Jak poznac tryb awaryjny ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam, mam essiego 1.6 Efi 105km. od poczatku jest zamulony. ma gaz bez elektroniki. nie wiem o co chodzi ale przyspieszenie ma tragiczne. mechanik mowil mi o trybie awaryjnym wiec jak spr czy chodzi w tym trybie ?? na tescie kompem wyszlo "sonda lambda zbyt uboga mieszanka" ?? Czy po odlaczeniu akumlatora powinien zanikac ten tryb czy pomaga tylko kasowanie zewnetrzbym komputerem ???
pozdr
  
 
Odłączenie aku powino pomóc. Ale wiele instalek LPG wymusza właśnie tryb awaryjny żeby oszukać EEC. Na zasadzie "Polak wszystko i wszystkich zrobi w balona". Np. stosowane są rozwiązania polegające na symulowaniu małej ilości paliwa w zbiorniku, co zmusza EEC do przestawienia trybu pracy.

Jeśli to instalacja LPG bez komputerka-emulatora nie dziwiłbym się trybowi awaryjnemu.
  
 
w Zetecach tryb awaryjny mozna poznac po ciagle buczacej pompie paliwa, co do reszty -jak Wilk pisze
  
 
Cytat:
2004-07-07 23:10:42, 83piotrek pisze:
witam, mam essiego 1.6 Efi 105km. od poczatku jest zamulony. ma gaz bez elektroniki. nie wiem o co chodzi ale przyspieszenie ma tragiczne. mechanik mowil mi o trybie awaryjnym wiec jak spr czy chodzi w tym trybie ?? na tescie kompem wyszlo "sonda lambda zbyt uboga mieszanka" ?? Czy po odlaczeniu akumlatora powinien zanikac ten tryb czy pomaga tylko kasowanie zewnetrzbym komputerem ???
pozdr


a który rok jest escorta?????
  
 
Ricardo - te silniki w latach 1989-1992 wypuszczano.
  
 
no ale to prawie taki sam silnik jak mój myślałem ze problem trybu awaryjnego nie dotyczy samochodów z wtryskiem mechanicznym
  
 
Ricardo to EFi - jak na początku wspomniano. BTW KE-Jet ma tryb awaryjny pomimo mechanicznego wtrysku.
  
 
a czym sie rózni od takiego silniczka jak mój byłem przekonany ze sa takie same nie widziałem innego w mk4 jak taki jak mój z wyglądu oczywiscie
  
 
A np. Artecki miał MkIV EFi. Czarna Strzałę niezapomnianą.
  
 
dalej nie moge skojarzyc artecki w profilu m 14 a nie 16 EFI były TAKZE 14???
  
 
hmmmmmmmm ci mi sie ni epodobało jak kupywałem escortai chyba miałem racje ...... wilk a w którym roku montowali elektryczne regulacje reflektorów????????
  
 
KE mial awaryjny tryb? Choera, czlowiek sie ciagle czegos nowego uczy, chyba bede musial dorwac jakas dooobra ksiazke od tego wtrysku, ale nie original Boscha.
  
 
Artecki ma różne rzeczy w profilu

Toradek, jak dobrze pójdzie to Mad stanie się właścicielem knigi z opisanymi szczegółowo K-Jetem i KE-Jetem
  
 
rok essiego 90. instalka bez jakiejkolwiek elektroniki. 3,4,5 pedal gazu w podloge a przyspieszenie ma gorsze (bieg 345) niz astra 60 koni?? co mam robic ?? odlanczalem akumlator na kilka godzin nawet, a pozniej nie wlanczalem gazu i chodzil tak samo.... czy to mozliwe ze ma przyspieszenie takie jak tico,gorsze od astry 60km?? z astra ogolnie wygrywam bo nadrabiam 1 i 2 biegiem, zauwazylem w nim ze ma beznadziejny moment obrotowy na 4 i 5. kompresja 10,7 10,7 10,5 10,0 na cieplym
  
 
dzis sprawdzilem sonde lamda jest napewno walnieta, test ogolny ktsem " sona l zbyt uboga mieszanka" reszta nie pokazywala bledow
  
 
Cytat:
2004-07-08 00:00:46, ricardo_w pisze:
dalej nie moge skojarzyc artecki w profilu m 14 a nie 16 EFI były TAKZE 14???



Jak WilK powiedział, mam różne rzeczy w profilu Nie należy zapominać, że obecny escort to mój czwarty z czego pierwsze trzy to były Mk4.

Silniki 1,6 EFi montowane były od 90 roku.

Różnice można obadać w Wydawnictwie Haynesa.
  
 
Różnice w wyglądzie:

1,6 CVH Fi (Bosh):



1,6 CVH EFi:

  
 
Hmm to dziwne mój 1,6 EFI na gazie ( instalka najprostsza) jeżdzi jak wściekły. Fakt faktem że skrzynia dłuuuuuga i większość autek pobieram przeciągając do 6000 obr/min. Lanosy 1,6 16v zostają ze startu nie mówiąc o Polonezach z silnikiem Rowera. (Dopiero wtedy uwieżyłem w 105 PSI. Na benzynce nie jeżdze ponieważ pompa paliwa już nie pozwala na normalną jazdę. Fakt że aby autko wciskało w fotel trzeba przekroczyć 3000 obr/min, ale jaka radocha
  
 
Stachu, gratulacje. Choć z drugiej strony Chomiczki lepiej na LPG szarżowały niż na benzynie. I też z powodu pompy paliwa.
  
 
Qrcze ,ale mi sie wydaje ,ze moj tez ma wiekszego móła na 3,4,5 niz miec powinien,co to moze byc? LPG bez emulatorow,kompow itp

83piotrek juz zrobiles auto i jest ok ??