Uszczelniacze, pierścienie, głowica - koszt?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Moja Carina E 1,8 kombi bierze olej - 1l/1000 km. W dodatku coś zaczęło stukać w silniku i nie jest to rozrząd, bo od tego zacząłem. Chyba muszę robić pierścieniu, uszczelniacze +głowicę. Na jakie wydatki muszę sie szykować w Warszawie i gdzie to robić? Liczę na pomoc.
Pozdrawiam
Darek
  
 
ja we wrocku za kompleksową robotę głowicy ( uszczelniacze, planowanie, spr. szczelności) dałem 400 zetów. pierścienie łódzkie są tanie ale polecam wymienić komplet czyli tłoki i pierścienie. widziałem ofertę około 120-140 zetów za tłok. za robotę to różnie. ja zapłaciłem za rozebranie i złożenie silnika razem z wymianą pierścieni 400 zetów. trzeba doliczyć jeszcze 100-200 zetów na uszczelki i nowy pasek rozrządu
  
 
Cytat:
2004-06-23 14:04:59, darek2826 pisze:
W dodatku coś zaczęło stukać w silniku


Te stuki przypomijnające cykanie zaworów (zwłaszcza przy jeździe na wysokim biegu z małą prędkością obrotową silnika albo przy ruszaniu) to spalanie detonacyjne spowodowane przez rozżarzony nagar zalegający w komorach spalania - skutek nadmiernej konsumpcji oleju. Rób silnik jak najszybciej, inaczej czeka Cię jeszcze większy zakres robót. U mnie "spożycie" oleju dochodziło już do 2l/1000km i też zaczęło się "stukanie". Ciśnienie sprężania było bdb, do obróbki poszła więc tylko głowica. Wymieniono prowadnice zaworów, uszczelniacze trzonków, gniazda poddano frezowaniu a zawory szlifowaniu. Do tego kpl. nowych uszczelek na "górę" silnika. Efekt - autko przestało pić olej (przejechałem prawie 3tys. km od naprawy a poziom cały czas jest na "max"), dymić i stukać Tylko ta cena (robocizna plus części) - 900zł Aha, uszczelniacze i większość uszczelek to hiszpańska AJUSA, prowadnice - japońskie DOKURO a uszczelka pod głowicę-STONE (chyba jap.?). 2 dni temu jeszcze wyregulowałem kontrolnie zaworki i jest ok.
  
 
Cytat:
2004-06-23 15:21:01, Golden_Flyer pisze:
Cytat:
2004-06-23 14:04:59, darek2826 pisze:
W dodatku coś zaczęło stukać w silniku


Te stuki przypomijnające cykanie zaworów (zwłaszcza przy jeździe na wysokim biegu z małą prędkością obrotową silnika albo przy ruszaniu) to spalanie detonacyjne spowodowane przez rozżarzony nagar zalegający w komorach spalania - skutek nadmiernej konsumpcji oleju. Rób silnik jak najszybciej, inaczej czeka Cię jeszcze większy zakres robót. U mnie "spożycie" oleju dochodziło już do 2l/1000km i też zaczęło się "stukanie". Ciśnienie sprężania było bdb, do obróbki poszła więc tylko głowica. Wymieniono prowadnice zaworów, uszczelniacze trzonków, gniazda poddano frezowaniu a zawory szlifowaniu. Do tego kpl. nowych uszczelek na "górę" silnika. Efekt - autko przestało pić olej (przejechałem prawie 3tys. km od naprawy a poziom cały czas jest na "max"), dymić i stukać Tylko ta cena (robocizna plus części) - 900zł Aha, uszczelniacze i większość uszczelek to hiszpańska AJUSA, prowadnice - japońskie DOKURO a uszczelka pod głowicę-STONE (chyba jap.?). 2 dni temu jeszcze wyregulowałem kontrolnie zaworki i jest ok.


Stone to Japoni raczej nie widziało to raczej Tajwan
  
 
Kolega za taki remącik w Carince E silnik 4AFE 1,6 wydał 700zł.
Głowica uszczelniacze i pierściąki. Robione prywatnie na garażu u mechanika z ASO Toyoty
  
 
Cytat:
2004-06-23 16:38:20, serwisSJ pisze:
Stone to Japoni raczej nie widziało to raczej Tajwan



I dlatego postawiłem w tym m-cu znak zapytania
  
 
Witam

Ja głównie jeźdzę po mieście i spalanie stukowe występuje bez względu na rodzaj paliwa.
Czasami spalanie stukowe spowodowane nagarem można usunąć (oczyścic silnik). U mnie pomaga wlanie dobrej benzyny 98, V-Power 99 i dłuższa jazda z prędkością 120-130 (u mnie po 200-300 kilomertach nie słychać już efektów spalania stukowego).
Pozdrawiam
Pawel A.si@mail.pnet.pl
  
 
Stukanie stukaniu nie rowne.U mnie stukala szklanka popychacza zaworka.Zamienilem miejscami szklanki i stukanie ustapilo.Ciekawe nie?