124 Jarocha juz jezdzi - Fotki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
prace zakonczone - zostalo tylko obklejenie bryczki
zdjecia tutaj
http://www.abarth-gmr.be/new/gallery.php?arh=04_04

prosze o udzial w ankiecie i komentarze
  
 
Gratuluje ! Jak każdy samochód z waszego garażu dopracowany i bardzo piękny. Moją szczególną uwagę zwrócila deska rozdzielcza - to po stronie pasażera to halda ?!
  
 
Tak to prawda samochod wyjatkowo dopracowany. Miałem ta olbrzymia przyjemnosc siedziec za jej kierownica...i powiem wam ze to niezapomniane wrazenie...miałem tez przyjemnosc ja usluszec!

nawet mam w niej fotke;]


Piekna...i gratuluje!


btw. kolor Polski Rally Team jest o niebo ładniejszy niz Squadra Abarth!





[ wiadomość edytowana przez: Qba dnia 2004-07-19 19:08:52 ]
  
 
tak koniu to HALDA tripmaster
oto link do dokladnej fotki

http://www.abarth-gmr.be/new/gallery.php?arh=04_04&idp=28

milo ze Ci sie podoba - zdjecia w lepsze rozdzialce na dniach na myabarth.com
  
 
A macie zdjęcia jak jest wykonana deska rozdzielcza ? Jak jest mocowana ? Bo to nie jest oryginalna deska ?!
  
 
koniu - ja deske robilem
co cie interesuje ... ?


deska robiona z poliestru - kopia orginalu Abarth Rally
mocowania ? standard - dorabiane do orginalnych uchwytow ...
zdjec ci nie zrobie bo nie chce mi sie odkrecac - ale jak bede robil nastepna to bede pamietal zreszta jakies foty z mocowania kabli do dechy sa na www.myabarth.com - gdzies jest sekcja 124 jarocha
  
 
No proszę jaki zdolniacha jest na forum i nic się nie pochwali Z poliestru deski na pewno bym nie robił tylko z blachy, ale chodzi mi np. o jej górę. Jakiego materialu trzeba użyć żeby ją wyprofliować ( rogi ).

Czas wykonania ?! = .....
  
 
a wiec szybki przepis jak zrobic deske
potrzebne aluminium 2 - 2.5 mm
cos do jego ciecia i wycinania w nim dziur, oraz do obrobki coby ladnie bylo. Przyda sie tez cos do profilowania, wyginania itd

w wersji HARDCORE = SLOW uzywamy : MLOTEK IMADLO PILNIK BRZESZCZOT

teraz do dziela

najlepsza deska to 3 czesciowa deska : gora -dol jako elementy maskujaco trzymajace, oraz srodek jako wlaciwa czesc konstrukcji.

do wykonania szablonow potrzebne badz tektura badz pilsnia - jak kto lubi ...

Najwazniejsze zeby zaczac od srodkowej czesci i zaplanowac jakie i gdzie maja znajdowac sie zegary - przelaczniki oraz jak gleboko deska bedzie mogla wejsc po ich zalozeniu.

inne ograniczenia (belka?) nlezy rowniez wziasc pod uwage - pamietajac ze jedyna rzecz ktora tniemy to sama deska - nie wycinamy podszybia nie ruszamy innych elementow konstrukcyjnych NIE NIE NIE

ciagle jestesmy w fazie rysowania i ciecia tektury - pilsni

mamy juz zegary na srodkowej desce oraz odleglosc na jakoej deska powinna sie znajdowac

po zaplanowaniu - wycieciu otworow i umieszczeniu w nich najwiekszych zegarow mozemy jakos starac sie tymczasowo zamocowac srodkowa czesci i zrobic szablony na gore (jasne) i dol(tutaj glownie zwracamy uwage zeby bylo do czego ten dol przyczepic )

gorna czesc powinna wystawac i tworzyc swego rodzaju daszek nad zegarami

po zlozeniu szablonow i utwierdzeniu sie w przekonaniu ze to jest to o czym marzylismy nie pozostaje nic innego jak przreniesc to na aluminium (niektorzy wykladaja lub uzywaja do tego kevlaru - sadysci ) - uazajac aby dodac odpowiednie zakladki na laczenie elemantow !

laczenia to albo nity (co polecam - latwy montaz demontarz itd) albo patex czy inna super mocna spoina.


chyba tyle - mowil jarzabek ...
a jutro mnie nie bedzie - wiec zaspiewm jeszcze raz ...
  
 
ja pierdziele!!!
ale piękne auto!!!!
  
 
no fura przesliczna !! deska tez bardzo ladna.
p.s. co to jest za kolor ten Polish Rally??jakies oznaczenia lub cos podobnego??
  
 
to zestaw barw bieli i czewrieni.... barwy abartha w tym czasie to bylo czerwone auto i dodatki nie biale tylko ehem no zolte