MotoNews.pl
8 [125] JEstem nowy i mam wiele pytań.....:))) (58750/0) - NT
  

[125] JEstem nowy i mam wiele pytań.....:)))

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich jestem nowy prosze o wyrozumiałośc jak popełnie jakieś wykroczenia
mam w planie zakup duzego fiata i poddanie go kilku przeróbkom o to pytanka :
-jak można obnizyć i utwardzić przednie i tylne zawieszenie prawie do nadkoli jak orientacyjnie cena???
-jak wygląda sytuacja ukł.kirowniczego? wytrzyma wchodzenie bokami w zakrety na asfalcie (drifting)?? jeśli trzeba cos wzmocnić to jaka cena by tego była?
-czy sa jakieś elementy wnętrza (blacha) które moge śmiało wyciąć no zależy mi na minimalnej wadze...wnętrze całe tez leci w diabły)
-silnik: max 2.0L. czy wejdzie 2.0 od rovera?? jaki lepszy 1.8 czy 2.0 al nie koniecznie to 2.0 od rovera moze jakies od innego samochodu....cenę poprsze) ale tylko silnika wraz z skrzynią
-przeniesienie napędu- jaki most najlepiej zamontowac by mogl zniesc ok 180 Nm i 150KM...wole miec zapas w podzespołach.jaka ewentualna cena tej zabawki??
-może jest możliwośc zamontowania jakiejś krótszej skrzyni biegów??? do 2.0 lub 1.8...zależy mi na dobrym zbieraniu sie , pred max wystarczy ok 190.
-ile moze kosztować zainstalowanie hydraulicznego hamulca ręcznego??
Dzięki za każde inf... i prosze jeśli sie uda o zamieszczanie orientacyjnych cen

[ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2004-08-10 00:29:23 ]
  
 
bez kitu ten df to Ci sie chyba rozleci przy tych 190. jak do bokow chcesz fure to most ze 100% szpera /wtedy nmormalna jazda odpada/ alabo chyba z 70% szpery cos gdzies czytalem ze lata po ulicach jakis pug na takiej skrzynce wiec jezdzic sie da. most to mozesz sobie spokojnie krotszy wrzocic bo dla Ciebie liczy sie moment a nie Vmax. I chyba dobrze miec dluzsza 1 i 2. Chojnacki robi mechanzmy ruznicowe.
  
 
wszystko zalezy czy bedziesz sam robil czy ktos bedzie ci to robil...
jak ktos to zapytaj tego kolos ...a jak sam - to poszukaj czesci silnik itp i bedziesz wiedzial ile . . tutaj nie prowadzimy warsztatu uslugowego ;] pozdrawiam
  
 


Chyba przeczytałeś dodatek do GT (do tego było?) o Drifting'u...

Na większość pytań, które zadałeś padło już wiele odpowiedzi więc zapraszam do skorzystania z WYSZUKIWARKI!
Na górze forum jest REGULAMIN - zapoznaj się i skorzystaj z zawartych tam propozycji .

Wszystko jest do zrobienia. Najlepiej zaczął byś od opisania swoich możliwości. Ile kasy jesteś w stanie na to przeznaczyć, czy masz pojecie o mechanice i jakieś zaplecze warsztatowe/narzędziowe (czyli czy mógłbyś sam coś zrobić), czy masz jakieś znajomości wśród osób mogących coś wnieść do takiego projektu itp.
Od zera do bohatera to nie taka prosta droga niestety, chyba że masz nieograniczony budżet - wtedy "zrobisz" WSZYSTKO .
  
 
Kasa to podstawa. Jesli jest jej zdeko mniej a za to są umiejętności i zaplecze to jeszcze lepiej. Przynajmiej czegoś się nauczysz i z tej całej zabawy wyniesiesz
  
 
.

[ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2004-08-10 12:05:16 ]
  
 
.

[ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2004-08-10 12:05:41 ]
  
 
.


[ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2004-08-10 12:06:59 ]
  
 
Nie no skrzynia DF-owska powinna wytrzymac moc Burana, tylko ja bym się o tylny most obawiał. No chyba ze przerzutki od rowera

A tak na poważnie to kto zadaje takie pytania, ludzie. A ten drifting znajduje coraz większe grono zwolenników. Obawiam się że niedługo 1/4 mili straci na popularności, a szkoda by było!!!!!!!

Ręce opadają!!!!!!!!!!
  
 
.

[ wiadomość edytowana przez: mountez dnia 2004-08-10 16:22:23 ]
  
 
Jazda bolkiem jest fajna, lubie sobie poboczyc, na mokrym piachu albo na sniegu, bo na asfalcie to sie boje ze se cos ujebie pozatym na asfalcie wychodza slabe slizgi bo mi ,,troche,, mocy brakuje.


Proponuje kupic Pickupa i 2.0 z argenty a most z diesla /cos slyszalem ze jest krotszy/ mysle ze to by sie fajnie boczylo.
  
 
.

[ wiadomość edytowana przez: mountez dnia 2004-08-10 16:22:49 ]
  
 
Oj naczytało się T. ALe DF jest niezły do driftu, jak się go odpowiednio przygotuje. Kup sobie dodatek GT o driftingu, tam opisane są DFy.
  
 
Co wy z tymi kropkami?
  
 
Cytat:
Co wy z tymi kropkami?


kropkowane sa niepotrzebne i "brzydkie" posty...
  
 
Cytat:
2004-08-11 13:35:50, mountez pisze:
Cytat:
Co wy z tymi kropkami?


kropkowane sa niepotrzebne i "brzydkie" posty...



nie rozumiem dlaczego watpliwosci co do mozliwosci zmieszczenia przy swapie na silnik Burana chlodnicy i wytrzymalosci skrzyni biegow sa be, natomiast obawy o most i propozycja zastapienia seryjnej skrzyni przerzutkami - cacy. No coz, wszytko jest przeceiz wzgledne...
  
 
@ moch - kazde auto jest dobre jak sie je "odpowiednio" przygotuje...
a dlaczego uparłeś sie na DF'a moim zdaniem to raczej rozinne, dopstawcze auto niż ścigacz. napęd na lekki tył, auto bedzie ci tanczyć... chyba jak je dociążysz... ale po co inni próbuja odelzyc auto?? moim zdaniem powinienes poszukac innego modelu Fiat... 128 moze?? nie bez powodu jest odmiana Sport.. dfa bedziesz musiał obspawaywać, wzmacniać w duzo wiekszym zakresie niż auto wstepnie przygotowane (przynajmniej teoretycznie) przez fabrykę do sportu... wiem wiem....zaraz na mnnie sie rzuci Mar125 i Race_D... oni maja konkretne fury.... ale mogą powiedziec ile blachy na wzocnienia poszło... zważ ze łatwo pekaja podstawy słupków, przynajmniej przednich... w innych modelach raczej się tego nie widzi... jeśli jestem w błędzie - poprawcie... ale ja bynm sugerował inne auto jęsli jeszcze nie dokonałeś zakupa...
  
 
OT
kosa: Jako (S) nie moge zmieniac watkow zaleznych.
tez bylyby kropki ale fizycznie nie dam rady...
  
 
Cytat:
2004-08-11 13:45:02, sFiatowiec pisze:
@ moch - kazde auto jest dobre jak sie je "odpowiednio" przygotuje...
a dlaczego uparłeś sie na DF'a moim zdaniem to raczej rozinne, dopstawcze auto niż ścigacz. napęd na lekki tył, auto bedzie ci tanczyć... chyba jak je dociążysz... ale po co inni próbuja odelzyc auto?? moim zdaniem powinienes poszukac innego modelu Fiat... 128 moze?? nie bez powodu jest odmiana Sport.. dfa bedziesz musiał obspawaywać, wzmacniać w duzo wiekszym zakresie niż auto wstepnie przygotowane (przynajmniej teoretycznie) przez fabrykę do sportu... wiem wiem....zaraz na mnnie sie rzuci Mar125 i Race_D... oni maja konkretne fury.... ale mogą powiedziec ile blachy na wzocnienia poszło... zważ ze łatwo pekaja podstawy słupków, przynajmniej przednich... w innych modelach raczej się tego nie widzi... jeśli jestem w błędzie - poprawcie... ale ja bynm sugerował inne auto jęsli jeszcze nie dokonałeś zakupa...



Z tego co czytalem na styronie Polody.prv.pl do driftu najlepsze sa auta tylnonapedowe, stad pewnei mysl o 125p a nei o 128. Ja polecalbym 131, ale to juz skrzywienie z mojej strony....


P.S.

Most od diesla ma dluzsze przelozenie niz mosty od benzyniakow
  
 
To ja zylem w nieswiadomosci ale w sanitarkach sa krotsze no nie ??