Pasek klinowy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie mam pytanko w jaki sposób wymienia sie pasek klinowy w Mk7 nadmieniam ze auto wyposażone jest w wspomaganie i 16 zaworową jednostkę 1600
  
 
co dokladnie chcesz wiedziec?
trzeba sciagnac stary i zalozyc nowy
  
 
Cytat:
trzeba sciagnac stary i zalozyc nowy


nie moge hehe zara polece z fotela HEHE
  
 
Cytat:
2004-08-17 13:04:29, Lucas pisze:
co dokladnie chcesz wiedziec?
trzeba sciagnac stary i zalozyc nowy


Może jest to i głupie pytanko ale dopiero poznaje Escorcika i w zwiazku z tym moje pytanie bo nie wiem czy naciąga sie go tradycyjnie alternatorem czy może są jakies roli napinające?!.
  
 
jest rolka napinajaca (tzw samonapinacz) miedzy alternatorem a walem korbowym
  
 
Odkręcasz plastikową oslonę na górze, popuszczasz śrubę na samonapinaczu, pasek się zluzuje, ściągasz go zakladasz nowy, dokręcasz samonapinacz, zakręcasz osłonę i tyle
  
 
Raczej na dole odkręcasz osłonę
zakładasz klusz na samonapinacz i dokręcasz nakrętkę na nim , wtedy się poluzuje napinacz i będziesz mógł normalnie zdjąć pasek klinowy. rozumiesz??
  
 
Dodam tylko, że klucz 15mm.
  
 
Cytat:
2004-08-17 20:55:12, WilK pisze:
Dodam tylko, że klucz 15mm.



no własnie zapomniałem dopisac
dzięki