Golf V - Badziewie 2004 roku

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jakoś tak się porobiło, że nie chce się sprzedawać (cena u nas to 57 tys zł za auto z silnikiem 1,4/75KM, 3 drzwiowy, bez klimy, halogenów, autoalarmu, podłokietnika z przodu i tyłu, bez materiałowych dywaników, komputera pokładowego, radia - wogóle standardowe wyposażenie mnie wyłożyło ze śmiechu). A miał być hitem
TUTAJ ARTYKUŁ
  
 
To prawda za taka cene gowno daja. Juz bym wolal skode Octawie i za ta cene owiele lepszy silnik i wyposazenie. Ale ksztalt golfika mi sie podoba mi sie podoba
  
 
to proste...to VW a nie Skoda, a moim zdaniem to swietne auto-za drogie ale ...tylko za drogie
  
 
Debile się znajdą...
  
 
Cytat:
2004-02-10 13:20:05, piotr-ek pisze:
bez klimy, halogenów, autoalarmu, podłokietnika z przodu i tyłu, bez materiałowych dywaników, komputera pokładowego, radia - wogóle standardowe wyposażenie mnie wyłożyło ze śmiechu.


To co tam było pod hasłem "wyposażenie"??
Pedały? Kierownica? A może fotel dla pasażera bez dopłaty
  
 
Cytat:
2004-02-10 13:42:46, Zoltar pisze:
Debile się znajdą...



No pewnie - w końcu to "kultowe" auto.
Zawsze się zastanawiałem z jakiej wysokości trzeba upaść na głowę, żeby za ponad 50 tysia kupić gołe auto, z najsłabszym silniczkiem (tak samo było z poprzednią wersją - 53 tysiące i szyby na korbki), na dodatek zupełnie jak na mój gust przeciętne.
  
 
Wyposażenie wersji za dokładnie 56690 zł i wyłącznie w kolorze białym lub niebieskim. Każdy inny to dopłata od 450 wzwyż za metalic i perłę + 550 zł za wydanie samochodu

1K10A1 1.4 75 KM (55 kW) 56690 PLN

B4B4 Biały 0 PLN

HA Tapicerka "Media"
Pokrycia siedzeń: antracytowe
deska rozdzielcza: antracytowa
podłoga: antracytowa 0 PLN

Wyposażenie seryjne dla wersji Trendline
Zewnętrzne
Nadwozie 3-drzwiowe
Zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia
Listwy ochronne w kolorze czarnym
Osłona wlotu powietrza do chłodnicy w kolorze nadwozia
Obudowy lusterek zewnętrznych lakierowane w kolorze ndwozia
Kierunowskazy boczne w obudowach lusterek zewnętrznych
Halogenowe reflektory główne i białe kierunkowskazy z przodu przykryte wspólną szybą
Aktywna antena w tylnej szybie
Zielone, termoizolujące szyby

Wewnętrzne
Regulacja wysokości fotela kierowcy
Podświetlany schowek w desce rozdzielczej po stronie pasażera
Składane i dzielone oparcie kanapy tylnej bez podłokietnika (1/3 do 2/3)
System "Easy - Entry" dla wersji 2-drzwiowej
Konsola środkowa z przodu z otwieranym schowkiem i dwoma miejscami na napoje
Konsola środkowa z tyłu z uchwytem na napoje
Konsola dachowa ze schowkiem
Kieszenie w przednich drzwiach

Bezpieczeństwo
Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
Boczne poduszki powietrzne z przodu
Kurtyny powietrzne
Deaktywacja poduszki powietrznej dla pasażera
ABS z EBV
Kierownica czteroramienna
Dwa aktywne zagłówki z przodu z regulacją wysokości i kąta nachylenia
Trzy zagłówki z tyłu, środkowy zagłówek obniżony
Isofix - przygotowanie do montażu dwóch fotelików dziecięcych na zewnętrznych siedzeniach z tyłu
Trzecie światło "Stop"
Bezwładnościowe 3-punktowe pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości dla siedzeń przednich i elektrycznymi napinaczami
Trzy bezwładnościowe 3-punktowe pasy bezpieczeństwa z tyłu
Wentylowane hamulce tarczowe z przodu
Hamulce tarczowe z tyłu
Zabezpieczenie antykradzieżowe (Immobiliser)
Tylne światło przeciwmgielne

Elektryczne i funkcjonalne
Elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego regulowane w zależności od prędkości pojazdu
Kolumna kierownicy z możliwością regulacji w dwóch płaszczyznach
Centralny zamek sterowany drogą radiową
Przygotowanie do montażu radia (6 głośników)
Elektrycznie otwierane szyby z przodu
Lusterka boczne elektrycznie ustawiane i podgrzewane, lewe lusterko asferyczne
Tablica przyrządów z elektronicznym prędkościomierzem, licznikiem przebiegu, obrotomierzem, wskaźnikiem poziomu paliwa, wskaźnikiem temperatury cieczy chłodzącej i kontrolkami sygnalizacyjnymi
Niebieskie podświetlenie deski rozdzielczej z regulacją intensywności podświetlania, czerwone podświetlenie przełączników
Lusterka "make-up" w osłonach przeciwsłonecznych po stronie kierowcy i pasażera
Dwie lampki do czytania z przodu
Oświetlenie w drzwiach bocznych
Oświetlenie postojowe
Oświetlenie przestrzeni bagażowej
Aerodynamiczne wycieraczki szyby przedniej z czterostopniowym cyklem pracy
Wycieraczka szyby tylnej ze spryskiwaczem
Regulacja zasięgu reflektorów
Akustyczny sygnalizator nie wyłączonych świateł
Pokrywa wlewu paliwa otwierana od wewnątrz

Koła i opony
Obręcze stalowe 6J x 15 z kołpakami, opony 195/65 R 15
Pełnowymiarowe koło zapasowe

Suma: 56690 PLN
  
 
Cytat:
to proste...to VW a nie Skoda, a moim zdaniem to swietne auto-za drogie ale ...tylko za drogie




Ale skoda to VW teraz jest wiec dobre sa samochody
  
 
Temacik VW to mój ulubiony , klasa golfa , najwazniejsza premiera roku , a z tą sprzedażą to gdyby nie chłonny rynek niemiecki to już dawno by nie było tej marki, bo już chyba coraz trudniej wbic ludziom do głowy, że to dobre - czytaj niedoścignione kompaktowe auto. Duzo by pisać o archaicznej technice - chyba tylko Niemcy umieszczają wzdłuznie silniki, dorabiając do tego ideologię, rozdmuchujac komore silnika do niebotycznych rozmiarów by to wszystko się zmiesciło, nadaj utrzymują naped na tylne koła, montują wały napedowe - a to wszystko przeciez kosztuje i to nie mało.
Pamietacie taki zart, że jeszcze kilka lat temu były produkowane na swieice tylko 3 auta z silnikiem wzdłuznie połozonym, gdy zakonczono produkcję poloneza to zostały tylko dwa - mercedes i BMW
Ciekaw jestem co byłoby z VW gdyby pozostali z projektem garbusa i w akcie desperacji nie wykupili Audi z projektem małego audi pozniej zaadaptowanego i na rynku znanego jako GOLF1.
I ta pierwsza seria golfów1 która rdzewiała i została wycofana z rynku, Polacy zrobili z niej niezły interes wykupując wycofane egzemparze i sprzedając w polsce jako w pełni sprawne auta z Zachodu
  
 
A tak nawiasem mówiąc, to moim skromnym zdaniem Niemcy generalnie przodują w takim wciskaniu kitu. To samo jest w Oplu. Jak niecały rok temu zobaczyłem w salonie ceny astry, to myślałem że się obalę ze śmiechu. Ceny już nie pamiętam, ale w wyposażeniu to był wypas - brakowało, żeby się chwalili, że dają koła, kierownicę i fotele.
  
 
Jak dla mnie ten Golf V to straszny badziew . Drogi i brzydki. Golf IV mi sie podoba ale ten model to skopali. Zreszta jakbym mial tyle kasy wydac na nowe autko to albo bym kupil Skoda Octavia TDI , albo Seata Leona - no do tamtych musialbym troche jeszcze dolozyc , ale tego Golfa bym nigdy nie kupil. Zreszta VW juz ine sa tak wytrzymale jak kiedys - ta firma tylko zdobyla swoja reputacje dzieki Gofowi I i Golf II -- te co robia obecnie ulegaja coraz czesciej awariom
  
 
Nie sztuką jest wyprodukować samochód. Sztuką jest go sprzedać - i bardzo się cieszę z problemów z Golfem. A co do trwałości to nie opłaca się już produkować trwałych samochodów i zarobić tylko na sprzedaży. Teraz trzeba klienta przywiązać, ale nie do samochodu, a do serwisu.
  
 
Cytat:
A tak nawiasem mówiąc, to moim skromnym zdaniem Niemcy generalnie przodują w takim wciskaniu kitu. To samo jest w Oplu. Jak niecały rok temu zobaczyłem w salonie ceny astry, to myślałem że się obalę ze śmiechu. Ceny już nie pamiętam, ale w wyposażeniu to był wypas - brakowało, żeby się chwalili, że dają koła, kierownicę i fotele



To prawda kja tez chodze czesto po salonachi ogladam sobie autka i oni wypisuja wszystko zeby bylo tylko jak najwiecej. No piszac ze jest podswietlany schowek pasazera to jest smiech na sali albo podswietlenie kabiny kierowcy. Po co to wypisywac. No pewnie jak pan Kowalski zobaczy ze ma liste na 5 stron i bedzie czytal ja 2 godziny to ma wypasione auto z full wyposazeniem
  
 
Tragedia...
  
 
Cytat:
Duzo by pisać o archaicznej technice - chyba tylko Niemcy umieszczają wzdłuznie silniki, dorabiając do tego ideologię, rozdmuchujac komore silnika do niebotycznych rozmiarów by to wszystko się zmiesciło, nadaj utrzymują naped na tylne koła, montują wały napedowe - a to wszystko przeciez kosztuje i to nie mało.



I jesli kogos stac to kupuje sobie taka droga tylno-napedowa zabawke bo niestety tylny naped jest bezkonkurencyjny. Przedni jest poprostu tani.

A golf jak golf... ani mi sie to podoba, ani niczym nie szkuje. Zwykly kompakt.
  
 
Cytat:
2004-02-10 13:44:01, n0ras pisze:
To co tam było pod hasłem "wyposażenie"??
Pedały? Kierownica? A może fotel dla pasażera bez dopłaty



Tak mi się przypomniała wizyta na giełdzie w niedzielę i wystawiony tam na sprzedaż brzeszczot z 1986 roku za "miliard dwieście" . Na karcie było tak :
Wyposażenie dodatkowe :
- alternator
- palony z kluczyka
  
 
OT ja w tym tygodniu na gieldzie widzialem poldzia ktorego wlasciciel na kartce opisal miedzy innymi takie wyposażenie :
- wielopunktowy mono wtrysk
- fotele brukliny
tak wiec grunt to ladny i rzeczowy opis
  
 
Cytat:
2004-02-10 13:59:07, Maciej75 pisze:
... gdyby nie chłonny rynek niemiecki to już dawno by nie było tej marki, bo już chyba coraz trudniej wbic ludziom do głowy, że to dobre - czytaj niedoścignione kompaktowe auto.

... nadaj utrzymują naped na tylne koła, montują wały napedowe - a to wszystko przeciez kosztuje i to nie mało.



a ja bede bronił golfa-bardzo lubie ta marke, bardzo mi sie podoba nowy golfik, chociaz nie mowie ze jakbym mial 56 tys to bym go kupił, ten wypas co wypisał Piotrek jezeli ktos uwaza ze to malo za 56 tys to....to ja go nie rozumiem (pełne wyposazenie elektryczne, dot. bezpieczenstwa itd)

zobaczymy w testach jak wypada-ja mysle ze nie najgorzej, vw to solidna firma

poza tym pokaz mi VW produkowanego w ostatnich powiedzmy...14latach z napedem na tył...jest przedni albo quattro


VW jest to jedna ze sztandarowych firm i napewno wladze nie pozwolilyby jej upasc nawet jakby zaczela produkowac tylko przyczepki bagazowe
  
 
Cytat:
piotr-ek jak zwykle narzeka:
Wyposażenie wersji za dokładnie 56690 zł i wyłącznie w kolorze białym lub niebieskim. Każdy inny to dopłata od 450 wzwyż za metalic i perłę + 550 zł za wydanie samochodu


Najbardziej podoba mi się opłata za przygotowanie samochodu do sprzedaży .
Śmieszne (czy może żałosne) jest również to, że do ceny wersji comfortline trzeba doliczyć kilkaset (chyba 950 ale nie jestem pewien) złotych za aluminiową felgę do koła zapasowego. Czyli w serii jest 5 kół aluminiowych, ale za jedno trzeba dopłącić. LOL
  
 
No cena nie jest zachecajaca - weźmy na przykład dla porównania Corollę - bogate wyposazenie, niezawodność, 3 lata gwarancji i niższa cena - ja bym sie nie zastanawiał...

Co do Volksa to ma on coś co chciałbym mieć - agregacik TDI