Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() dreX POLONEZ 1,5 GLE radom | 2004-11-30 16:29:30 Silnik na benzynie pracuje tylko gdy pedal gazu jest przycisniety do deski lub gdy ssanie jest cale wyciagniete.
Co jest nie tak.Dodam jeszcze ze plywak 2 dni temu lutowalem i powinien byc szczelny. |
![]() road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-11-30 16:37:48 Zabrudzona dysza wolnych obrotow ![]() |
![]() dreX POLONEZ 1,5 GLE radom | 2004-11-30 17:27:07 Ale na gazie dobrze dziala.A manipulujac dysza od wolnych zmieniam obroty rowniesz na gazie. |
![]() dr_przemek Miłośnik FSO FSO125p/Uno1.4i.e.S Warszawa - Bielany | 2004-11-30 17:44:31 Śmiem przypuszczać, że manipulujesz śrubką ustalająca położenie przepustnicy... Dyszę trzeba wykręcić, wydmuchać/wypchnąć paproch z jej środka i wtedy powinieneś odzyskać wolne obroty. |
![]() dreX POLONEZ 1,5 GLE radom | 2004-12-01 00:15:47 Dzieki, ale kombinujcie dalej.
Elektro zaworem i dysza zajme sie chyba jutro. |
pawel_B Miłośnik FSO Honda CR-V I/Ford Fo ... Stryszawa | 2004-12-01 19:35:29 Najpierw sprawdź dyszę od wolnych odbrotów a później będzięmy kombinować dalej ![]() |
![]() dreX POLONEZ 1,5 GLE radom | 2004-12-01 23:37:18 Bardzo smieszne. ![]() Nie moze sie czlowiek pomylic. |
Cyneq Miłośnik FSO Wrocław | 2004-12-02 10:47:30 Objawy mam te same. I identyczne miałem jak kiedyś zatopiłem pływak.
Wniosek: zalewanie beznyną! Przyczyna: - obaj się mylimy twierdzac że mamy dobry pływak, - pływak jest źle wyregulowany, - zaworek iglicowy jest do du* |
![]() dreX POLONEZ 1,5 GLE radom | 2004-12-02 16:27:01 Cyneq sugerujesz zebym jeszcze raz do plywaka sie dobral?? |
![]() dreX POLONEZ 1,5 GLE radom | 2004-12-03 20:03:18 Znowu plywak zlutowalem i niby jest szczelnya a samochod dalej nie jedzie.
Wykrecilem ten elektro zawor i nic szczegolnego w nim nie zobaczyle.Wszystkie te otworki byly drozne a on podlonczony pod napiecie chodzil (cos tam cykalo) ale nie wiem czy dobrze dzialal. |
![]() Cosmo Miłośnik FSO PN 1,5/Warszawa M-20 Łódź | 2004-12-03 22:43:46 lutując pływak zmieniasz jego masę, więc i zanurzenie.
Ustaw na nowo poziom paliwa w komorze, albo rzuć się na nowy pływak |
![]() dreX POLONEZ 1,5 GLE radom | 2004-12-03 23:00:16 A jak sie ustawie poziom paliwa.Jakos sobie nie moge wyobrazic jak to sie robi,. Na oko????
Ile kosztuje nowy plywak |
![]() JerryP Miłośnik FSO Astra1,7CDTI, Fabia, ... Sulejówek | 2004-12-03 23:10:48 Najprostszy sposób dla laika to pokrywę gaźnika unieść pionowo żeby pływak zwisał i odległość od pokrywy zmierzyć fabrycznym śrubokrętem (7 mm). Przy okazji sprawdź zaworek iglicowy czy nie jest wyrobiony. Pływak unosząc się musi zamknąć dopływ paliwa. |
![]() dreX POLONEZ 1,5 GLE radom | 2004-12-06 21:26:11 A jak sprawdzic zawor wolnych obrotow??Jesli sie nie myle to ten z drucikiem. |
![]() JerryP Miłośnik FSO Astra1,7CDTI, Fabia, ... Sulejówek | 2004-12-07 01:22:40 Zdjąć przewód z konektora, odkręcić dyszę wolnych obrotów, delikatnie wyciągnąć dyszę z obudowy, sprawdzić drożność otworków, przewód wsunąć na konektor, włączyc zapłon, obudową dotknąć do "masy", iglica powinna się wsuwać do środka a po odjęciu od masy wysuwać odcinając dopływ paliwa.
Złożyć w odwrotnej kolejności. |
![]() dreX POLONEZ 1,5 GLE radom | 2004-12-07 12:04:24 Umnie iglica wogole nie zamyka paliwa, jakby byla calyczas wcisnieta. |
![]() JerryP Miłośnik FSO Astra1,7CDTI, Fabia, ... Sulejówek | 2004-12-07 22:09:55 Jeśli nie działa elektrozawór iglicy to albo jest zepsuty albo w przewodzie nie ma prądu. Sprawdź innym przewodem na akumulatorze, + na konektor a masę na obudowę. Cała dysza z elektrozaworem kosztuje niewiele więc jeśli prąd na przewodzie jest to radzę nabyć drogą kupna, |
Cyneq Miłośnik FSO Wrocław | 2005-02-07 16:31:38 Jesli chodzi u mnie to ciągle kupa.
Nowy pływak nie pomaga. Po dodaniu gazu na wolnych najpierw obroty rosną a potem gaśnie, jeśli nie dam jakiś kosmicznych. Mam pytanka dodatkowe: - czy z "przyspieszacza" ma poprostu wylecieć "struga" paliwa przy wdepnięciu, czy ma się rozpylić ( u mnie po prostu bena się "leje"), - co daje rurka wychodząca z pokrywy gaźnika? Czy zapewna cisnienie atm. nad paliwem w komorze pływakowej, czy ciśnienie atm. przy ZHS. Jesli to drugie, to skąd się bierze ciśnienie atmosferyczne ponad paliwem w komorze (przeciez nie może być zupełnie szcelna, źle myślę?), - czy ZHS może dawać takie objawy o jakich mowa jest w tym wątku? |