Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() KajTan Miłośnik FSO Polski Fiat 125p 3ciTy | 2004-06-21 18:44:32 Diesel?
Proponuje zaczac od rozkrecenia kazdego zlacza, kazdej opaski. Przedmuchac kazdy wezyk W ODWROTNA strone. Skrecic ladnie nowymi opaskami. W jednym z diesli mojego Ojca taka operacja pomogla Mazdzie 626 ze 100 kph osiagac 150 kph. Pompa ssala lewe powietrze ktoras opaska, ktora mimo pozadnego skrecenia, byla niepewna. Nic innego mi nie przychodzi do glowy. |
![]() Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-06-21 18:58:03 jak wspomniał Kajtan to może byc przyczyna,ja osobiście bym sprawdził połączenie z filtrem paliwa (czy nie ma wycieków).
ale powiedz nam czy silnik daje się uruchomić po nocy, jak pracuje, czy dymi i jak bardzo i na jaki kolor. nie napisałeś nic co się dzieje z silniczkiem więc jak mamy pomóc, i troche mniej nerwów kolego |
Endi Kraków | 2004-06-26 11:42:08 tak czy siak, myśle, że nie ma co marnować czasu na wkładanie zużytej pompy, zdecydowałem się na regeneracje, sprawdzę cały układ zasilania i zobaczymy. |
Endi Kraków | 2004-07-09 14:37:19 Załozyłem i gdacze, tylko pasek cos za bardzo na skraju koła jeszcze więcej niż poprzednio |