MotoNews.pl
12Jak sie uporac ze spalaniem stukowym w 126 ? (57151/0) - NT
  

Jak sie uporac ze spalaniem stukowym w 126 ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zna ktos dobry sposob na pozbycie sie tego denerwujacego dzwonienia?
Oprocz cofania zaplonu, chlodnicy oleju i paliwa lotniczego
  
 
zimne swiece,wyzsza uszczelka,usuniety nagar z komory spalania...
  
 
Mozesz mi powiedziec ile te swiece kosztują, i podac jakis model.
  
 
f 100 o ile dobrze wiem cena nie jest wygórowana , czyli waha sie w cenie zwykłych świec
  
 
gdzie mozna dostac takie swiece w Krakowie ?
  
 
Sprawedz czy rura od powietrza nie jest gdzies przetarta bo moze ciagnac cieple powietrze, a kiedy masz te stukowe na cieplym czy xzawsze ?? a swiece to napewno maja w kazdym sklepie moto
  
 
sam sie dolacze do pytania:gdzie mozna w kraku kupic te swiece?
  
 
Polecam -
usunac nagar z głowicy.
Sprawdzić aparat zapłonowy
Dac wieksza dysze paliwa
Ustawic luzy zaworów.
Miedziana uszczelka pod głowice
Podniesc gaźnik - ja mam wybebeszona Turbinke Kowalskiego.
  
 
Cytat:
2004-07-25 19:43:05, CZUCZU pisze:
Polecam -
usunac nagar z głowicy.
Sprawdzić aparat zapłonowy
Dac wieksza dysze paliwa
Ustawic luzy zaworów.
Miedziana uszczelka pod głowice
Podniesc gaźnik - ja mam wybebeszona Turbinke Kowalskiego.



A masz dłuższe szpilki pod gaźnik czy sam robiłeś????
  
 
Świece Iskra f 100 są zakładane do MZ-tek, więc popytajcie w sklepach z częściami do motorów, chociaż powinny być w każdym lepszym motoryzacyjnym.
  
 
Robił Barek 126 ale kure za krótkie zrobił.
Musze sam robić od nowa dłuzsze.
  
 
Do turbinki są specjalne krotkie szpilki w glowicy, mocujące turbinke, i na inne szpilki (na turbince) pod gaznik......


  
 
Cytat:
2004-07-25 19:28:00, maskekk pisze:
Sprawedz czy rura od powietrza nie jest gdzies przetarta bo moze ciagnac cieple powietrze, a kiedy masz te stukowe na cieplym czy xzawsze ?? a swiece to napewno maja w kazdym sklepie moto


Powiem ci ze rura ma dziure. Spalanie stukowe mam na gorącym silniku. No niby go nie mam jak cofnalem zaplon ale moc drastycznie spadła. Wiec chce to załatwic w inny sposob.
i jescze:
-aparat jest ok.
-dysza jest 127
-mam miedziana uszczele w garazu ale sie boje ja zalozyc bo to tylko 0.3mm
  
 
Panowie ale po co sie tak męczyć ISKRY F100 można dostać prawie w każdym sklepie motoryzacyjnym,tylko z reguły trzeba poprosić,żeby zamówili
ja osobiście zamawiałem w AUTO WANDZIE na os.Kościuszkowskim,i na drugi dzień już były do odebrania
cena to około 5-6 zł za sztukę,więc za dwie wychodzi nieco ponad 10 zł...
jeżdzę na tych świecach w okresie letnim,i sobie chwalę,lepiej odprowadzają ciepło niż zwykłe F95,nie ma ŻADNYCH problemów z rozruchem w okresie wiosenno letnim (przynajmniej ja nie miałem )
niewiem jak będzie w zimie,ale na zimę i tak będe zakładal zwykle F95,bo F100 mogą sie niedogrzewać...
co do stukowego to jak wiadomo jest wiele na to sposobów :
- większa dysza paliwa (np. 117,120,125 - trzeba eksperymentować)
- tak jak poprzednicy,obowiązkowo usunąć nagar z głowicy
- opóźnić trochę zapłon
- poprawić chłodzenie (np. otworzyć na lato całkiem klapkę termostatu)
- lać jakieś lepsze paliwo,czyli 98,99+ z Shella
- stosować oleje półsyntetyczne i syntetyczne (lepiej odprowadzają ciepło)
- włożyć zimniejsze świece (np. właśnie F100) ale to bezpośredniego wpływu na stukowe nie ma,tylko w przypadku gdy elektrody świec sie przegrzewają i nadtapiają,i od tego wtedy powstaje stukowe...
To chyba tyle
Pozdro


[ wiadomość edytowana przez: B_A_D dnia 2004-07-25 21:45:06 ]
  
 
Cytat:
- tak jak poprzednicy,obowiązkowo usunąć nagar z głowicy



magnetyzerem
  
 
ja tez mialem stukowe bo rura byla dziurawa, wymienilem i juz niemam. 13zl mnie kosztowala. zdejmij obudowe termosttu.
  
 
Cytat:
2004-07-26 00:39:28, maskekk pisze:
zdejmij obudowe termosttu.


Taaaa.. po zdjęciu obudowy termostatu chłodzenie będzie wprost rewelacyjne, szczególnie że całe powietrze z dmuchawy będzie uciekało bokiem.

Obudowę należy odpowiednio wyciąć. W wersji ekstremalnej -> fotka nr 2 w profilu. Można też uciąć obudowę gdzieś w połowie, lub nawiercić otwory w niej od strony klapy.
  
 
no coz ja mam i nie narzekam, a wczesniej mialem tak ze na lato zdejmowalem ta rure co cieplo nia idzie do auta, zaslepke termostatu /bo go nie mialeme/ i blache co ja mialem zamiast klapki i tez nie narzekalem tylko dzwonilo, wiec zdjalem calkiem.
  
 
polecam miedziana uszczelka i zaplon od eleganta.. dzialaja cuda wbrew pozorom...
  
 
a wlasnie bo w ,,normalnych,, furach jest czujnik spalanioa stukowego. a w EL >?< a co zdziala uszczelka midziana ?