Kompensacja

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich
Czy warto podłączać kompensację do instalki pierwszej generacji przy parowniku BRC w aucie z silnikiem na gaźniku o mocy około 100 KM ?
Lub Odwrotnie . jakie są przeciwwskazania ?
  
 
Nikt nie wie ?
  
 
Cytat:
Nikt nie wie ?



nie, że może nikt ale ja nie wiem co to jest ta kompensacja(wstyd się przyznać ale naprawde nie wiem co to za pioruństwo )

pozdr
  
 
to takie rurka co idzie od dolotu do parownika i steruje przy pomocy podciśnienia stopniem wychylenia membrany ( czy jakoś tak w skrócie )
  
 
moze ktos powie co to ten magiczny komperesor? jaki daje przyrost mocy? drogi ten bajeros? i z czym to sie je? tzn do jakiej instali mozna podpiac kompresorek
z gory dzieki za odpowiedzi
  
 

Kompensacja to podłaczenie ciśnienia z dolotu przed mikserem do powietrznej strony membrany w parowniku. Przy braku kompensacji na membranę działa po prostu ciśnienie atmosferyczne. Ma to poprawiać pracę instalacji, zapobiegać gaśnięciu przy wyrzucaniu na luz w czasie jazdy, niwelować wzbogacanie mieszanki po zabrudzeniu filtra itp.

  
 
Cytat:
2004-07-22 01:28:06, gondoljerzy pisze:

Kompensacja to podłaczenie ciśnienia z dolotu przed mikserem do powietrznej strony membrany w parowniku. Przy braku kompensacji na membranę działa po prostu ciśnienie atmosferyczne. Ma to poprawiać pracę instalacji, zapobiegać gaśnięciu przy wyrzucaniu na luz w czasie jazdy, niwelować wzbogacanie mieszanki po zabrudzeniu filtra itp.





I umożliwiać jazdę na LPG przy silnikach doładowanych.
  
 
Ja powiem tylko, ze kompensacja na prawde dziala W escorcie mialem parownik LANDI z kompensacja i wrzucenie na luz przy 160 kph (wiem, wiem, nie powinno sie, ale chcialem sprawdzic ) nie powodowalo zgaszenia silnika. Dolot skierowany w kierunku jazdy, zadnego odwracania.
  
 
A czy ma ktoś zdjęcie jak to wygląda?
Bo ja czegoś takiego w swoin aucie nie mam.
Czy wie ktoś jak to dorobić?