Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kabul F&F Sympatyk Corolla E11 Club Tropicana | 2004-07-24 23:10:39 To chyba nie zwarcie-poprostu moze cos nie styka.
Sprawdzcie czy te styki na plusowym od klemy co tam niby bezpiecznik powinien byc nie sa zasniedziale. |
Szymek-Max fiat 126p x2 Toruń | 2004-07-24 23:29:23 Sprawdz dobrze mase szczególnie kleme i tam gdzie jest przykręcona do blachy< mozliwe ze przewód jest naderwany pod izolacją> u mnie było podobnie. |
![]() skubip VW GOLF 1.9TDi sosnowiec | 2004-07-24 23:34:01 mialem podobny problem - brak wycieraczek, dmuchawy ,kontrolki paliwa co sie okazalo pekniety bezpiecznik raz styk byl raz nie |
![]() pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2004-07-24 23:40:43 mialem podobnie...
przy starej skrzynce bezpiecznikow kable lubia sie wysuwac z blaszek, zmienilem skrzynke i jest git. poza tym mam jakis dziwny patent z kablem przy akumulatorze nie wiem po co ale moge go sobie odpiac w polowie (jest laczenie mniej wiecej takie jak przy kablu od anteny, takie wsuwane) jeli to bylo w standarcie to niech sprawdzi tez ten kabel... chodzi o plus oczywiscie |
![]() maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2004-07-24 23:45:35 proponuje sprawdzic stan zamocowania sskrzynki bezpiecznikow, moze byc tak ze skwsuwki sie masuja na wertepach |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator 5x126 Cracovia | 2004-07-24 23:51:51 powtórze sie ale miałem taka przypadłośc i była to skrzynka bezpieczników ssuwały sie kable |
Szymek-Max fiat 126p x2 Toruń | 2004-07-24 23:52:50 wg. mnie raczej problem jest gdzieś na głównych kablach, poprstu trzeba sprzawdzić pokoleji wszystko. |
kabul F&F Sympatyk Corolla E11 Club Tropicana | 2004-07-24 23:57:30
mialem to samo-maly oring na szyjce elektrozaworu wolnych obrotow byl popekany.Sprawdz to ale nie rozumiem o co chodzi z tym ze wszystkie kontrolki gasna ![]() ![]() |
![]() pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2004-07-25 00:01:01 moze dysza wysokich obrotow sie przytyka? |
B_A_D F&F Sympatyk D Z I A M A K | 2004-07-25 00:25:22 ja stawiam w tym przypadku definitywnie na gaźnik (ale mogę sie mylić) a teraz po koleji :
jeśli wolne są,a niechce sie wkręcać,lub bywa tak że jedzie,a potem go coś zdławia,to prawdopodobnie przytkała sie delikatnie dysza główna paliwa... jeśli zaś nie ma ani wolnych,ani niechce sie wkręcać,to wtedy najprawdopodobniej przywiesił sie zaworek iglicowy... w Twoim przypadku raczej opcja nr. 1,ja mialem podobnie w poprzednim FL,winna okazała sie właśnie przytkana dysza paliwa... może po prostu zassało Ci jakiegoś paprocha z baku ![]() [ wiadomość edytowana przez: B_A_D dnia 2004-07-25 00:31:58 ] |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2004-07-25 07:09:03 gaznik odpada bo identyczne objawy byly na jednym gazniku jak i potem na drugim,poza tym to jest gaznik nowego typu w ktorym ja wymienialem dysze bo byla elektryczna,wiec to odpada.specjalnie przelozylismy gaznik zeby sprawdzic czy to to |
![]() Golab82 e30 / e36 Warszawa | 2004-07-25 07:15:40 moze cewka sie wali. |
![]() misieq F&F Sympatyk 300C SRT8, Firebird ... Kraków | 2004-07-25 13:49:53 sprawdz jeszcze aparat zaplonowy. moj tata mial kiedys w kanciastym taki myk, iz wolne trzymal ale sie nie wkrecal na wysokie. jakis przewodzik byl dupniety i na wolnych mial styk a przy wysokich go gubil i silnik mial odciecie przy dosc niskich obrotach. moze jakas taka sprawa sie dzieje. |