| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-07-20 22:10:55 Od drgan poluzowała sie ta śrubka mocujaca aparat.
I sie przestawił - u mnie tak było przez zły wentylator. |
armata F&F Sympatyk CC 1.1 / Skoda Felic ... Gdansk | 2004-07-20 23:50:06 a może masz zaorany rozrzad??? |
stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2004-07-21 00:11:38 trzeba bylo dac 5 cio cyfrowa sumke za malca i jezdzic z gola blacha wtedy zaplon by Ci sie nie przestawial.
EDIT: Zeby nie bylo, moja odpowiedz jest do Postu zoltara, ktory juz zniknal . .. ;/;/;/;/ [ wiadomość edytowana przez: stasiu dnia 2004-07-21 00:41:52 ] |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-07-21 00:13:33 Zoltar masz fuksa ze cie modzi lubia.
Na Tuning.pl wyjebałbym cie na 24 godziny za taki tekst. Czasami przesadzasz i w koncu sie przejedziesz. |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-07-21 00:19:19 czuczu jakis problem? |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2004-07-21 00:19:52 moze platynki sie ruszja??? zaplon automatycznie zmienia sie tez przy naturalnym zuzyciu krzywki platynek przy zmianie odstepu platynek o 0,1 mm kat wyprzedzieni zaplony tez zmienia sie o kilka stopni |
wezu Ford Escort Kombi Skarżysko Kamienna | 2004-07-21 08:40:14 Krzych00 a moze warto zainwestować w elektronike od EL??
wtedy raczej nie bedzie podobnych problemów. |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2004-07-21 15:25:26 ja stawiam na zmiane przerwy na przerywaczu i dlatego CI sie zaplon przyspiesza. ile kosztuje kompletny nanoplex z el ?
i niech mnie ktos w koncu oswieci jak to jest z tymi stopniami, gdzie jest 10 gdzie 13 a gdzie zero >?>?>?<<<<>??? |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2004-07-21 15:33:30
mi sie za kazdym razem bardzo opoznia i tylko opoznia! nanoplex za droga sprawa jak dla mnie... |
_Szary stock Punto 75elx -4 ... Łódź | 2004-07-21 15:51:24 Krzyh00
Ale cały aparat ci się obraca?? czy tylko gdzieś ci zapłon ucieka?? Bo jak to drugie to może ci wypadł ten kołek na kole zębatym w aparacie?? W Łodzi regenerowany aparat zapłonowy kosztuje ok 40 zł. maskekk jak patzrysz na obudowęrozrządu to śa te znaki. najwyżej jest 10* na dole 0*. Jak chcesz 13 to musisz jużna oko ustawiać. P.S. CzuCzu. to chyba było do staśka nie do Zolt4ra?? stasiek nie wie kiedy wychamować. [ wiadomość edytowana przez: _Szary dnia 2004-07-21 15:56:08 ] |
mountez F&F Sympatyk | 2004-07-21 16:00:57 zgadzam sie ze albo puszcza sruba trzymajaca aparat do bloku (tam koniecznie z podkladka sprezynujaca) albo tak jak mowi simon - lancuszek sie naciagnal. standartowa sprawa
ps: ceny aparatow to ok 70zl nowy, 15zl uzywany dobry stan. ale moim zdaniem nie bedzie ci potrzebny. |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2004-07-21 16:32:44 he he no to ciekawe bo ja mam dokladnie te same objawy.i tez nie mam pojecia co jest grane.jak ktos juz wymysli na stowe to prosze powiedziec.lancuszek odpada bo ma 500 kilosow zrobione i jest z cc700 poza tym jak wymienie aparat na inny to problem znika.wymyslcie co to moze byc |
_Szary stock Punto 75elx -4 ... Łódź | 2004-07-21 18:08:18 może wint na szpilce wyrobiony albo cała szpilka sie nie trzyma w bloku, albo tylko nakrętka trzymająca aparat zjechana. |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-07-21 18:11:57
![]() ![]() ![]()
p.s. na tuning.pl to ... |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2004-07-21 18:22:54 aparat bankowo sie nie obraca.z reszta mam nowiutki blok i gwint jest swierzutki.poza tym tak jak mowie jak zmienie aparat efekt ustaje |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2004-07-21 19:13:52 SZARY wielki dzieki w koncu kumam co z tymi stopniami, wiec lepiej jest na 13 >>>??<<<
POOCHATY sprawdz sobie przerwe na przxerywaczu, stan walka /czy kszywka jest w porzo/ i kapnij olejkiem /np. z bagnetu/ na ten filc co sie slizga po krzywce. |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2004-07-21 20:13:19 krzywka w miare.przerwa na przerywaczu ustawiona i ona jako taka nie ulega zmianie... |
_Szary stock Punto 75elx -4 ... Łódź | 2004-07-22 08:07:12 maskekk
A to już musisz sprawdzić metodą prób i błedów. Każdy silnik inaczej sie będzie zachowywał. Jak ustawisz na 13 to powinien sie lekko poprawić dół, lepiej bedzie odpalał, ale silnik będzie badziej podatny na stukowe. I może zacząć więcej palić. Można spróbować. Niektóre silniki chodząna zapłonie nawet na 15*. A mój już przy 12* stuka. |