[126] dziwna przypadlos aparatu zaplonowego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dzisiaj postanowilem sprawdzic wszystko (zawory zaplon gaznik) i ew. wyregulowac jeszcze raz po zmianie glowicy. jak sie okazalo i to juz nie pierwszy raz, aparat zaplonu podczas jazdy sam sie przestawia mialem po zalozeniu glowicy ustawiony na 10-11 stopni wyprzedzenia a dzisiaj sie okazalo ze zaplon byl opozniony o jakies 30 stopni! nie wiem jak to mozliwe, szybka poprawka na 11 stopni i silnik dostal takiego kopa ze conajmniej jakbym do innego samochodu wsiadl... nie za bardzo wiem teraz czy aparat jest skopany i trzeba nowy (uzywke?) i ile kosztuje ewentualnie lub jak sobie z nim poradzic?
  
 
Od drgan poluzowała sie ta śrubka mocujaca aparat.
I sie przestawił - u mnie tak było przez zły wentylator.
  
 
a może masz zaorany rozrzad???
  
 
trzeba bylo dac 5 cio cyfrowa sumke za malca i jezdzic z gola blacha wtedy zaplon by Ci sie nie przestawial.

EDIT: Zeby nie bylo, moja odpowiedz jest do Postu zoltara, ktory juz zniknal . .. ;/;/;/;/

[ wiadomość edytowana przez: stasiu dnia 2004-07-21 00:41:52 ]
  
 
Zoltar masz fuksa ze cie modzi lubia.
Na Tuning.pl wyjebałbym cie na 24 godziny za taki tekst.
Czasami przesadzasz i w koncu sie przejedziesz.
  
 
czuczu jakis problem?
  
 
moze platynki sie ruszja??? zaplon automatycznie zmienia sie tez przy naturalnym zuzyciu krzywki platynek przy zmianie odstepu platynek o 0,1 mm kat wyprzedzieni zaplony tez zmienia sie o kilka stopni
  
 
Cytat:
2004-07-21 00:19:52, Parnel pisze:
moze platynki sie ruszja??? zaplon automatycznie zmienia sie tez przy naturalnym zuzyciu krzywki platynek przy zmianie odstepu platynek o 0,1 mm kat wyprzedzieni zaplony tez zmienia sie o kilka stopni



mowisz kilka... a u mnie kilkadziesiat! to juz chyba lekka przesada...
  
 
Krzych00 a moze warto zainwestować w elektronike od EL??
wtedy raczej nie bedzie podobnych problemów.
  
 
ja stawiam na zmiane przerwy na przerywaczu i dlatego CI sie zaplon przyspiesza. ile kosztuje kompletny nanoplex z el ?
i niech mnie ktos w koncu oswieci jak to jest z tymi stopniami, gdzie jest 10 gdzie 13 a gdzie zero >?>?>?<<<<>???
  
 
Cytat:
2004-07-21 15:25:26, maskekk pisze:
ja stawiam na zmiane przerwy na przerywaczu i dlatego CI sie zaplon przyspiesza. ile kosztuje kompletny nanoplex z el ?
i niech mnie ktos w koncu oswieci jak to jest z tymi stopniami, gdzie jest 10 gdzie 13 a gdzie zero >?>?>?<<<<>???



mi sie za kazdym razem bardzo opoznia i tylko opoznia! nanoplex za droga sprawa jak dla mnie...
  
 
Krzyh00
Ale cały aparat ci się obraca?? czy tylko gdzieś ci zapłon ucieka?? Bo jak to drugie to może ci wypadł ten kołek na kole zębatym w aparacie??
W Łodzi regenerowany aparat zapłonowy kosztuje ok 40 zł.

maskekk

jak patzrysz na obudowęrozrządu to śa te znaki. najwyżej jest 10* na dole 0*. Jak chcesz 13 to musisz jużna oko ustawiać.

P.S.

CzuCzu. to chyba było do staśka nie do Zolt4ra??
stasiek nie wie kiedy wychamować.

[ wiadomość edytowana przez: _Szary dnia 2004-07-21 15:56:08 ]
  
 
zgadzam sie ze albo puszcza sruba trzymajaca aparat do bloku (tam koniecznie z podkladka sprezynujaca) albo tak jak mowi simon - lancuszek sie naciagnal. standartowa sprawa

ps: ceny aparatow to ok 70zl nowy, 15zl uzywany dobry stan. ale moim zdaniem nie bedzie ci potrzebny.
  
 
he he no to ciekawe bo ja mam dokladnie te same objawy.i tez nie mam pojecia co jest grane.jak ktos juz wymysli na stowe to prosze powiedziec.lancuszek odpada bo ma 500 kilosow zrobione i jest z cc700 poza tym jak wymienie aparat na inny to problem znika.wymyslcie co to moze byc
  
 
może wint na szpilce wyrobiony albo cała szpilka sie nie trzyma w bloku, albo tylko nakrętka trzymająca aparat zjechana.
  
 
Cytat:
2004-07-21 00:13:33, CZUCZU pisze:
Zoltar masz fuksa ze cie modzi lubia.
Na Tuning.pl wyjebałbym cie na 24 godziny za taki tekst.
Czasami przesadzasz i w koncu sie przejedziesz.






p.s. na tuning.pl to ...
  
 
aparat bankowo sie nie obraca.z reszta mam nowiutki blok i gwint jest swierzutki.poza tym tak jak mowie jak zmienie aparat efekt ustaje
  
 
SZARY wielki dzieki w koncu kumam co z tymi stopniami, wiec lepiej jest na 13 >>>??<<<


POOCHATY sprawdz sobie przerwe na przxerywaczu, stan walka /czy kszywka jest w porzo/ i kapnij olejkiem /np. z bagnetu/ na ten filc co sie slizga po krzywce.
  
 
krzywka w miare.przerwa na przerywaczu ustawiona i ona jako taka nie ulega zmianie...
  
 
maskekk
A to już musisz sprawdzić metodą prób i błedów. Każdy silnik inaczej sie będzie zachowywał.
Jak ustawisz na 13 to powinien sie lekko poprawić dół, lepiej bedzie odpalał, ale silnik będzie badziej podatny na stukowe. I może zacząć więcej palić.
Można spróbować. Niektóre silniki chodząna zapłonie nawet na 15*. A mój już przy 12* stuka.