| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
s_s User Zarzecze | 2004-07-20 16:03:47 Mam pytanko czy moge założyć takie 5mm dystanse pod alufelgi fiata cc sporting nie zmieniając śrub. Te sruby które mam mają 53 mm długości, jak myśłicie?? |
vwpolo5 Stalowa Wola | 2004-07-20 16:05:02 mi sie wydaje ze moga byc za krótkie ale nie jestem pewien |
tomeQ_ Moderator stalowa wola/łorsoł | 2004-07-20 16:11:02 A jest problemem zmierzyc ile sruby wkreca sie w otwor? |
zoom User zoom zoom | 2004-07-20 16:16:16 Wlasnie, musisz obadac ile Ci łapie ta sruba, zeby nie bylo za malo bo moze sie zerwac... W sumie 5 mm to jest nic, wiec nie powinno byc problemu. To pewnie te dystanse od poldkow? Tez mam takie zalozone i nie zmienialem srub, bo wystarczajaco mi sie wkrecaly... |
s_s User Zarzecze | 2004-07-20 16:27:18 tak są to te dystanse od poldków, jak wykręciłem śrube to myśle że bedzie ok z tym 5 mm dystansem. Sruba ma 53 mm. |
_Gallus_ Moderator Celina st202 . | 2004-07-21 00:53:26 Apropo dystansow, niech mi ktos powie po czorta je montowac? P.S. Przypomnial mi sie Adam i jego dystanse w drodze na modlin, jak ktos jest w temacie to posmieje tak jak ja przed chwilka |
Kiler_E-30 User BMW E-30 325i Agatówka | 2004-07-21 09:49:53 Dystanse powinno się montować jeśli ET felgi nie bardzo podchodzi pod model auta, jak się felga za bardzo chowa to wtedy są potrzebne. |
_Gallus_ Moderator Celina st202 . | 2004-07-21 10:07:32
Ok , to jest oczywiste, jesli dla dopasowania. Ale tak ogolnie sie zastanawiam, jesli ich nie potrzeba to po co ludzie je zakladaja |
zoom User zoom zoom | 2004-07-21 10:43:26 Gdy sie montuje te 5mm to pewnie i nie, ale np juz takie po 20mm na strone to mysle ze polepsza i wizualnie no i w jakims malym stopniu jazde(szerszy rozstaw kół). Zalezy kto co lubi |
schab (S) Alfa Romeo 156 2,0JTS Kraków | 2004-07-22 09:37:34
I tu się nie zgodzę z opinią na temat plusów . Paradoksalnie - po założeniu dużych ( 20 mm i więcej ) dystansów prowadzenie w zakręcie się nie poprawi , a wręcz pogorszy : bez zmiany zwrotnic ustawienie zbieżności kół przednich do jazdy na wprost spowoduje , że w zakręcie koła będą rozbieżne ( tym mocniej - im większe dystanse ) . A czym to grozi ? Szybszym zerwaniem przyczepności kół przednich i mocną podsterownością . Minusy wynikają same przez się z rozbieżności kół ! |