witam
na początek cos o sobie
jestem z warszawy i jeżdżę kwadratowymi autami (volvo)
mam problem z kalibracją instalacji ( po wymianie filtrów, regeneracji reduktora)
zestaw: centralka KME AKME; wtryskiwacze czerwone valteki; reduktor KME silwer; silnik 2,9 R6 ASB
kalibracje starałem się robić zgodnie z instrukcja
po zrobieniu auto-kalibracji i zebraniu mapy benzyny zaczynają sie problemy ... na biegu jałowym jest ok sonda sobie faluje, czasy wtrysków stabilne, po włączeniu D lub R obroty lekko spadają ale jest dalej ok w czasie jazdy przy hamowaniu auto gaśnie przy załączeniu klimatyzacji auto gaśnie
na wskazaniach oscyloskopu lecą na łeb czasy wtrysku benzyny przy podaniu obciążenia na niskich obrotach na moment głupieje sonda ( pokazuje albo ubogo albo bogato brak reguły, czasami na tych samych nastawach )
nie jestem w stanie zrobić dobrej mapy gazu bo auto przy hamowaniu gaśnie. ze szczątkowych map wychodzi ze config jest w miarę trafiony
na jakich minimalnych czasach stabilnie pracują czerwone valteki ?
benzyna na wolnych schodzi czasami poniżej 4 ms