Elastyczność silnika na IV biegu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie. Zapraszam do zabawy.
  
 
od 50 będzie trudno... u mnie na IV biegu jest ~1200 obrotów
nie będę katował silnika... (mam dyfer z przełożeniem 1:3.45)

od 70 (1900 obr/min)... można spróbować...

  
 
Nie ma przymusu. Jak komu pasuje. Od 50 silnik ma początkowo trochę ciężko, ale 6 cylindrowy się nie boi. Pracę już ma równą przy tej prędkości.


[ wiadomość edytowana przez: Kartos dnia 2004-07-18 10:29:32 ]
  
 
a co z rankingiem 40 -150 próbowałem się wpisać ale nie mogę się wbić na stronę?
  
 
Cytat:
2004-07-18 17:20:36, Diro pisze:
a co z rankingiem 40 -150 próbowałem się wpisać ale nie mogę się wbić na stronę?


Ranking 40-150 powinien dzialac. Sprawdze co i jak i dam znac.
  
 
40-150 juz dziala.
  
 
no to już zaglądam
  
 
No i załamka jak dARTI na tym samym silniku i w automacie robi 40 - 150 o 1,5 sek. szybciej tzn że u mnie jest coś nie tak lub mam za szerokie (hu..owe) opony i na razie trzymam się tej drugiej wersji
  
 
Dlaczego piszesz w teście, że skrzynia "inna". Jednak sedan-automat powinien lepiej się zbierać. Zobacz wynik Res'a!


[ wiadomość edytowana przez: Kartos dnia 2004-07-21 08:21:48 ]
  
 
Panowie wylyzujcie zosataje kwestia sposobu pomiaru i swobodne podejście do czynnika ludzkiego. Nagrajcie sobie film i porównajcie z tym co zmierzycie na stoperze. Mnie stoper pokazywał ponad 15 s.Przecież to tylko zabawa jest .
  
 
Wczoraj na siekierkowskiej próbowałem, ale za dużo ludu...
Nie mniej start od 50-ki z czwórki z pedałem do podłogi to niezły hartkor.
Od 100 do 150 miałem 11,1
Innych nie zrobiłem, bo nie było miejsca.
  
 
no i ZONK

outdor temp. 30 degr.
front tires 215/55/R16
rear tires 235/50/R16

przejazd nr 1: zblokowana 1; start czasu zgodnie z wciśnięciem gazu; 2;3; czas 17.1

hmm - jakaś wpadka ??

przejazd nr 2: zblokowana 1; start czasu zgodnie z wciśnięciem gazu; 2;3; czas 16.4

to nie była wpadka

w ramach desperacji :

przejazd nr 3: start "rolowany" (ten zabroniony przez Kartosa) drive + sport; start czasu w momencie osiągnięcia 40; czas 17.5

poległem na całej linii

o czasie 14.6 z poprzedniego pomiaru mogę pomarzyć


o czasie Resa 13.7 mogę zapomnieć

ech - spoko teraz JA mam najwolniejsze MV6



EDYCJA : oczywiście chodzi o stary test 40 - 150




[ wiadomość edytowana przez: dARTi dnia 2004-07-21 16:56:46 ]
  
 
He he Darti nie ściemniaj to taka gra?Może było pod górke?
Ja ostatnio też robiłem i wyszło 14,5(ręcznie na kompie mierzone) tempratura 25 stopni.
  
 
skrzynia miała być automat ale coś się wzieło i przeskoczyło, a nad wynikiem muszę w takim wypadku jeszcze popracować bo coś jest nie tak, no i przy najbliższej okazji zobaczę jak to jest na gazie, ciekawe jaka wyjdzie różnica
  
 
Hehe widzę, że test 40-150 cieszy się większym powodzeniem. Dobrze. Wpisywac wyniki bez zciemnania i nie dramatyzować, że wychodzi 16s. W tym kraju zawsze jest pod górkę.

Chociaz nadal myślę że test "IV bieg" jest obarczony mniejszym błędem człowieka (zmiana biegu). Tylko szkoda, że automatu nie da się zabkokować na III, żeby nie zredukował przy depnięciu.
  
 


[ wiadomość edytowana przez: urg dnia 2004-07-23 21:50:00 ]
  
 
Cytat:
2004-07-23 07:53:23, urg pisze:
hmm, hmm, im starsza tym lepiej jeździ ? 19.6 50-150 Pb95 hmm hmm



To pewnie te nowe briski!!!





[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2004-07-23 08:58:48 ]
  
 
Czarodziejski podlokietnik... nowka sztuka niesmigana
  
 
Metalic

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
eee... Plastic