| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kabul F&F Sympatyk Corolla E11 Club Tropicana | 2004-07-31 22:27:12 bierzesz próbówke i podlaczasz ja gdzies to masy a drugi koniec przykladasz kolejno w kostke od stacyjki i patrzysz na ktorym przewodzie non stop jest prad bez wzgledu na to czy wlaczysz zaplon czy nie. |
kabul F&F Sympatyk Corolla E11 Club Tropicana | 2004-07-31 22:51:57 Nie koniecznie bo gzdies po drodze od akumulatora do stacyjki moze byc jakies odciecie i wlasnie tak musi to byc podlaczone. |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-07-31 23:05:11 najlepiej podlaczyc pod przewod od gniazda zapalniczki tam niezaleznie od stacyjki zawsze jest napiecie |
blokus PF126p Sieroszewice | 2004-08-01 02:29:23
Na kablu od akumulatora do stacyjki jest polaczenie (ktore lubi zasniedziec) tam sie mozesz wpiac. Ja mam puszczony przewod fi10 roztapierzony na 4 szt i podlaczone do skrzynki bezpiecznikow (12szt z duzego fiata) min dla alarmu. |
reno pyskowice | 2004-08-01 08:29:07
Chyba źle mnie zrozumiałeś chodzi o to żeby alarm dostał sygnał że kluczyk został przekecony.a nie o problemy z zasilaniem. [ wiadomość edytowana przez: reno dnia 2004-08-01 08:29:38 ] |
Sobot F&F Sympatyk Ford Fiesta Bydgoszcz | 2004-08-01 11:13:41 Nie ma rady trzeba szukać, ja zrobiłem tak:
Najpierw rozpinałem po kolei kostki tak długo aż stacyjka nie działała a potem próbnik i szukałem tego kabelka który daje 12V jak sięprzekręci kluczyk. I wsio działa do dziś :] pozdro |