Co można zmienić w gażniku we fiaciku 126 el

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam , mam mianowicie takie małe zapytanko , mam zapasowy gażnik ale jest on starszego typu , nie ma elektrozaworu tylko zwykła dysze i tu jest pytanko czy jest mozliwosc rozwiercenia tego otworu zeby zainstalowac tam elektrozawor i czy ten elektrozawor ma jakies naprawde istotne znaczenie w eleganciku .
I nastepne pytanko co mozna zrobic w gazniku zeby polepszyc osiagi ale nie kosztem wiekszego zuzycia paliwa ,słyszałem , ze mozna cos zrobic z dyfuzorem ale jakos nie moge nigdzie nic znalezc na ten temat . POZDRAWIAM
  
 
zapraszam na www.126fan.pl jest tam wszystko jak cos to pisz
  
 
Hmm poszukaj w archiwum bo jest troche o modach gaźnika.
Co do elektrodyszy to sie ciesz że nie ma - mniej kłopotów - w elegancie awaryjna sprawa ....
  
 
wiesz co CZUCZU tak mówisz ,ze elektrozawory sa awaryjne , ja tez juz od ktorejs osoby słysze ze najlepiej jakby tego nie bylo ale ja jezdze juz dwa lata tym moim bolidem i tylko raz i to zaraz po samym zakupie musiałem wymienic bo juz było walniete a na tym elektrozawoze jezdze do dzis , wiec w zwiazku z tym mam takie wahania co do zmiany na ten drugi gaznik
  
 
Cytat:
2004-07-15 09:06:49, Olo1 pisze:
wiesz co CZUCZU tak mówisz ,ze elektrozawory sa awaryjne , ja tez juz od ktorejs osoby słysze ze najlepiej jakby tego nie bylo ale ja jezdze juz dwa lata tym moim bolidem i tylko raz i to zaraz po samym zakupie musiałem wymienic bo juz było walniete a na tym elektrozawoze jezdze do dzis , wiec w zwiazku z tym mam takie wahania co do zmiany na ten drugi gaznik



Bo to sa legendy ludowe. Są egzemplarze bezawaryjne i takie ktore co chwila coś mają. Jak masz tamten gażnik lepszy (np Mazikowy) to go zakładaj jak nie to po co ? Jak nie masz katalizatora to brak elektrozaworu cie raczej nie obchodzi.
  
 
no i po roboci , ładnie wypolerowałem dyfuzur i gardziel zastosowałem rozbijacz kropli w dyfuzorze ( nie wiem jakie będa efekty) i wywiwerciłem w dyfuzorze otwór o srednicy 1 mm. Teraz trzeba założyc do autka i bedziemy widziec jakie efekty. Mam nadzieje , że nie bedzie palił jak" kancik " -bez obrazy dla ich włascicieli.
  
 
nie zapomnij go dokładnie umyć i przedmuchać przed założeniem!!
  
 
Nasunęło mi sie kolejne pytanie , w moim maluszku mam zamontowany gażnik FOS 28 S1A1 , a ten który mam do zamontowania to jest 28 IMB 3/250 i znalałem w ksiazce takie rózne dane techniczne np::w tym pierwszym gazniku jest otwór zubozajacy przejscia 1 (dysza zmniejszajaca srednice otworu)i wynosi ona 1,80 a w tym drugim jest normalnie 3,00 o co tu chodzi bo nie za bardzo rozumiem choc mam przed nosem "mądrą ksiazke) .
No i druga sprawa , znalazłem tez taka wiadomosc , ze ten gażnik FOS 28 S1A1 jest przystosowany do benzyny niskooktanowej a ten 28 IMB 3/250 nie jest , czy ktos jest w stanie mi wytłumaczyc na czym polega roznica i gdzie sa przeprowadzone zmiany.