu 20-40 tysiecy moze miec tak na prawde kilka razy wiecej, do tego motodoktorek i cycus glancus, a po zmianie oleju okaze sie istna kupa... Wolal bym kupic zaorany silnik za grosze i zrobic remont, przynajmniej wiedzial bym na 100% co mam, z reszta tak wlasnie zrobilem i nie zaluje.

co do silnika to silnik jest z pewnej reki goscia znałem od kilku lat to nie był jakis młody gosciu tylko starszy facet a tan na marginesie olej zmieniłem i wszystko ok
  
 
Cytat:
2004-07-17 11:34:01, CZUCZU pisze:
4 Lukaszc




Czytając ten topic troche się ździwiłem.
903 17 sekund do 100 i 11 do 80 , Zuraw potwierdza, kurde albo ja mam jakąś rakiete albo ktoś tu wprowadza ludzi w błąd
  
 
Cytat:
2004-07-17 14:37:35, Art126 pisze:
Czytając ten topic troche się ździwiłem.
903 17 sekund do 100 i 11 do 80 , Zuraw potwierdza, kurde albo ja mam jakąś rakiete albo ktoś tu wprowadza ludzi w błąd



pochwal sie osiagami swojego bolida...
  
 
Cytat:
2004-07-17 14:37:35, Art126 pisze:

Czytając ten topic troche się ździwiłem.
903 17 sekund do 100 i 11 do 80 , Zuraw potwierdza, kurde albo ja mam jakąś rakiete albo ktoś tu wprowadza ludzi w błąd


]

pochwal sie
  
 
Art ma rację. Coś tu lipą zajeżdżają te czasy. Bo jak miałem 900tkę u siebie to ze świateł zostawał CC Sporting a ten ma katalogowo 13,8 czy jakoś tak. I to sprawdzone na CCS i SCS żeby nie było że tamten to kupa. Więc napewno depnięcie jest lepsiejsze niż 17 do 100
  
 
Nie jestem w stanie podać danych które by były miarodajne.W profilu mam wyścig na 400 metrów z Omegą.Katalogowo ta Omega ma 13 do 100.Ścigałem się z nią pare razy bo koleś nie mógł przebooleć i wyglądało podobnie.Zaznaczam że 400 metrów to nie to samo co rozpędzanie do 100 albo ruszanie spod świateł ,myśle że na 300 metrów miałbym większą przewage
  
 
Katalogowo 127-ka z silnikiem 903 (45KM) ma 15.8 do setki. Z ciekawości wklepałem te dane do CarTestu i wyszło że maluch ważący 700kg (600kg + 20kg więcej za silnik/chłodnicę + 80kg kierowca) z tym silnikiem robi setkę w 13.5sek. Oczywiście zakładając że silnik trzyma fabryczne 45KM
  
 
prezesie a przelozenia skrzyni tez uwzgledniales?

jak to sie ma w stosunku przelozenia glownego bisa/malucha
  
 
Cytat:
2004-07-18 21:35:50, schwepes pisze:
Katalogowo 127-ka z silnikiem 903 (45KM) ma 15.8 do setki. Z ciekawości wklepałem te dane do CarTestu i wyszło że maluch ważący 700kg (600kg + 20kg więcej za silnik/chłodnicę + 80kg kierowca) z tym silnikiem robi setkę w 13.5sek. Oczywiście zakładając że silnik trzyma fabryczne 45KM



A przełożenia skrzyni biegów??? Przecież 127 ma dłuższą skrzynke niż maluch.