Kilka pytań odnośnie omegi 2,6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Kilka dni temu kupiłem omege kombi 2,6 z 1992 r.
W schowku zanlazłem taki przełącznik który ma dwa połeżenie na 0i na "śnieżynke " do czego może on służyć ?
Drugie pytania to w sprawie komputera pokładowego nie znam niemieckiego i niewiem co oznaczają poszczególne pozycje jak ktoś mógłby mi to przybliżyć byłbym wdzięczny.
Trzecie pytanie dotyczy łożyska tylnego koła a mianowicie czy ciężko sie je wymienia bo u mnie buczy i musze je wymienić.

Narazie to tyle

Pozdrawiam
  
 
Ad1

Opcja włączenia/wyłączenia klimatyzacji schowka.


Ad2

w kolejności od góry do dołu:
- chwilowe zużycie paliwa
- średnie zużycie paliwa
- średnia prędkość
- stoper
- temperatura


Ad3

samego łożyska się nie wymienia, bo jest ono razem z piastą?!?



Jak coś pomiędoliłem to zaraz pewnie mnie poprawią!!
  
 
miedzy srednia predkoscia a stoperem jest jeszcze zasieg KM na paliwie znajdujacym sie w baku

lozysko to zdaje sie wymienia sie z calym wahaczem a nie piasta

Da sie wymienic samo lozysko ale trzeba miec do tego specjalny przyrzad (cos w rodzaju prasy)
a rzadko kto to posiada


Pozdrawiam
  
 
Są na allegro polskie nakładki na BC,zobacz i wszystko bedzie jasne.
Samo łożysko sie wymienia.Prasa byłaby najlepsza żeby go wcisnąć,ale ja zmieniałem przy pomocy drewienka i młotka i do tej pory jeździ ex oma(już ze 2 lata) i wszystko pięknie ładnie


[ wiadomość edytowana przez: SEBA-OMEGA dnia 2007-02-13 21:30:56 ]
  
 
ok

Dzięki za odpowiedzi

Musze poszukać tych nakładek na kompa

A łożysko postaram sie zmienić w weekend i to też chyba przy pomocy drewienka i młotka
  
 
Cytat:
2007-02-13 23:04:57, Bronson78 pisze:
ok Dzięki za odpowiedzi Musze poszukać tych nakładek na kompa



Aukcja
  
 
Seba masz chlopie zaparcie tego lozyska to bym nie tknal

Moze dlatego ze w narzedziach robie to leniwy jestem

i wiem ze prasa bardzo pomaga ale kosztuje sporo
  
 
Witam łożysko zmienione niebyło takiej tragedii ale teraz jest dużo ciszej w środku.

Mam też nowe pytanko

szukałem na forum ale nic podobnego nie znalazłem

A mianowicie moja omega potrafi czasami strzelić jak jest zimna na gazie. Gazownik znajomy powiedział że przy tych silnikach tak sie dzieje jak jest zwykła instalacja.

Czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradził?

  
 
Dual Ram nie lubi jeżdzić zimny na gazie, startuj na benzynie, a na gaz przełączaj dopiero, jak wskaznik temperatury opuści niebieskie pole.
  
 
A Ja bym powiedział, że masz za ubogą mieszankę i dlatego strzela!!! Odkręć trszeczke śrubę gazu i zobacz wtedy!!!
  
 
Wymień świeczki.
  
 
Dzięki z podpowiedzi

A teraz pomęcze was nowym pytankiem

A mianowicie w omie a znajduje sie sterownik centralnego bo chce podpiąć alarm ze sterowaniem centralnego i niechciałbym rozbierać połowy samochodu w poszukiwaniu tego sterownika.
  
 
Wiesz gdzie jest Strownik silnika?Jesli tak to taka skrzyneczka z napisem KIEKIERT to jest central.Jesli niewiesz To jest to za oslona po prawej stronie nog pasazera.
  
 
ok
Dzieki za odpowiedź

Aczy orientuje sie ktoś pod które przewody trzeba podpiąć alarm że by sterował centralem?
  
 
Mam takie małe pytanko

aJak sie ustawia zegar w wyświetlaczu komputera ?

Musiałem dzisiaj odłączyć aku i mi sie przestawił
  
 
Pomiedzy przyciskami do operowania kompem masz takie 2 male dziurki.Nimi ustawiasz godzine.PO skonczonej opreacji wciskasz dowolny klawisz funkcji kompa aby sekundnik na wyswietlaczu przestal migac.
  
 
Cytat:
2007-03-02 19:34:51, Bronson78 pisze:

Aczy orientuje sie ktoś pod które przewody trzeba podpiąć alarm że by sterował centralem?


Nie potrzeba dotykać sterownika wszystkie potrzebne przewody biegną w progu od strony kierowcy kolorów nie pamietam
  
 
Panowie alarma podłączony i nawet działa zegar ustawiony
Za porady wielkie dzięki

A teraz pojawił sie probem a mianowicie omega traci iskre i niechodzi na gazie i na benzynie. Z dodatkowych informacji to taka że na benzynie zapal sie w tedy kontrolka czek engin.
Masy wyczyszczone plusy przy klemie też wyczyszczone.
Alarm jest podpięty bez odcieęcia zapłony.

Ktoś ma jakieś pomysły.
  
 
JA bym sprawdzil jakosc polaczen na cewce zaplonowej.12V po zaplonie i zielony kabelek od sterowania cewka.POtem podlaczyl swiece prosto pod cewke i tak pokrecil rozrusznikiem.Moze jakies inne pojawia sie wskazowki