[126 ale nie tylko] Podwyższenie nadkoli

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś miał do czynienia z podwyższeniem nadkoli lub przeniesieniem wyżej rantów nadkoli? Jak to się robi w maluchu, co trzeba do tego zastosować ?


[ wiadomość edytowana przez: moch dnia 2004-07-09 18:02:43 ]
  
 
ja slyszalem ze robi sie to za pomoca reperaturek do golfa 1 i wychodzi super, lekkie poszerzenie i wyzszy rant.
  
 
Cytat:
2004-07-09 19:44:07, dejta pisze:
ja slyszalem ze robi sie to za pomoca reperaturek do golfa 1 i wychodzi super, lekkie poszerzenie i wyzszy rant.



W 3p mam reperaturki od golfa z tylu 30zl(na gieldzie) wypas efekt.
  
 
W kancie tez sie robi tymi od golafa super wygląd.
ale do kszla trzeba by je skrócic .....
  
 
Tylko jak to wygląda ??
  
 
I teraz nastapi moje ups.
Bo wczoraj dysk formatowałem i po prostu wywaliłem fotki nie kopiowałem ich bo i po co .......




o takie cuś......
  
 
A jak to się w maluchu komponuje, szczególnie chodzi mi o jakieś ładne dokładne zdjęcie.
  
 
W malcu hmmmm.
Musiałbys zobaczyc te nadkola na gotowo - pozatym sa ładniejsze .....
Idziesz do sklepu i kupujesz cos pod wymiar - skracasz tniesz spawasz i masz efekt ......
Jedyny gotowy efekt znajdziesz w kancie bo niestety w kszlu nie widziałem.
  
 
Hm no szkoda, że nikt nie ma fotek, ani nic związanego z szeroko pojętą dokumentacją takiej operacji
  
 
Ja slyszalem ze w 126p mozna błotniki zrobic z wewnetrznych blotnikow(nadkoli).
  
 
Można tak zrobić, ale chodzi mi o dokładny opis lub zdjęcia. Pomóżcie!
  
 
W mojm malcu mam montowane reperaturki golfa,jedno zdięcie z przodu jest w profilu tył jest na etapie ponownego montażu ponieważ po zamontowaniu na normalnej wysokości miało wygląd citroena na opuszczonym zawieszeniu,obecnie reperaturki są wstawiane 5cm.wyżej jedyny problem to blacharz musi dorobić wewnętrzną część nadkola .
  
 
A można je przenieść jeszcze wyżej ? Chce aby to było około 3cm wyżej niż maluchowski rant nadkola i dorobić wyższe nadkole wewnętrzne. Da się to jakoś zgrać?
  
 
Myślę że mogą być problemy z podwyższeniem wewnętrznych nadkoli ze względu na konieczność przeróbek budy .
  
 
To w takim razie u Ciebie co blacharz dorabia? nie podwyższa nadkola? Więc jaką wewnętrzną jego część dorabia? Jak to wygląda potem jeśli chodzi o rant, czy nic nie ociera, jeśli się bardziej obniży? Chodzi mi konkretnie o mojego malcza, jakby by to wyglądało jeśli chodzi o ocieranie kół o ranty nadkola. Jakie zakładasz felgi z jakimi oponami? I na ile cm strzałki ugięcia masz sklepany resor?
  
 
Nie lepiej wyklepać ranty nadkoli? Mam niski zawias i nigdy jeszcze nie otarłem kołem o rant
  
 
No widzisz. A mi jednak jakoś ociera o rant mimo, że zaklepany.
  
 
Cytat:
2004-07-12 15:17:25, moch pisze:
No widzisz. A mi jednak jakoś ociera o rant mimo, że zaklepany.


Zobacz jak ja mam rozklepane ranty w profilu i porównaj do Twoich -będziesz wiedział dla czego Ci trze.Mam bardzo niski zawias, przód na 10 cm wyklepany resor,+1 cm podkładki, używam auta w większości do szleństw , także i warunki na to aby coś obtarło są duże.

Trzeba rozciąć szlifierką sam rancik od dołu, tak aby później te 1,5-2 cm rantu wyklepać na równi z całuym nadkolem.Zrobić porządek wewnątrz nadkola.Sa tam dwie blachy wewnętrzna połączona z rantem i zewnetrzna, tą wewnętrzną trzeba dociąć troche w głąb auta tak aby było jak wyklepać rant, i dospawać spowrotem blache wewnętrzną do zewnętrznej.Jak chcesz to podaj maila, zrobie dokładne fotki wewnątrz nadkola
  
 
Arti Ja rowniez prosze o foty.
golab82@neostrada.pl
  
 
przydałoby się je zarzuć na forum żeby za tydzień niebyło kolejnego tego samego tematu