| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
LoRd_S F&F Sympatyk 126p Bielsko-Biała | 2003-04-03 20:33:41 Trzeba przyznac, ze bylby to niezly odrzutowiec, ale pewnie tylko na prostki |
Putin Kraków | 2003-04-03 21:09:42 a ile waży taki silnik?
no i ile w porównaniu z nim waży silnik z malucha? a poza tym to ten silnik to by tak łatwo spasował (tak mało przeróbek |
ArF Warszawa | 2003-04-03 21:55:17 chyba sie koledze renoofki pomylily, z tego co wiem taka konfiguracja (skrzynia przed silnikiem )byla w renoofce....4 |
Walezy Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2003-04-03 22:39:41 tak bylo w renowce 5 na 100% , nawet w wersji 1,4 turbo. Nawiasem mowiac kumpel juz nad tym od pewnego czasu pracuje. maldon powinien niedlugo wyjechac na droge. bedzie to tylko zwykle 1,4 okolo 90KM. |
SPEED Fiat 126p KIELCE | 2003-04-04 21:38:20 Kumpel ze studiów ma R5 i dzisiaj wkońcu pobierznie zmierzyłem jego silnik i skrzynie: silnik ma długość 45-50 cm, skrzynia 40 cm,
a wysokość od gury skrzyni(od dekielka - jak w malcu) do góry silnika 40 cm. Zapomniałem jeszcze zmierzyć odległość półosiek od początku silnika itp, ale jak niezapomne zrobie to w przyszłym tygodniu. Teraz tylko poruwnam z maluchoskim i się zobaczy co i jak |
moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2004-08-08 23:59:33 Jakie masz zaplecze finasowe? Tak sobie strzelasz ? Masz już na oku jakies Renault 5? Za ile pieniążków? Z którego roku masz malca i ile trzeba włożyć w niego żeby buda wytrzymała taką moc ? |
frytol ferrari 126 elegance Płock | 2004-08-09 00:34:55 szczerze to Wam napisze, ze buda malca przy silniku z GTT to sie rozleci moje malenstwo :
wynik z G-TECH'a przy seryjnym doladowaniu, ze zdjetym zaworem spustowym (nie trzymal cisnienia), wlasciwie pelna seria oprocz IC w zderzaku i stozka :> |
moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2004-08-09 01:03:55 Napisane zostało w tym wątku, że silnik od Reni ma 40-45 cm długośc zmierz maluchową komorę silnika. A BYĆ MOŻE SIĘ ZMIEŚCI. Warto próbować, central SWAP to wieksze koszta. |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-08-09 01:21:17 central swap przy takiej mocy jezeli nie chcemy jezdzic tylko na wprost to jedyna opcja, przy takiej mocy ktora jest generowana za tylna osia nie wroze jakichkolwiek wlasciwosci jezdnych takiemu wynalazkowi. do duzych mocy tylko i wylacznie centralny / poprzeczny swap razem ze skrzynia, podluznicami, mcphersonami i kolyska silnika z auta dawcy. wtedy sie to nie rozleci tym bardziej ze rama pod silnik jest integralna czescia klatki jak to dobrze pospawamy. takie jest moje zdanie |
frytol ferrari 126 elegance Płock | 2004-08-09 01:26:38
jesli chodzi o wpakowanie tego silnika do malca to nie wiem jak rozwiazecie chlodzenienie powietrza, nie mowiac juz o silniku, w seryjnej GTT na seryjnym ulozeniu IC sa problemy z temperatura powietrza (co raz gorsze czasy w kolejnych pomiarach), pomaga przesuniecie IC w pozycje zimna, a auto po lekkim deptaniu jest cholernie gorace, ja jezdze non-stop z wlaczonym z reki wiatrakiem, ostatnio jak mi cisnienie zrzucilo rure idaca do IC (co widac na fotce silnika) to poparzylem sie o obejme ktora obejmowala gumowa rure czyli raczej bardzo mocno nagrzana nie powinna byc, silnik jest naprawde fajny ale mysle, ze moze byc ciezko z wpakowaniem go do malca nie-centralnie |
moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2004-08-09 12:04:51 No będziesz musiał zrobić duzy otwór z przodu i dwa wiatraki. Pompe płynu chłodzącego. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-08-09 13:11:47 To może odrazu wsadźny niedoładowany silnik z Corwetty lub dodga Vipera?? Ludzie czy naprawde potrzeba wam tak kombinować?? Nie lepiej mocne 650 lub 900 (ewentuaalnie 1100) a dokupić taką renówkę?? |