Wałek od inż. Świątka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chciałbym się dowiedzieć czy ktos z Was wie coś na temat wałków od inż. Świątka. Ja słyszałem takie opinie, że są super i warte ceny a cena kształtuje się od 380 z do 440 i takie, że katują silnik i od czasu zmaontowania to są wieczne kłopoty z silnikiem .
  
 
Taki wałek od Świątka to podstawa w tuningu silnika!! Napewno są one bardzo dobre bo większość ścigających się bryczek posiada właśnie takie wałki!!! Jak chcesz to jest w Opolu do sprzedania Fiat 125p który jest przygotowany do wyścigów góskich silnik 1.5 180KM cena tego cudeńka 6500zł w pełni gotowy do sezonu!!! Jedyne co by trzeba było zmienić to zawieszenie na miększe bo to jest twarde jak decha i na pełnej glebie a na nasze drogi to by nie było najlepsze!!
  
 
No ja jakis czas temu dowiadywalem sie bezposrednio u swiatka o walki. Nie mozna przesadzic i do normalnej jazdy to sa GT92 i GT93 (jak dobrze pamietam) Szczegolnie mi polecali 93 ze przy jeszcze kilku drobnych modyfikacjach daje powazny przyrost osiagow. Chetnie bym sobie taki walek zafundowal. Zreszta chyba zakladalem watek "sportowy walek rozrzadu" czy jakos tak. EDIT:
"Sportowe walki rozrzadu"


[ wiadomość edytowana przez: Ali-En dnia 2004-05-10 11:52:00 ]
  
 
A są też wałki obniżające spalanie?
  
 
Cytat:
2004-05-10 16:23:54, michasmaniak pisze:
A są też wałki obniżające spalanie?

Sa!!!! Robisz taki "walek" ze kupujesz diesla
  
 
Cytat:
Cytat:
--------------------------------------------------------------------------------


2004-05-10 16:23:54, michasmaniak pisze:
A są też wałki obniżające spalanie?


--------------------------------------------------------------------------------

Sa!!!! Robisz taki "walek" ze kupujesz diesla


to wole wałek z LPG
  
 
Cytat:
2004-05-10 17:42:57, michasmaniak pisze:
Cytat:
Cytat:
--------------------------------------------------------------------------------


2004-05-10 16:23:54, michasmaniak pisze:
A są też wałki obniżające spalanie?


--------------------------------------------------------------------------------

Sa!!!! Robisz taki "walek" ze kupujesz diesla


to wole wałek z LPG

No pytales sie o male spalanie a nie o tania eksploatacje
  
 
a powiem ze ostatnimi czasy slyszy sie coraz mniej pochlebne opinie na temat walkow od swiatka, podobno jakosc wykonania znacznie odbiega od idealu- prawdopodobnie swiatek przerzucil sie na produkce masowa co jakosci napeno na dobre nie wyszlo
  
 
To najtańszy wałek w takim układzie to kupić sobie rower!!!
  
 
i tankować browar
  
 
Cytat:
2004-05-10 19:13:21, dvl pisze:
a powiem ze ostatnimi czasy slyszy sie coraz mniej pochlebne opinie na temat walkow od swiatka, podobno jakosc wykonania znacznie odbiega od idealu- prawdopodobnie swiatek przerzucil sie na produkce masowa co jakosci napeno na dobre nie wyszlo



Mnie martwi ta cena 400 zł to jest trochę grosza
  
 
gdybym miał dać 400zł a potem mieć same problemy to ja szczerzedziękuje za taki biznes
może wiecie kto robi skrzynke biegów do poldków albo z czego idzie dopasować skrzynke.. bo jakby na to nie patrzeć 87 kucyków i moment 135 Nm jakimi hipotetycznie dysponuje to nie jest zbyt mało..jakby dopasować skrzynie jakąś inną to już wy była inna jazda- no i chyba powinno być mniej problemów niż z wymianą silnika..( myśle typowo teoretycznie ale kto wie może za pare lat.. )
  
 
Masz całkowitą rację jak się zmieni przełożenia to powinno byc lepiej
  
 
Cytat:
2004-05-14 11:42:43, sc00by pisze:
gdybym miał dać 400zł a potem mieć same problemy to ja szczerzedziękuje za taki biznes
może wiecie kto robi skrzynke biegów do poldków albo z czego idzie dopasować skrzynke.. bo jakby na to nie patrzeć 87 kucyków i moment 135 Nm jakimi hipotetycznie dysponuje to nie jest zbyt mało..jakby dopasować skrzynie jakąś inną to już wy była inna jazda- no i chyba powinno być mniej problemów niż z wymianą silnika..( myśle typowo teoretycznie ale kto wie może za pare lat.. )

Skrzynia od 131,132.... jak montuje sie do 2.0 skrzynie z poldka to do poldka wejdzie ze 132
  
 
Logiczne rozumowanie ale ciekawe jakie ma przełożenia
  
 
Cytat:
2004-05-14 14:56:27, bandzior pisze:
Logiczne rozumowanie ale ciekawe jakie ma przełożenia

No tego to ja nie wiem. Mysle ze od 1.6DOHC ma inne i od 2.0 ma inne. Ale zawsze mozna pobawic sie mostem bo jak dluga skrzynia to mozna krutki most od roverka zalozyc. Chyba
  
 
co do skrzyni to myśle że jest to droższe rozwiązanie bo trzeba taką skrzynie zakupić i kupić/dorobić flansze(mówie o skrzyni z DOHC).
a lepszym rozwiązaniem jest most , a konkretnie jego przełożenie,
np. nowe ze szperą ok 50% podobno na węgrzech można dostać za ok 600zł.

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
Cytat:
2004-05-14 16:37:36, Ali-En pisze:
Cytat:
2004-05-14 14:56:27, bandzior pisze:
Logiczne rozumowanie ale ciekawe jakie ma przełożenia

No tego to ja nie wiem. Mysle ze od 1.6DOHC ma inne i od 2.0 ma inne. Ale zawsze mozna pobawic sie mostem bo jak dluga skrzynia to mozna krutki most od roverka zalozyc. Chyba



To rowerek ma inny most??
  
 
Cytat:
2004-05-15 09:53:11, bandzior pisze:
Cytat:
2004-05-14 16:37:36, Ali-En pisze:
Cytat:
2004-05-14 14:56:27, bandzior pisze:
Logiczne rozumowanie ale ciekawe jakie ma przełożenia

No tego to ja nie wiem. Mysle ze od 1.6DOHC ma inne i od 2.0 ma inne. Ale zawsze mozna pobawic sie mostem bo jak dluga skrzynia to mozna krutki most od roverka zalozyc. Chyba



To rowerek ma inny most??

Ma inne przelozenie mostu.
  
 
Pewnie takie jak truck albo 1,5